Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εντάξει ρε πες του, άλλη φορά μόλις φτάνουμε στις 10 τελικές στο 20, να διακόπτεται ο αγώνας και να κατοχυρωνετε υπέρ ΠΑΟΚ, Αντε με όλους τους ηλίθιους...
SM-G935F
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μπαίνω να διαβάσω για μεταγραφές ΠΑΟΚ, βλέπω ποστ για τον πισωγλέντη εραστή του Κόντε και το booty call του καρκινιάρη του κρόκους.
Για να επανερχόμαστε στην τάξη...
Πάλι λιμά την γέμισε την ομάδα ο σλοβάκος Κάκκος.
Για να επανερχόμαστε στην τάξη...
Πάλι λιμά την γέμισε την ομάδα ο σλοβάκος Κάκκος.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Ενταξει εκατσα και ειδα Μινο...Θεος...Αφου απολαυσα να την λεει στον λεμονη μετα απλα ειπε οτι ναναι...Ζητανε απο τον Σαββιδη να παρει παικτη της Παρτιζαν ενω εχει ληξει η μεταγραφικη περιοδος...
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Σε αλλα μεταγραφικά κους κους....η ρεν πούλησε και τον grosiski στην hull 9 εκ ...
Ο rotariu,πουλεν εδώ μεσα πηγε club bruge με 2,2...
Το transfermarkt λέει οτι ο μιλιβογιεβιτς πουλήθηκε 12,5 και οχι 16 που λένε στο βόθρολιμανο...
Ο rotariu,πουλεν εδώ μεσα πηγε club bruge με 2,2...
Το transfermarkt λέει οτι ο μιλιβογιεβιτς πουλήθηκε 12,5 και οχι 16 που λένε στο βόθρολιμανο...
-
Phoenixgrg
- Δημοσιεύσεις: 619
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιούλ 2016, 14:52
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Καλα το 12 τι 16 πάντως η εγώ ειμαι άμπαλος η αυτοί δεν πάνε καλα μόνο εγώ δεν θα τον ήθελα στην ομάδα μου και πιστεύω ότι έχουμε καλύτερους χάφ
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
joshua έγραψε:Το εγραψα και στο τσατ χωρις καμια διαθεση γκρινιας.Βλεπω 3-4 παικτες μεσοαμυντικα να ειναι στο οριο τους, την ιδια στιγμη που με 3 απουσιες στην επιθεση βρηκαμε ευκολα λυσεις απο αλλου.Αν υπαρχει παικτης, που να εχει προκριθει απο το τμημα σκαουτινγ και κρινεται οτι μπορει να δωσει λυσεις στην αμυνα, εγω θα το σκεφτομουν σοβαρα, διαφορετικα καποιοι που μεχρι τωρα ηταν εκτος ομαδας θα πρεπει να βουτηξουν στα βαθια σε μια δυσκολη χρονικη συγκυρια.
Γιατί να έρθει ένας ελευθερος κεντρωος που πιθανότατα θα ειναι ανετοιμος και θα χρειάζεται κανένα μήνα για να μπει στην ομάδα,και να μην ενεργοποιηθεί ο Κάτσε η να πάρει περισσότερο χρόνο ο Χαρισης;
Πιστεύεις ότι υπάρχει ελεύθερος παίχτης που θα μπορέσει να βοηθήσει την ομάδα περισσοτερο από αυτούς τους δυο;
Καλύτεροι παίχτες πιθανόν να υπάρχουν,έτοιμοι να βοηθήσουν σύντομα, αδύνατον.
Κοίτα τον Πριγιοβιτς,ένα μήνα εκτός αγώνων και είναι βαρύς, σκέψου να πάρουμε παίχτη με παραπάνω χρόνο εκτός αγωνων-προπονήσεων.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
λιρες μηπως;Demir έγραψε:Σε αλλα μεταγραφικά κους κους....η ρεν πούλησε και τον grosiski στην hull 9 εκ ...
Ο rotariu,πουλεν εδώ μεσα πηγε club bruge με 2,2...
Το transfermarkt λέει οτι ο μιλιβογιεβιτς πουλήθηκε 12,5 και οχι 16 που λένε στο βόθρολιμανο...
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Phoenixgrg έγραψε:Καλα το 12 τι 16 πάντως η εγώ ειμαι άμπαλος η αυτοί δεν πάνε καλα μόνο εγώ δεν θα τον ήθελα στην ομάδα μου και πιστεύω ότι έχουμε καλύτερους χάφ
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Δεν έχουμε καλύτερους,κακά τα ψέματα, παίχτη που μπορεί να εξελιχθεί και να γίνει καλύτερος (Τσιμιροτ) ναι.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μην λεμε τα ιδια μπανε.Πρωτα απολα μιλαω για το 6 και τα στοπερ και τετοιος δεν ειναι ουτε ο Κατσε,ουτε ο Χαρισης και προφανως δεν μιλαμε για ελευθερο απο το καλοκαιρι αλλα προσφατα ελευθερο παικτη.Δεν καταλαβαινω γιατι ενας τετοιος δεν μπορει να μπει στην ομαδα ειδικα μαλιστα οταν μιλαμε για βαθος και οχι αναγκη να μπει αμεσα στην εντεκαδα μεσα σε 10-15 μερες.
Υ.Γ Εν τω μεταξυ ο Μιχαιλοβιτς απο ελευθερος γιατι ξαφνικα εμφανιζεται παλυ στο κασερι?
Υ.Γ Εν τω μεταξυ ο Μιχαιλοβιτς απο ελευθερος γιατι ξαφνικα εμφανιζεται παλυ στο κασερι?
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Ελεύθερος δηλαδή από τις 31/12,πόσοι τέτοιοι υπαρχουν;
Και πάλι 40 ημέρες ανενεργός,δεν είναι λίγες.
Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου,αλλά αν ήταν να έρθει κάποιος θα ερχόταν ως 31/1 ή τουλάχιστον έπρεπε να έρθει έως τότε.
Επιμένω, τώρα μιλάμε για αρκετά έως πολύ ανέτοιμους ποδοσφαιριστές.
Και πάλι 40 ημέρες ανενεργός,δεν είναι λίγες.
Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου,αλλά αν ήταν να έρθει κάποιος θα ερχόταν ως 31/1 ή τουλάχιστον έπρεπε να έρθει έως τότε.
Επιμένω, τώρα μιλάμε για αρκετά έως πολύ ανέτοιμους ποδοσφαιριστές.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
μπορεί να είναι και από τα δις του Σώρρα. Στα αθλητικά της ΕΤ3 λίγες μέρες πριν, ο παρουσιαστής μίλησε για περίπου 13 εκατομμύρια. Στο βίντεο που έπαιξε αμέσως μετά και ήταν σπικαρισμένο, ο ρεπόρτερ είπε για 15 εκατομμύρια.pgetsos έγραψε:λιρες μηπως;Demir έγραψε:Σε αλλα μεταγραφικά κους κους....η ρεν πούλησε και τον grosiski στην hull 9 εκ ...
Ο rotariu,πουλεν εδώ μεσα πηγε club bruge με 2,2...
Το transfermarkt λέει οτι ο μιλιβογιεβιτς πουλήθηκε 12,5 και οχι 16 που λένε στο βόθρολιμανο...
Αν εμείς δώσουμε τον Ουάρντα στην Κόβεντρι με 1,5 εκατομμύριο και βάλουμε ρήτρα για επιπλέον 10 εκατομμύρια σε περίπτωση κατάκτησης του Τσουλου δεν μπορεί να βγει ένας ΑΡΔ και να πει ότι ο παίχτης πωλήθηκε για πάνω από 10 εκατομμύρια;
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
περασαν οι μερες έπρεπε να έχει κλειδώσει. ας κάνουμε ενα ρεζουμε λοιπόν και ας το κλειδώσουμε:
Έφυγαν (επίσημα): 10
Πώληση/ελεύθεροι: 6:
Γκάρυ Ροντριγκες – 3,5 εκ. Ευρώ +20% ποσοστό μεταπώλησης στους μπαταξήδες της Γαλατάσαραϊ
Α. Τζιόλης, Γ. Σκόνδρας, Γ. Τζαβέλλας, Μ. Βελλίδης – ελεύθεροι
Τιάμ, επέστρεψε στην Ιταλία
δανεικοί: 4:
Ν.Κοροβέσης – δανεικός ΠΑΣ Γιαννενα
Δ.Γιαννούλης – δανεικός Ανόρθωση
Α.Δημητριάδης – δανεικός Ζέμπλιν Μιχαλόβτσε, Σλοβακία *
Λ.Λάμπρου – δανεικός νιονιο, για 1,5 έτος.
Ήρθαν: 10:
Μεταγραφές: 8:
Αλεξαντερ Πρίγιοβιτς, Σεντερ Φορ – 1,9εκ. από Λέγκια Βαρσοβίας
Πεδρο Ενρίκε, Μεσοεπιθετικός/Εξτρέμ – 1,6εκ. από Ρεν
Αμρ Ουαρντά, Μεσοεπιθετικός – 350χιλ από Παναιτωλικό, λέγεται ότι υπάρχουν μελλοντικά μπόνους αντίστοιχης αξίας.
Λαζαρος Λάμπρου, Επιθετικός – 300χιλ από γρια
Κων/νος Γκιντίδης, Κεντρικός Αμυντικός, Κ20 – από Πανθρακικό.
Θανάσης Κιριαλάνης, Αριστερο μπακ, Κ20 - απο Πανθρακικό
Γιάννης Τσίγγος, μεσοεπιθετικός, Κ20 (αναμένουμε το δελτίο του)
Χρυσοβαλάντης Κανελίδης, τερματοφύλακας, Κ20, ΑΕΠ γρια
Επιστροφές: 2:
Ε. Κάτσε – επιστροφή από δανεισμό
Δ. Χατζηισαϊας – επιστροφή στις προπονήσεις της Α' ομάδας.
Ροστερ:
Σύνολο: 26
Αναλυτικότερα:
Τέρμα: 3:
Γλύκος, Μπρικιτς, Σιαμπάνης
Άμυνα: 9:
Ματος, Λεοβατς, Μαλεζάς, Κρέσπο, Βαρέλα, Πούγγουρας, Κίτσιου, Δεληγιαννίδης + Χατζηισαΐας.
Μέσοι: 5:
Κανας, Τσίμιροτ, Σακχοφ, Χαρίσης + Κατσε
Μεσοεπιθετικοί: 7:
Πέλκας, Μπισεσβαρ, Καμπος, Μυστακίδης+ Ουαρντά, Ενρίκε.
Σεντερ φορ: 3:
Κλάους, Κουλούρης + Πριγιοβιτς.
Έφυγαν (επίσημα): 10
Πώληση/ελεύθεροι: 6:
Γκάρυ Ροντριγκες – 3,5 εκ. Ευρώ +20% ποσοστό μεταπώλησης στους μπαταξήδες της Γαλατάσαραϊ
Α. Τζιόλης, Γ. Σκόνδρας, Γ. Τζαβέλλας, Μ. Βελλίδης – ελεύθεροι
Τιάμ, επέστρεψε στην Ιταλία
δανεικοί: 4:
Ν.Κοροβέσης – δανεικός ΠΑΣ Γιαννενα
Δ.Γιαννούλης – δανεικός Ανόρθωση
Α.Δημητριάδης – δανεικός Ζέμπλιν Μιχαλόβτσε, Σλοβακία *
Λ.Λάμπρου – δανεικός νιονιο, για 1,5 έτος.
Ήρθαν: 10:
Μεταγραφές: 8:
Αλεξαντερ Πρίγιοβιτς, Σεντερ Φορ – 1,9εκ. από Λέγκια Βαρσοβίας
Πεδρο Ενρίκε, Μεσοεπιθετικός/Εξτρέμ – 1,6εκ. από Ρεν
Αμρ Ουαρντά, Μεσοεπιθετικός – 350χιλ από Παναιτωλικό, λέγεται ότι υπάρχουν μελλοντικά μπόνους αντίστοιχης αξίας.
Λαζαρος Λάμπρου, Επιθετικός – 300χιλ από γρια
Κων/νος Γκιντίδης, Κεντρικός Αμυντικός, Κ20 – από Πανθρακικό.
Θανάσης Κιριαλάνης, Αριστερο μπακ, Κ20 - απο Πανθρακικό
Γιάννης Τσίγγος, μεσοεπιθετικός, Κ20 (αναμένουμε το δελτίο του)
Χρυσοβαλάντης Κανελίδης, τερματοφύλακας, Κ20, ΑΕΠ γρια
Επιστροφές: 2:
Ε. Κάτσε – επιστροφή από δανεισμό
Δ. Χατζηισαϊας – επιστροφή στις προπονήσεις της Α' ομάδας.
Ροστερ:
Σύνολο: 26
Αναλυτικότερα:
Τέρμα: 3:
Γλύκος, Μπρικιτς, Σιαμπάνης
Άμυνα: 9:
Ματος, Λεοβατς, Μαλεζάς, Κρέσπο, Βαρέλα, Πούγγουρας, Κίτσιου, Δεληγιαννίδης + Χατζηισαΐας.
Μέσοι: 5:
Κανας, Τσίμιροτ, Σακχοφ, Χαρίσης + Κατσε
Μεσοεπιθετικοί: 7:
Πέλκας, Μπισεσβαρ, Καμπος, Μυστακίδης+ Ουαρντά, Ενρίκε.
Σεντερ φορ: 3:
Κλάους, Κουλούρης + Πριγιοβιτς.