Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Κάνε μια καλή πράξη και εσύ!Μην κοροιδεύεις αριανό, μπες στην βρωμερή θέση του και σκέψου δύο λεπτά... έλα δεν μπορώ ΦΑΠ ΦΑΠ ΦΑΠ ΦΑΠ ΦΑΠ 
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Την επόμενη φορά δεν θα βάλουμε ούτε βολές να δούμε αν μπορούμε να κερδίσουμε μόνο με δίποντα.
Μπράβο στα παιδιά για τη νίκη γιατί ήταν παλικαρίσια.
Πέρα όμως από τα χαχαχα και χοχοχο, αυτό το 0/20 τρίποντα όχι μόνο δεν τιμά καθόλου τον σύλλογο αλλά, αντιθέτως, βρίσκεται στο άλλο άκρο.
Ραντεβού την Τετάρτη με Παρτιζάν. Εγώ τσίμπισα ήδη το εισιτήριο
Μπράβο στα παιδιά για τη νίκη γιατί ήταν παλικαρίσια.
Πέρα όμως από τα χαχαχα και χοχοχο, αυτό το 0/20 τρίποντα όχι μόνο δεν τιμά καθόλου τον σύλλογο αλλά, αντιθέτως, βρίσκεται στο άλλο άκρο.
Ραντεβού την Τετάρτη με Παρτιζάν. Εγώ τσίμπισα ήδη το εισιτήριο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOK_Antarctica την Σάβ 04 Φεβ 2017, 23:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 04/02 21:00 (NS1)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++BigBaby έγραψε:Το 0/20 θα μπει στην ιστορια της Α1....δεν πρεπει να υπαρχει αλλη ομαδα με τετοια αστοχια....και παρ' ολα αυτα...καταφεραμε και κερδισαμε το ληκι που εχει 6πλασιο+ μπατζετ απο εμας....και δεν τους στηριζουμε....
Εγω του χρονου κι ας ειμαι πλεον μονιμα κατοικος Αθηνων θα το παρω το διαρκειας μου και ας το εχω στο πορτοφολι...(και φετος θα ειχα αλλα τα οικονομικα δεν το επετρεψαν).
Κακη η ομαδα....κακες επιθεσεις....σε κακη μερα οι πιο καλοι σουτερ μας...παλι καλα ηταν εκει ο αρχηγος και ο Κλαντον στο τελος και κερδισαμε.
Οσο για τα κορακια....εκαναν το παν για να κερδισει ο συμπολιτης αλλα δεν....στα 3 φαουλ στην πιεστικη τους αμυνα εδιναν το 1 και οταν εμεις πιεζαμε στην αμυνα φθαναμε τα 4 φαουλ σε 2.5 λεπτα.
Εχω ακομα φασεις στο μυαλο μου που δεν εδωσαν αντιαθλητικα (μια στον Κλαντον απο τον Γκορντον και μια στον Σαιμπερτ που του τραβαει την φανελα) αλλα ειπαμε......κερδιζουμε και τα κορακια.
Το επιθετικο φαουλ που εκανε στο τελος ο Καμινγκς και δεν εδωσε τιποτα και παλι καλα εχασε την μπαλα και πηραμε την κατοχη γαργαρα οι σχολιαστες.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
58 ποντους παθητικο.Πρεπει να παιξαμε καλη αμυνα.Ευχαριστο σαββατοκυρικοδευτερο βλεπω.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Ειλικρινά δεν έχω λογική εξήγηση για το πώς καταφέραμε να νικήσουμε αυτό το παιχνίδι. Θα πω μόνο ένα μεγάλο μπράβο στον Κλάντον που παρά τα λάθη και τα καλάθια που έχασε είχε το σθένος να συνεχίσει να παλεύει σε άμυνα και επίθεση, καθώς και στους Μαργαρίτη, Πέινερς και Κόνιαρη που ήταν διακριθέντες. Γενικά κακοποίηση του μπάσκετ το παιχνίδι, αλλά κρατάμε την μεγάλη νίκη (πρώτη σε ντέρμπι εντός φέτος).
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3968
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
δεν ξέρω αν έχει προηγούμενο στο παγκόσμιο μπάσκετ, στα χιλιάδες επί χιλιάδων παιχνίδια που γίνονται ανά τον κόσμο από τη δεκαετία του 80 που μπήκε η γραμμή του τρίποντου...Αλλά νομίζω πως όχι, δεν γίνεται ρε φίλε να ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ αγώνα που δεν έχεις βάλει τρίποντο... και όχι μόνο 0/20 εσύ, αλλά και 9/22 ο αντίπαλος... νομίζω ότι απόψε γράφτηκε ιστορία και είμασταν ευτυχείς μάρτυρες 
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Υπάρχει κ το 0/23 του γαύρου στους τελικούς του 2010 όπου βέβαια έχασε με συντριβή.... Τα σκουλήκια στα σάιτ τους σκουζουν για φάουλ στο Τζενκινς στα 40'' αγνοώντας οτι ακριβώς πριν γίνεται πεντακάθαρο επιθετικό στο σκριν τους. Που- Ξύ -Σου κ στις τρύπες τους
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Υπογραφη Σουλης.anekfrastos έγραψε:Εγώ πάλι πιστεύω ότι μόνο αν παίξουμε πραγματικά σούπερ άμυνα-στα όρια του φάουλ- και τους βγάλουμε εκτός ρυθμού από την αρχή, μπορεί να έχουμε τύχη.
Και δεν είμαι και πολυ αισιόδοξος με μακφαντεν-σάιμπερτ-κιθ κλπ. ότι μπορεί να γίνει αυτό.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 04/02 21:00 (NS1)
Αυτο ειναι το ενα γουστο που βγαζω στο αθλημα formerly known as basketball. Οτι αυτοι ασχολουντε κι ολας (γιατι δεν εχουν τιποτα αλλο) και ουτε εμας δεν μπορουν να περασουνΠαλαιολόγος έγραψε:γελαει ο κοσμος
σε ενα αθλημα ψιλοασχολουνται και εκει πλακα τους κανουμε
ρε σημερα τα ΣΠΑΣΑΜΕ λεμε,δνε μπηκε ΕΝΑ τριποντο,βαρεσαμε 200
και παλι ξεφτιλιστηκαν
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
εκεί γύρω που καθόμουνα ο Σούλης κυρίως και κατά δεύτερον ο Κιθ τρώγανε τα βρισίδια και τα γαμοσταυρίδια.
Λίγο πριν το ημίχρονο άρχισα να το σκέφτομαι, ρε μήπως κακώς ήρθα;
όταν ροκανίσαμε τη διαφορά στο δεύτερο ημίχρονο, η μουρμούρα ηρέμησε, αλλά η τσιγαρίλα ήταν ανυπόφορη. Λέω πάει φεύγω, ήμουν και κομμάτια αμέσως μετά τη δουλειά.
Εκεί στο 4ο δεκάλεπτο που ξαναπήραν διαφορά λέω πάει χάσαμε. Κάθησα ήρεμα στο καρεκλάκι και περίμενα το τέλος, να φάω και την ουρά, που λένε.
Ε, το τελευταίο δίλεπτο όρθιος το είδα και σημειωτέον ήμουν στο πάνω διάζωμα.
Τέλος καλό, όλα καλά. Δοκάρι και μέσα. ΠΑΟΚ σ'άγαπω, ΠΑΟΚ εισ' ο ένας, αγώνα χωρίς τρίποντο δεν κέρδισε κανένας και κλαρίνα. Μίνι διάσκεψη στο πάρκινγκ (τουλάχιστον βάζαμε τις βολές σήμερα), βρόμικο, μποτιλιάρισμα και σπίτι.
ΠΑΟΚ και αύριο.
Λίγο πριν το ημίχρονο άρχισα να το σκέφτομαι, ρε μήπως κακώς ήρθα;
όταν ροκανίσαμε τη διαφορά στο δεύτερο ημίχρονο, η μουρμούρα ηρέμησε, αλλά η τσιγαρίλα ήταν ανυπόφορη. Λέω πάει φεύγω, ήμουν και κομμάτια αμέσως μετά τη δουλειά.
Εκεί στο 4ο δεκάλεπτο που ξαναπήραν διαφορά λέω πάει χάσαμε. Κάθησα ήρεμα στο καρεκλάκι και περίμενα το τέλος, να φάω και την ουρά, που λένε.
Ε, το τελευταίο δίλεπτο όρθιος το είδα και σημειωτέον ήμουν στο πάνω διάζωμα.
Τέλος καλό, όλα καλά. Δοκάρι και μέσα. ΠΑΟΚ σ'άγαπω, ΠΑΟΚ εισ' ο ένας, αγώνα χωρίς τρίποντο δεν κέρδισε κανένας και κλαρίνα. Μίνι διάσκεψη στο πάρκινγκ (τουλάχιστον βάζαμε τις βολές σήμερα), βρόμικο, μποτιλιάρισμα και σπίτι.
ΠΑΟΚ και αύριο.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Ρούληηηη, καλέ ρούληηηη...ΦΦΦΦΑΑΑΑΠΠΠΠ!!!!

Υ.Γ. Και που στε πουτ@νάκια??? Απ την άλλη φορά θα ζητήσουμε να μην μετράν τα τρίποντα μας!!!!

Υ.Γ. Και που στε πουτ@νάκια??? Απ την άλλη φορά θα ζητήσουμε να μην μετράν τα τρίποντα μας!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Άρης 62-58,Σχόλια & Παραλειπόμενα
Μπραβο ρε ομαδαρα.Δυστυχως ειδα μονο το αποτελεσμα και το οτι κερδισαμε με 0/20 τριποντα,αρα μιλησε η φανελα
Εχει κανεις link απτα highlights του αγωνα?
Εχει κανεις link απτα highlights του αγωνα?