Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Με αυτη τη λογικη ρε παιδια, συμφωνουμε με τα σκουληκια οτι σε εκεινο το 3-0 με τη φαση του ΓΧ και του καραμπελα ο διαιτητης ειχε κατεβει για να σφαξει τον αρη.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Εγω παιδια υπερανω και καλα δε προσπαθω να το παιξω. Απλα δε μπορω το κλαμα.
Αν μας σφαξει η διαιτησια, ωα διαμαρτηρηθουμε, να τα σπασουμε ολα, να επαναστατησουμε. Αλλα κλαμα οχι, αυτο το κλαμα καθε αγωνηστικη για τη διαιτησια δεν αρμόζει στον ΠΑΟΚτση.
Ετσι το βλεπω εγω.
Αν μας σφαξει η διαιτησια, ωα διαμαρτηρηθουμε, να τα σπασουμε ολα, να επαναστατησουμε. Αλλα κλαμα οχι, αυτο το κλαμα καθε αγωνηστικη για τη διαιτησια δεν αρμόζει στον ΠΑΟΚτση.
Ετσι το βλεπω εγω.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο ανικανος ο διαιτητης θα χασει φασεις.
Φασεις και για τις δυο ομαδες ομως,ετσι να δεχτω οτι ειναι θεμα ανικανοτητας.
Ενας διαιτητης επιλεγει μεχρι ποιο σημειο θα επιτρεψει το δυνατο παιχνιδι
και απο 'κει και περα θα δωσει κιτρινες καρτες.
Καρτες με τα ιδια κριτηρια ομως.
Δειτε με προσοχη μαρκαρισματα που θα μπορουσαν να δεχθουν κιτρινη καρτα και οι δυο ομαδες
και ποσες πηραν τελικα,για ιδια μαρκαρισματα.
Ο διαιτητης στο Αγρινιο ειναι και καλος και πολυ εξυπνος
γι αυτο και ειναι επικινδυνος.
Ο βλακας θα κανει οφθαλμοφανη εγκληματα,ο εξυπνος θα το τραβηξει μεχρι εκει που χρειαζεται
χωρις ομως να αποκαλυφθει,
Ετσι θα μπορει να επικαλεσθει το ανθρωπινο λαθος.
Ολα τα λεφτα η κιτρινη του Μυστακιδη.
Τον σπρωχνει φανερα ο αντιπαλος και τον πεταει πανω σε αλλον
κι αντι να κερδισουμε το φαουλ εμεις,το δεινει στον Μυστακιδη και με κιτρινη καρτα μαλιστα.
Και μονο που βρεθηκαν Π.Α.Ο.Κ.τσηδες να "υπερασπιστουν" τον κ@λογεροπουλο .....με ξεπερναει.
Φασεις και για τις δυο ομαδες ομως,ετσι να δεχτω οτι ειναι θεμα ανικανοτητας.
Ενας διαιτητης επιλεγει μεχρι ποιο σημειο θα επιτρεψει το δυνατο παιχνιδι
και απο 'κει και περα θα δωσει κιτρινες καρτες.
Καρτες με τα ιδια κριτηρια ομως.
Δειτε με προσοχη μαρκαρισματα που θα μπορουσαν να δεχθουν κιτρινη καρτα και οι δυο ομαδες
και ποσες πηραν τελικα,για ιδια μαρκαρισματα.
Ο διαιτητης στο Αγρινιο ειναι και καλος και πολυ εξυπνος
γι αυτο και ειναι επικινδυνος.
Ο βλακας θα κανει οφθαλμοφανη εγκληματα,ο εξυπνος θα το τραβηξει μεχρι εκει που χρειαζεται
χωρις ομως να αποκαλυφθει,
Ετσι θα μπορει να επικαλεσθει το ανθρωπινο λαθος.
Ολα τα λεφτα η κιτρινη του Μυστακιδη.
Τον σπρωχνει φανερα ο αντιπαλος και τον πεταει πανω σε αλλον
κι αντι να κερδισουμε το φαουλ εμεις,το δεινει στον Μυστακιδη και με κιτρινη καρτα μαλιστα.
Και μονο που βρεθηκαν Π.Α.Ο.Κ.τσηδες να "υπερασπιστουν" τον κ@λογεροπουλο .....με ξεπερναει.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ακριβώς και τον "πονηρό" διαιτητή σε κάτι τέτοιες φάσεις τον καταλαβαίνεις.
Μόλις υπάρχουν κάτι ευνοικές συγκυρίες για τέτοια σφυρίγματα, τσουπ και νά τα μας.
Ούτε κλαψιάρης είμαι ούτε και περιμένω να είναι όλα στην εντέλεια, αλλά αυτά τα πονηρά τα καταλαβαίνεις αμέσως.

Μόλις υπάρχουν κάτι ευνοικές συγκυρίες για τέτοια σφυρίγματα, τσουπ και νά τα μας.
Ούτε κλαψιάρης είμαι ούτε και περιμένω να είναι όλα στην εντέλεια, αλλά αυτά τα πονηρά τα καταλαβαίνεις αμέσως.
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Εγω ξερω οτι,εκτος εδρας,οσον αφορα τις καρτες,τους τελευταιους αγωνες,απο 3/1/2017,στο πρωταθλημα κ κυπελλο εχουμε φαει,παρα πολλες κιτρινες ειδικα,σε σχεση με τους αντιπαλους μας,το οποιο σχετιζεται,οτι πριν τον Γεναρη ειμασταν μακρια απο τις πρωτες θεσεις,κοινως απο στοχους(στο πρωταθλημα μακρια απο το -ποκ)και κυπελλο ηταν ο 1ος αγωνας,αρα τωρα μπαιναμε στον σοβαρο αγωνα,για να εχουμε απωλειες με καρτες και στους 2 θεσμους.
Εχουμε και λεμε.
3/1/2017 πρωταθλημα με Λεβαδια 4 κιτρινες εμεις, 3 η Λεβαδια, διαιτητης Τζηλος (Λαρισας)
11/1/2017 κυπελλο με Παναιτωλικο,4 κιτρινες εμεις,0 ο Παναιτωλικος,διαιτητης Νεοφυτιαδης(Κορινθου)
23/1/2017 πρωταθλημα με Πας Γιαννινα,5 κιτρινες εμεις,3 τα Γιαννενα, διαιτητης Γκρανας (Θρακης)
29/1/2017 πρωταθλημα με Παναιτωλικο,4 κιτρινες εμεις,3 ο Παναιτωλικος,διαιτητης Καλογεροπουλος(Αθηνων)
Συνολο = εμεις 17 κιτρινες,οι αντιπαλοι 9 κιτρινες και μαλλον επεται συνεχεια σε αυτο,με τις καρτες,αφου ειμαστε σε περιοδο ανεβασματος βαθμολογικα,προς τις πρωτες θεσεις ,μπαινοντας στα ρουθουνια τους.
Δεν μπορει ομαδα που εχει κατοχη σε ολα σχεδον τα παιχνιδια της,να τρωει παραπανω κιτρινες καρτες απο τους αντιπαλους της και να μην εχει παραπανω φαουλ η ομαδα που επιτιθεται.
Τωρα αν ηταν ηθελημενα ή οχι κακοι,μπορειτε να βγαλετε τα συμπερασματα σας,ο καθενας.
Για μενα ηταν παντως μετριοκακες διαιτησιες.
Εχουμε και λεμε.
3/1/2017 πρωταθλημα με Λεβαδια 4 κιτρινες εμεις, 3 η Λεβαδια, διαιτητης Τζηλος (Λαρισας)
11/1/2017 κυπελλο με Παναιτωλικο,4 κιτρινες εμεις,0 ο Παναιτωλικος,διαιτητης Νεοφυτιαδης(Κορινθου)
23/1/2017 πρωταθλημα με Πας Γιαννινα,5 κιτρινες εμεις,3 τα Γιαννενα, διαιτητης Γκρανας (Θρακης)
29/1/2017 πρωταθλημα με Παναιτωλικο,4 κιτρινες εμεις,3 ο Παναιτωλικος,διαιτητης Καλογεροπουλος(Αθηνων)
Συνολο = εμεις 17 κιτρινες,οι αντιπαλοι 9 κιτρινες και μαλλον επεται συνεχεια σε αυτο,με τις καρτες,αφου ειμαστε σε περιοδο ανεβασματος βαθμολογικα,προς τις πρωτες θεσεις ,μπαινοντας στα ρουθουνια τους.
Δεν μπορει ομαδα που εχει κατοχη σε ολα σχεδον τα παιχνιδια της,να τρωει παραπανω κιτρινες καρτες απο τους αντιπαλους της και να μην εχει παραπανω φαουλ η ομαδα που επιτιθεται.
Τωρα αν ηταν ηθελημενα ή οχι κακοι,μπορειτε να βγαλετε τα συμπερασματα σας,ο καθενας.
Για μενα ηταν παντως μετριοκακες διαιτησιες.
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
prist64 έγραψε:Ο ανικανος ο διαιτητης θα χασει φασεις.
Φασεις και για τις δυο ομαδες ομως,ετσι να δεχτω οτι ειναι θεμα ανικανοτητας.
Ενας διαιτητης επιλεγει μεχρι ποιο σημειο θα επιτρεψει το δυνατο παιχνιδι
και απο 'κει και περα θα δωσει κιτρινες καρτες.
Καρτες με τα ιδια κριτηρια ομως.
Δειτε με προσοχη μαρκαρισματα που θα μπορουσαν να δεχθουν κιτρινη καρτα και οι δυο ομαδες
και ποσες πηραν τελικα,για ιδια μαρκαρισματα.
Ο διαιτητης στο Αγρινιο ειναι και καλος και πολυ εξυπνος
γι αυτο και ειναι επικινδυνος.
Ο βλακας θα κανει οφθαλμοφανη εγκληματα,ο εξυπνος θα το τραβηξει μεχρι εκει που χρειαζεται
χωρις ομως να αποκαλυφθει,
Ετσι θα μπορει να επικαλεσθει το ανθρωπινο λαθος.
Ολα τα λεφτα η κιτρινη του Μυστακιδη.
Τον σπρωχνει φανερα ο αντιπαλος και τον πεταει πανω σε αλλον
κι αντι να κερδισουμε το φαουλ εμεις,το δεινει στον Μυστακιδη και με κιτρινη καρτα μαλιστα.
Και μονο που βρεθηκαν Π.Α.Ο.Κ.τσηδες να "υπερασπιστουν" τον κ@λογεροπουλο .....με ξεπερναει.
++
Πολλα μπραβο.
- zarathustra79
- Δημοσιεύσεις: 1947
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ούτε που με νοιάζει ο καλογερόπουλος. Δεν είναι το ζήτημα ο καλογερόπουλος και ο κάθε καλογερόπουλος. Το ζήτημα είναι τόσα χρόνια φάγαμε στη μάπα αλητείες κ αλητείες. Έβλεπες τους διαιτητές να σε παίζουν κόντρα και έβγαινες από τα ρούχα σου. Τώρα πάνε αυτά. Έδωσες λάθος κύριε διατητά μου; Πας ένα μήνα σπίτι σου. Ευνόησες κύριε επόπτα μου τον ολυμπιακό; Πάνε σπίτι σου ένα μήνα.
Το αν ο καλογερόπουλος είχε στο μάτι να παίξει κόντρα τον ΠΑΟΚ πονηρά και ύπουλα δεν το ξέρω δε μπορώ να είμαι στο μυαλό του. Αυτό που ξέρω είναι οτι αν έδωσε μια κίτρινη παραπάνω ή αν άφησε δυο τρια φάουλ παραπάνω στον παναιτωλικό δεν είναι λόγος για να βγαινεις από τα ρούχα σου. Δε θα πρεπε καν να τον σχολιαζουμε.
Το αν ο καλογερόπουλος είχε στο μάτι να παίξει κόντρα τον ΠΑΟΚ πονηρά και ύπουλα δεν το ξέρω δε μπορώ να είμαι στο μυαλό του. Αυτό που ξέρω είναι οτι αν έδωσε μια κίτρινη παραπάνω ή αν άφησε δυο τρια φάουλ παραπάνω στον παναιτωλικό δεν είναι λόγος για να βγαινεις από τα ρούχα σου. Δε θα πρεπε καν να τον σχολιαζουμε.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ή αλλιώς..."το βιολί του Καραγιάννη..."!!!!Θα ναι σαν να γράφει ο @giannina4 για να υπερασπιστεί την καλοπιστία του Μήτσιου απέναντι στον Π.Α.Ο.Κ., αλλά δεν θα γράφει"...![]()
-
ΠΑΟΚ ΜΙΑ ΖΩΗ
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ 04 Αύγ 2016, 00:25
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ολίγον άσχετο αλλά παιδιά φέτος θα γίνει η ανατροπή του αιώνα!!!
Φέτος θα το σηκώσουμε!!
Ακούγεται λίγο τρελό αλλα πραγματικά το πιστεύω. Το ίδιο τρελό εξάλλου ακούγονταν το καλοκαίρι, οταν ολοι έχρηζαν τον βαζελο φαβορί για το πρωτάθλημα, αυτό που έλεγα οτι δηλαδή φαβορι ειναι ο γαύρος και ο ΠΑΟΚ ενω ο πράσινος θίασος δεν εχει καμία ελπίδα.
Βέβαια πρεπει και η διοίκηση να βοηθήσει (να προστατεύει το αγωνιστικό απο την διαιτησία). Το τελευταία διάστημα βλέπω λοιπόν, οτι γίνεται αυτή η προσπάθεια εκ μέρους της διοίκησης (παραπομπή του διαιτητή στα Ιωάννινα και του καλογεροπουλου κατα πασα πιθανότητα) και γι αυτό αισιοδοξώ...
Φέτος θα το σηκώσουμε!!
Ακούγεται λίγο τρελό αλλα πραγματικά το πιστεύω. Το ίδιο τρελό εξάλλου ακούγονταν το καλοκαίρι, οταν ολοι έχρηζαν τον βαζελο φαβορί για το πρωτάθλημα, αυτό που έλεγα οτι δηλαδή φαβορι ειναι ο γαύρος και ο ΠΑΟΚ ενω ο πράσινος θίασος δεν εχει καμία ελπίδα.
Βέβαια πρεπει και η διοίκηση να βοηθήσει (να προστατεύει το αγωνιστικό απο την διαιτησία). Το τελευταία διάστημα βλέπω λοιπόν, οτι γίνεται αυτή η προσπάθεια εκ μέρους της διοίκησης (παραπομπή του διαιτητή στα Ιωάννινα και του καλογεροπουλου κατα πασα πιθανότητα) και γι αυτό αισιοδοξώ...
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αυτό που λέει ο theo-drama για τις κάρτες είναι παντως αξιοσημείωτο.
Σε 5 ματς μαζέψαμε 17,ενώ μέχρι τότε είχαμε περίπου 25. Σίγουρα μπαίνουν αρκετοί παράγοντες (π.χ κακοί αγωνιστικοί χώροι), αλλά όπως και να χει σε βάζει σε πολλές υποψίες.
Σε 5 ματς μαζέψαμε 17,ενώ μέχρι τότε είχαμε περίπου 25. Σίγουρα μπαίνουν αρκετοί παράγοντες (π.χ κακοί αγωνιστικοί χώροι), αλλά όπως και να χει σε βάζει σε πολλές υποψίες.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Καλογεροπουλος. Μανταλος. Τα ιδια σκατα...πολυ δυσκολο μετωπο. Πολυ...πολλή μπόχα. Δύσκολα θα γινουν εκλογές σλλά και αν γίνουν ο θρήνος δε μένει έξω απ το παιχνίδι...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Μεδυο στραβες η διαφορά πάει στα 5-6. Και μετά??? Σιγά μην τ αφήσουν έτσι....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο παίκτης που πιάνει από πίσω και παρατεταμένα τον Αθανασιάδη είναι φάουλ ΚΑΙ κίτρινη κάρτα. Στο ίδιο ημίχρονο η κλωτσιά στον Crespo είναι τουλάχιστον κίτρινη. Ο τραυματισμός του Πέλκα είναι επίσης φάουλ και κίτρινη. Η κίτρινη του Μυστα (4η) είναι έγκλημα γιατί πρόκειται για φάουλ υπέρ μας.
Επίσης άφησαν καραμπινάτο οff-side στο πρώτο ημίχρονο, όταν ο Γλύκος κόντεψε να βγει εκτός περιοχής (στα πλάγια) για να μαρκάρει τον αντίπαλο παίκτη και κινδυνέψαμε να δεχτούμε γκολ. . Τη φάση αυτή την έδειξε και ο Βαρούχας. Αυτά θυμάμαι πρόχειρα. Μπορεί να υπήρξαν και άλλα.
Επίσης άφησαν καραμπινάτο οff-side στο πρώτο ημίχρονο, όταν ο Γλύκος κόντεψε να βγει εκτός περιοχής (στα πλάγια) για να μαρκάρει τον αντίπαλο παίκτη και κινδυνέψαμε να δεχτούμε γκολ. . Τη φάση αυτή την έδειξε και ο Βαρούχας. Αυτά θυμάμαι πρόχειρα. Μπορεί να υπήρξαν και άλλα.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Καιρό έχουμε να ασχοληθούμε με τα κοράκια κι αυτά οργιάζουν ελεύθερα παίζοντας τον Π.Α.Ο.Κ. μας (στον πειθαρχικό τομέα ειδικότερα) σαν να παίζουν κανένα χωριό...Έξω αλλά ακόμα και μέσα στην Τούμπα, με ιδιαίτερη θρασύτητα μάλιστα και χωρίς σχεδόν κανένας (και από εμάς) να ασχολείται μαζί τους, πλην μονάχα του Λιούμπος Μίχελ που διαμαρτύρεται γι αυτά που βλέπει και τρελαίνεται και που τον κυνηγάνε κατόπιν συνεχώς με προσκλήσεις σε απολογία και απανωτές τιμωρίες-πρόστιμα τα άλλα παρακλάδια της ΕΟ του ποδοσφαίρου μας!!!!
Λοιπόν, χθες στο Περιστέρι ο αρχικομπλεξικός σκουλήκαρος και αντιΠ.Α.Ο.Κ.τσής Κύζ@ς νόμιζε ότι αντίπαλος του χαλκηδονοπεριστεριού ήταν η Δόξα Κρανούλας (την συμπάθεια μου για το γραφικό χωριό της Κρανούλας)...
Οι παίχτες του σπανοϋποκαταστήματος της ΕΟ αφέθηκαν ατιμώρητοι να κλωτσάνε στο ψαχνό με μεγάλη πιθανότητα τραυματισμού κάποιων παικτών μας (ειδικότερα του Τζάλμα που προερχόταν από τραυματισμό και ήταν ο πρώτος τους στόχος), να τραβάνε φανέλες και να ρίχνουν εν ψυχρώ αγκωνιές σε πολλούς παίχτες μας σε κάθε διεκδίκηση της μπάλας ψηλά!!!!
Αν και τελικά φύγαμε πανάξιοι νικητές μέσα απ το μπ@@ρδελοχάβουζο, παρά τα πολλά ανάποδα φάουλ και τα "παίζετε, παίζετε" σε πεντακάθαρα φάουλ για κάρτες που (δεν) "έβλεπε" το κοράκι, του εύχομαι ειλικρινά:
Κύζ@, σκουληκαρά, κομπλεξικέ αντιΠ.Α.Ο.Κ.τσή, ζεστές παντόφλες και υγρό μπουρνούζι να βρίσκεις μωρή γ@μιόλλλλ@ κάθε που γυρνάς στο σπίτι σου από αγώνα κι αυτός που (μόλις) την έχει κάνει να ναι και τρελό Π.Α.Ο.Κ.τσάκι, για να το φχαριστιέται κιόλας η κυρ@ σου ξέρω γω να πούμε!!!! ΚΕΡ@Τ@ και Γ@ΜΩΣΠΙΤΕ !!!!
Λοιπόν, χθες στο Περιστέρι ο αρχικομπλεξικός σκουλήκαρος και αντιΠ.Α.Ο.Κ.τσής Κύζ@ς νόμιζε ότι αντίπαλος του χαλκηδονοπεριστεριού ήταν η Δόξα Κρανούλας (την συμπάθεια μου για το γραφικό χωριό της Κρανούλας)...
Οι παίχτες του σπανοϋποκαταστήματος της ΕΟ αφέθηκαν ατιμώρητοι να κλωτσάνε στο ψαχνό με μεγάλη πιθανότητα τραυματισμού κάποιων παικτών μας (ειδικότερα του Τζάλμα που προερχόταν από τραυματισμό και ήταν ο πρώτος τους στόχος), να τραβάνε φανέλες και να ρίχνουν εν ψυχρώ αγκωνιές σε πολλούς παίχτες μας σε κάθε διεκδίκηση της μπάλας ψηλά!!!!
Αν και τελικά φύγαμε πανάξιοι νικητές μέσα απ το μπ@@ρδελοχάβουζο, παρά τα πολλά ανάποδα φάουλ και τα "παίζετε, παίζετε" σε πεντακάθαρα φάουλ για κάρτες που (δεν) "έβλεπε" το κοράκι, του εύχομαι ειλικρινά:
Κύζ@, σκουληκαρά, κομπλεξικέ αντιΠ.Α.Ο.Κ.τσή, ζεστές παντόφλες και υγρό μπουρνούζι να βρίσκεις μωρή γ@μιόλλλλ@ κάθε που γυρνάς στο σπίτι σου από αγώνα κι αυτός που (μόλις) την έχει κάνει να ναι και τρελό Π.Α.Ο.Κ.τσάκι, για να το φχαριστιέται κιόλας η κυρ@ σου ξέρω γω να πούμε!!!! ΚΕΡ@Τ@ και Γ@ΜΩΣΠΙΤΕ !!!!