Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
- fiorentinos
- Δημοσιεύσεις: 375
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 01:11
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Και εντωμεταξύ η ΕΟ πήρε δεξί μπακ με μια συμμετοχή φέτος δανεικό! ΔΑΝΕΙΚΟ! Α ρε αλεπού Σλοβακε!
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Γτ τι ασχημο εδειξε ο Μπρικιτς?Το ενα γκολ π εφαγε με τον βαζελο?ron-swanson έγραψε:Ο Ταϊσον λογικά θα θελει κανά 2 εκατομμύρια καθαρά συμβόλαιο. Δεν γίνεται να έρθει αν και θα ήταν φοβερή μεταγραφή.
Για Βελλίδη, ενώ τον θεωρώ πάρα πολύ μέτριο, θα προτιμούσα να μείνει αυτός αντί του Μπρκιτς. Με βάση τα όσα έχει δείξει ο Σέρβος έως τώρα εννοείται.
ο Βελιδης ειναι ο μονος τερματοφυλακας π δεν εγραψε ουτε μια αποκρουση. περσι οτι πηγαινε εστια εγραφε. δεν θυμαμαι να εβγαλε ουτε μισο γκολ...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- GettaRobott
- Δημοσιεύσεις: 166
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
pilotos έγραψε:Ανθρωποφαγε Μιχελ, 10 και δεν χορτασες ακόμα;;;
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εμείς δεν επιτρέπουμε ούτε ένα λάθος, αν το κάνει σταύρωμα κατευθείαν...
SM-G935F
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
ευτυχως π ξεφυγε απο τον κανονα ο γλυκος και εχουμε τον σταθεροτερο ελληνα τερματοφυλακα του πρωταθληματος!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- GettaRobott
- Δημοσιεύσεις: 166
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
νομιζω αλλος εβγαλε το "αλεπου της σλοβακιας " ποιος?fiorentinos έγραψε:Και εντωμεταξύ η ΕΟ πήρε δεξί μπακ με μια συμμετοχή φέτος δανεικό! ΔΑΝΕΙΚΟ! Α ρε αλεπού Σλοβακε!
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
+4pilotos έγραψε:Λοιπόν για να μην παρεξηγηθούμε...
Δεν είναι καθόλου κακοί παίκτες. Απλά όταν αλλάζεις επίπεδο κάποιοι αναγκαστικά πρέπει να κάνουν στην μπάντα.
Προσωπικά τους ευχαριστώ όλους, έστω και που συμμετείχαν στις προπονήσεις, κάτι είναι κι αυτό.
Από τον ΠΑΟΚ, κέρδισαν, να μην το ξεχάσουν ποτέ!!!!!!!
SM-G935F
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ιβιτς και Μιχελ για την συνεργασία τους, ξεφορτωθηκαν όλα τα βαρίδια από την ομάδα και με τις προσθήκες που γίνανε είμαστε έτοιμοι για εκτόξευση. Φέτος μπορεί να μην πάρουμε το πρωτάθλημα αλλά αν συνεχίσει έτσι η ομάδα θα αποκτήσει τον αέρα της υπέροχης και την παραδοχή από τους αντιπάλους ως την καλύτερη ομάδα. Αυτό θα φέρει το πρωτάθλημα του χρόνου. Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι γήπεδο και ενεργή ασπίδα προστασίας από κάθε μορφής εξωτερικής παρέμβασης (διαιτητές, αρδ κ.α.). Η συγκυρία είναι ευνοϊκή. Με τις εμφανίσεις της η αρμάδα του Ιβιτς έχει αναγκάσει όλους να κάνουν εγκωμιαστικά σχόλια. Μακάρι την Κυριακή να έχει το γήπεδο πάνω από 15000 κόσμο.
- GettaRobott
- Δημοσιεύσεις: 166
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Για τον Τσινγκο ,ξεκινησε απο την Σαλκε πήγε στην Paderborn U19
http://www.transfermarkt.co.uk/giannis- ... ler/317750
http://www.atpreveza.gr/index.php/news/ ... eveza.html
http://www.transfermarkt.co.uk/giannis- ... ler/317750
http://www.atpreveza.gr/index.php/news/ ... eveza.html
- GettaRobott
- Δημοσιεύσεις: 166
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
τι τσιγκος?ουτε ασημης η χρυσαφης βρε αδερφεpanpangr77 έγραψε:Για τον Τσινγκο ,ξεκινησε απο την Σαλκε πήγε στην Paderborn U19
http://www.transfermarkt.co.uk/giannis- ... ler/317750
http://www.atpreveza.gr/index.php/news/ ... eveza.html
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εμένα μ' αρέσει ο Brkic. Αγώνες θέλει για να μάθει να συνεργάζεται καλύτερα με τους αμυντικούς.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Gospi είναι και το παιχνίδι με τον Ατρόμητο που ότι πήγαινε μέσα έγραφε.
Μπορεί να είμαι υπερβολικος αλλά ενώ στα φιλικά ο Μπρκιτς έδειξε πολύ καλά πραγματα σε όσα επίσημα έχει παίξει μοιάζει λίγο βαρύς.
Μπορεί να είμαι υπερβολικος αλλά ενώ στα φιλικά ο Μπρκιτς έδειξε πολύ καλά πραγματα σε όσα επίσημα έχει παίξει μοιάζει λίγο βαρύς.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Οσο για τις πολλες αποδεσμευσεις...
Εμενα μου δειχνουν και κατι αλλο. Πως καταλαβαν και κατανοησαν ολοι (παιχτες, μανατζαραιοι και λοιποι) πως ο Ιβιτς δεν θα κουνηθει ευκολα και συντομα ουτε και ο Μιχελ, και επομενως δεν αξιζει να μεινουν με την ελπιδα οτι θα φαγωθει ο κοουτς και θα ξαναπαρουν θεση στην ενδεκαδα!
Για μενα αυτο ειναι το πιο θετικο απ ολα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμενα μου δειχνουν και κατι αλλο. Πως καταλαβαν και κατανοησαν ολοι (παιχτες, μανατζαραιοι και λοιποι) πως ο Ιβιτς δεν θα κουνηθει ευκολα και συντομα ουτε και ο Μιχελ, και επομενως δεν αξιζει να μεινουν με την ελπιδα οτι θα φαγωθει ο κοουτς και θα ξαναπαρουν θεση στην ενδεκαδα!
Για μενα αυτο ειναι το πιο θετικο απ ολα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Απο χαζέτα: Η Γαλατά στο Λονδίνο για να αποκτήσει τον Γιάνσεν της Τότεναμ και δίνει 17 εκατ. λίρες
Να τσακιστούν να δώσουν την δόση και να αφήσουν τα μνημόσυνα με ξένα κόλυβα
Να τσακιστούν να δώσουν την δόση και να αφήσουν τα μνημόσυνα με ξένα κόλυβα