Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
fiorentinos
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 01:11

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από fiorentinos »

Και εντωμεταξύ η ΕΟ πήρε δεξί μπακ με μια συμμετοχή φέτος δανεικό! ΔΑΝΕΙΚΟ! Α ρε αλεπού Σλοβακε!
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Gospi »

ron-swanson έγραψε:Ο Ταϊσον λογικά θα θελει κανά 2 εκατομμύρια καθαρά συμβόλαιο. Δεν γίνεται να έρθει αν και θα ήταν φοβερή μεταγραφή.

Για Βελλίδη, ενώ τον θεωρώ πάρα πολύ μέτριο, θα προτιμούσα να μείνει αυτός αντί του Μπρκιτς. Με βάση τα όσα έχει δείξει ο Σέρβος έως τώρα εννοείται.
Γτ τι ασχημο εδειξε ο Μπρικιτς?Το ενα γκολ π εφαγε με τον βαζελο?
ο Βελιδης ειναι ο μονος τερματοφυλακας π δεν εγραψε ουτε μια αποκρουση. περσι οτι πηγαινε εστια εγραφε. δεν θυμαμαι να εβγαλε ουτε μισο γκολ...

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
GettaRobott
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από GettaRobott »

pilotos έγραψε:Ανθρωποφαγε Μιχελ, 10 και δεν χορτασες ακόμα;;;

SM-G935F

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Εμείς δεν επιτρέπουμε ούτε ένα λάθος, αν το κάνει σταύρωμα κατευθείαν...

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Gospi »

ευτυχως π ξεφυγε απο τον κανονα ο γλυκος και εχουμε τον σταθεροτερο ελληνα τερματοφυλακα του πρωταθληματος!

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
GettaRobott
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από GettaRobott »

fiorentinos έγραψε:Και εντωμεταξύ η ΕΟ πήρε δεξί μπακ με μια συμμετοχή φέτος δανεικό! ΔΑΝΕΙΚΟ! Α ρε αλεπού Σλοβακε!
νομιζω αλλος εβγαλε το "αλεπου της σλοβακιας " ποιος?
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από tzelas »

pilotos έγραψε:Λοιπόν για να μην παρεξηγηθούμε...
Δεν είναι καθόλου κακοί παίκτες. Απλά όταν αλλάζεις επίπεδο κάποιοι αναγκαστικά πρέπει να κάνουν στην μπάντα.
Προσωπικά τους ευχαριστώ όλους, έστω και που συμμετείχαν στις προπονήσεις, κάτι είναι κι αυτό.
Από τον ΠΑΟΚ, κέρδισαν, να μην το ξεχάσουν ποτέ!!!!!!!


SM-G935F
+4
Dimpatra
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Dimpatra »

Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ιβιτς και Μιχελ για την συνεργασία τους, ξεφορτωθηκαν όλα τα βαρίδια από την ομάδα και με τις προσθήκες που γίνανε είμαστε έτοιμοι για εκτόξευση. Φέτος μπορεί να μην πάρουμε το πρωτάθλημα αλλά αν συνεχίσει έτσι η ομάδα θα αποκτήσει τον αέρα της υπέροχης και την παραδοχή από τους αντιπάλους ως την καλύτερη ομάδα. Αυτό θα φέρει το πρωτάθλημα του χρόνου. Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι γήπεδο και ενεργή ασπίδα προστασίας από κάθε μορφής εξωτερικής παρέμβασης (διαιτητές, αρδ κ.α.). Η συγκυρία είναι ευνοϊκή. Με τις εμφανίσεις της η αρμάδα του Ιβιτς έχει αναγκάσει όλους να κάνουν εγκωμιαστικά σχόλια. Μακάρι την Κυριακή να έχει το γήπεδο πάνω από 15000 κόσμο.
Άβαταρ μέλους
GettaRobott
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από GettaRobott »

φτυστον φτου φτου
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8898
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από panpangr77 »

Για τον Τσινγκο ,ξεκινησε απο την Σαλκε πήγε στην Paderborn U19
http://www.transfermarkt.co.uk/giannis- ... ler/317750
http://www.atpreveza.gr/index.php/news/ ... eveza.html
Άβαταρ μέλους
GettaRobott
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από GettaRobott »

panpangr77 έγραψε:Για τον Τσινγκο ,ξεκινησε απο την Σαλκε πήγε στην Paderborn U19
http://www.transfermarkt.co.uk/giannis- ... ler/317750
http://www.atpreveza.gr/index.php/news/ ... eveza.html
τι τσιγκος?ουτε ασημης η χρυσαφης βρε αδερφε :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εμένα μ' αρέσει ο Brkic. Αγώνες θέλει για να μάθει να συνεργάζεται καλύτερα με τους αμυντικούς.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ron-swanson »

Gospi είναι και το παιχνίδι με τον Ατρόμητο που ότι πήγαινε μέσα έγραφε.

Μπορεί να είμαι υπερβολικος αλλά ενώ στα φιλικά ο Μπρκιτς έδειξε πολύ καλά πραγματα σε όσα επίσημα έχει παίξει μοιάζει λίγο βαρύς.
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Gospi »

Οσο για τις πολλες αποδεσμευσεις...
Εμενα μου δειχνουν και κατι αλλο. Πως καταλαβαν και κατανοησαν ολοι (παιχτες, μανατζαραιοι και λοιποι) πως ο Ιβιτς δεν θα κουνηθει ευκολα και συντομα ουτε και ο Μιχελ, και επομενως δεν αξιζει να μεινουν με την ελπιδα οτι θα φαγωθει ο κοουτς και θα ξαναπαρουν θεση στην ενδεκαδα!
Για μενα αυτο ειναι το πιο θετικο απ ολα!


Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από tzelas »

Απο χαζέτα: Η Γαλατά στο Λονδίνο για να αποκτήσει τον Γιάνσεν της Τότεναμ και δίνει 17 εκατ. λίρες


Να τσακιστούν να δώσουν την δόση και να αφήσουν τα μνημόσυνα με ξένα κόλυβα :twisted:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”