Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Gospi »

Τελος και ο Βελιδης. Μολις ανακοινωθηκε η λυση συμβολαιου

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gospi την Τρί 31 Ιαν 2017, 17:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από nothu »

tzelas έγραψε:Χαχαχαχα ενδιαφέρεται λέει ο ΠΑναθηναικός για Βάθκεθ. Πόσο πιο γελοίο το χαβουζοέντυπο που έγραψε πριν λίγες μέρες ότι ενδιαφερόμαστε εμείς για τον παίκτη αλλά απλά κοσκίνιζε το σανό για να είναι εύπεπτο το μεταγραφικό ντεμαραζ στα πράσινα πρόβατα.
Το καλυτερο που διαβασα σημερα ηταν οτι η λας παλμας πηρε τον Χεσε απ την παρι σαν αντι αραουχο.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Για τον μικρό από Σαλκε

18χρονο Γιάννη Τσίγγο που παίρνει ο ΠΑΟΚ από την Σάλκε. Το scouting report λέει το εξής: Περιφερειακός επιθετικός που του αρέσει να παίζει πίσω από τον φορ. Ανεπτυγμένη τακτική παιδεία, σε κάποια ματς των μικρών εθνικών έπαιξε και ως φορ κορυφής. Χρειάζεται παιχνίδια και εξέλιξη για να φτάσει στην πρώτη ομάδα. Περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον Λάζαρο Λάμπρου.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21751
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Ανθρωποφαγε Μιχελ, 10 και δεν χορτασες ακόμα;;;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

gergeo4 έγραψε:
sn0ufel4 έγραψε:Επίσης
Ο ΠΑΟΚ θα ασχοληθεί με την περίπτωση του Ν'Ντόι. Το πρόβλημα όμως τώρα είναι πως θα πέσουν όλοι πάνω του, αφού μένει ελεύθερος το καλοκαίρι. Η ευκαιρία ήταν τώρα. Ο άλλος ο εξτρέμ ήταν ο Τάισον της Σαχτάρ Ντόνετσκ, ο οποίος επίσης μένει ελεύθερος το καλοκαίρι.
Δηλαδη ειχαμε σταντ μπαι τον παιχταρα ταισον;;;;;;;;;

Όχι έγραψε ότι προσπάθησαν να τον φέρουν αλλά δεν...

[
Άβαταρ μέλους
και 1 επισκέπτης
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Τρί 01 Σεπ 2015, 15:11

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από και 1 επισκέπτης »

ελευθερος και ο Βελλιδης
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Gospi »

sn0ufel4 έγραψε:Για τον μικρό από Σαλκε

18χρονο Γιάννη Τσίγγο που παίρνει ο ΠΑΟΚ από την Σάλκε. Το scouting report λέει το εξής: Περιφερειακός επιθετικός που του αρέσει να παίζει πίσω από τον φορ. Ανεπτυγμένη τακτική παιδεία, σε κάποια ματς των μικρών εθνικών έπαιξε και ως φορ κορυφής. Χρειάζεται παιχνίδια και εξέλιξη για να φτάσει στην πρώτη ομάδα. Περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον Λάζαρο Λάμπρου.
snouf γ αυτον εγραφαν λοιπον πως ειναι απειθαρχος γ αυτο τον διωχνει η Σαλκε, και οτι ειναι κωλοπαιδο και αντιπαοκτσης...

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από gergeo4 »

παντως ξεφορτωθηκαμε πολλα συμβολαια!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Νταξει αντι να σεβαστουν τις προσπαθειες των προηγουμενων ξηλωνουν ολη την ομαδα...
Τσιπα δεν υπαρχει....



















Μιχελ μεχρι τις 9 εχεις κι αλλο χρονο..χαχαχα...
Πραγματικα ο ΠΑΟΚ ειναι σε πολυ καλα χερια.διαβασα κατι δηλωσεις κουδα και πολυ το χαρηκα.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ron-swanson »

Ο Ταϊσον λογικά θα θελει κανά 2 εκατομμύρια καθαρά συμβόλαιο. Δεν γίνεται να έρθει αν και θα ήταν φοβερή μεταγραφή.

Για Βελλίδη, ενώ τον θεωρώ πάρα πολύ μέτριο, θα προτιμούσα να μείνει αυτός αντί του Μπρκιτς. Με βάση τα όσα έχει δείξει ο Σέρβος έως τώρα εννοείται.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

gergeo4 έγραψε:παντως ξεφορτωθηκαμε πολλα συμβολαια!
Οταν εχει σοβαρους ανθρωπους ετσι γινεται.δεν ειναι το πολλα,ειναι και το αχρηστα μαζι.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10134
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από simba »

Μπράβο ρε, μπράβο!
Ιδανικη αποσυμφόρηση του ροστερ (για καλυτερη προεργασια για καλοκαιρι) και στοχευμενες μεταγραφές!
Ωραια πράγματα!

Ρολαρει το διδυμο σε ολους τους τομείς :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από gergeo4 »

sourmenetes έγραψε:
gergeo4 έγραψε:παντως ξεφορτωθηκαμε πολλα συμβολαια!
Οταν εχει σοβαρους ανθρωπους ετσι γινεται.δεν ειναι το πολλα,ειναι και το αχρηστα μαζι.
ακριβώς αυτο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106636
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Επιτέλους έφυγε ο Βελλίδης!
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από theo-drama »

simba έγραψε:Μπράβο ρε, μπράβο!
Ιδανικη αποσυμφόρηση του ροστερ (για καλυτερη προεργασια για καλοκαιρι) και στοχευμενες μεταγραφές!
Ωραια πράγματα!

Ρολαρει το διδυμο σε ολους τους τομείς :opaokara:
Ρολαρει το τριδυμο σε ολους τους τομεις.
Μακαρι να γινει και τετραδυμο(κοσμος για Τουμπα).
:pano: :opaokara: :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”