Ναι, αλλά οι κινήσεις που κάνει ο προπονητής είναι με βάση της εικόνα που παρουσιάζει ο παίκτης μέχρι εκείνη τη στιγμή και όχι με βάση μια μελλοντική νεκρανάσταση ή ένα μελλοντικό κάταγμα ισχύου. Επιπλέον ο Φακ ήταν ένα διαφορετικό στυλ παίκτη που δεν είχαμε άλλο. Παίκτης που εκτός από μια σχετικά καλή εκτελεστικότητα έχει και δημιουργικότητα που δεν την έχουν οι άλλοι. Έχει τρίπλα, πάσα, στημένα και βοηθάει την ομάδα από πολλές θέσεις (εξτρέμ φορ, χαφ).navigator11 έγραψε:Το αν έχει ή όχι λογική ή αποτελεσματικότητα ή ό,τι άλλο θα φανεί στο χειροκρότημα. Ας μην προδικάζουμε. Όπως ο Πριγιοβιτς πιθανώς να χρειάζεται χρόνο για να ενσωματωθεί στην ομάδα και να αρχίσει να αποδίδει (μπορεί και να μην φέτος), εξίσου πιθανό μπορεί να ήταν κι ο φακου να πάθαινε μετά από 3 βδομάδες πχ ρήξη χιαστων και να μέναμε με το έτσι ανα χείρας. Ή μπορεί να νεκραναστηθεί ο Κλάους εφεξής και ο Πριγιοβιτς να μην παίζει Και στο φινάλε, αν ο Ίβιτς είχε στο μυαλό του να τον αναβαθμίσει, δεν έχει δείξει ότι θα κωλωνε να στείλει τον Κουλουρη ή και τον Κλαους για το υπόλοιπο της χρονιάς. Προφανέστατα, δεν υπήρξε ταύτιση πλάνων μεταξύ των 2 ανδρών και αναμενόμενα οι δρόμοι χώρισαν. Το να προσπαθούμε τώρα να βγάλουμε α πριορι λάθος την οπτική γύρω από το θέμα του προπονητή με αν, δεν ξέρω σε τι ωφελεί.joshua έγραψε:Που να μην απαντουσε ο Αποστολης...Αντε να το κανουμε λιανα.Αποκτας εναν νεο παικτη ο οποιος μαλιστα ηταν εκτος παιχνιδιων οπως ο Ιβιτς ειπε για καιρο και χρειαζεται ρυθμο εκτος απο οσα ολα μπορει να συνεπαγεται ο ερχομος ενος νεου παικτη,χρονο προσαρμογης,δεσιμο,ομοιογενεια και οτι αλλο.Το θεμα σε αυτο που εγραψε ο Αποστολης αλλα και εγω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΙΓΙΟΒΙΤΣ.Αποκτας και παλυ εναν παικτη που εχει οτι εχει ο Κλαους και ο Κουλουρης και θεωρητικα ακομα παραπανω αλλα δεν εχει αυτα του Περειρα που ειναι πιο περιφερειακο φορ ,μπορει να συνυπαρξει μαζι του και σε σχεση με τους αλλους δυο δεν εχει χασει την επαφη με τα διχτυα.Αυτο που γραψαμε πολυ απλα ειναι πως δεν εχει λογικη να διωξεις αυτον αλλα εναν απο τους 2 αλλους και να τον αναβαθμισεις σε δευτερη επιλογη.
Τεσπα. Δεν έχει νόημα να γράφουμε πάλι γι' αυτόν.

