Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

navigator11 έγραψε:
joshua έγραψε:Που να μην απαντουσε ο Αποστολης...Αντε να το κανουμε λιανα.Αποκτας εναν νεο παικτη ο οποιος μαλιστα ηταν εκτος παιχνιδιων οπως ο Ιβιτς ειπε για καιρο και χρειαζεται ρυθμο εκτος απο οσα ολα μπορει να συνεπαγεται ο ερχομος ενος νεου παικτη,χρονο προσαρμογης,δεσιμο,ομοιογενεια και οτι αλλο.Το θεμα σε αυτο που εγραψε ο Αποστολης αλλα και εγω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΙΓΙΟΒΙΤΣ.Αποκτας και παλυ εναν παικτη που εχει οτι εχει ο Κλαους και ο Κουλουρης και θεωρητικα ακομα παραπανω αλλα δεν εχει αυτα του Περειρα που ειναι πιο περιφερειακο φορ ,μπορει να συνυπαρξει μαζι του και σε σχεση με τους αλλους δυο δεν εχει χασει την επαφη με τα διχτυα.Αυτο που γραψαμε πολυ απλα ειναι πως δεν εχει λογικη να διωξεις αυτον αλλα εναν απο τους 2 αλλους και να τον αναβαθμισεις σε δευτερη επιλογη.
Το αν έχει ή όχι λογική ή αποτελεσματικότητα ή ό,τι άλλο θα φανεί στο χειροκρότημα. Ας μην προδικάζουμε. Όπως ο Πριγιοβιτς πιθανώς να χρειάζεται χρόνο για να ενσωματωθεί στην ομάδα και να αρχίσει να αποδίδει (μπορεί και να μην φέτος), εξίσου πιθανό μπορεί να ήταν κι ο φακου να πάθαινε μετά από 3 βδομάδες πχ ρήξη χιαστων και να μέναμε με το έτσι ανα χείρας. Ή μπορεί να νεκραναστηθεί ο Κλάους εφεξής και ο Πριγιοβιτς να μην παίζει Και στο φινάλε, αν ο Ίβιτς είχε στο μυαλό του να τον αναβαθμίσει, δεν έχει δείξει ότι θα κωλωνε να στείλει τον Κουλουρη ή και τον Κλαους για το υπόλοιπο της χρονιάς. Προφανέστατα, δεν υπήρξε ταύτιση πλάνων μεταξύ των 2 ανδρών και αναμενόμενα οι δρόμοι χώρισαν. Το να προσπαθούμε τώρα να βγάλουμε α πριορι λάθος την οπτική γύρω από το θέμα του προπονητή με αν, δεν ξέρω σε τι ωφελεί.
Ναι, αλλά οι κινήσεις που κάνει ο προπονητής είναι με βάση της εικόνα που παρουσιάζει ο παίκτης μέχρι εκείνη τη στιγμή και όχι με βάση μια μελλοντική νεκρανάσταση ή ένα μελλοντικό κάταγμα ισχύου. Επιπλέον ο Φακ ήταν ένα διαφορετικό στυλ παίκτη που δεν είχαμε άλλο. Παίκτης που εκτός από μια σχετικά καλή εκτελεστικότητα έχει και δημιουργικότητα που δεν την έχουν οι άλλοι. Έχει τρίπλα, πάσα, στημένα και βοηθάει την ομάδα από πολλές θέσεις (εξτρέμ φορ, χαφ).
Τεσπα. Δεν έχει νόημα να γράφουμε πάλι γι' αυτόν.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

pilotos έγραψε:Μακάρι να το είχα, θα ήμουν καλύτερος... Καθημερινή επιδίωξη είναι αλλά δεν...

Γω νομίζω ότι θα κάνουμε κι άλλη μεταγραφή. Δεν ξέρω γιατί, αλλά θεωρώ ότι μπορεί να σκάσει κάνας δανεικός για ποικιλία. ;)

SM-G935F
Και όχι απαραίτητα δανεικός.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από navigator11 »

obanebane έγραψε:Εγώ θα δεχθώ τις ενστάσεις όλων για την λάθος απομάκρυνση του Αργεντινου,όσοι διαφωνείτε γιατί δεν δέχεστε τις εξηγήσεις που έδωσε ο προπονητης;
Γιατί ρε παλικάρια,πείτε μου έναν μαμημενο λογο;

Είναι τόσο απλό. Έπρεπε λοιπόν ο προπονητής να αλλάξει το σκεπτικό του περί διαχείρισης για να μείνει ο ψ Φακουντο! Εκ των δηλώσεών του χτες μόνο εγώ κατάλαβα ότι με την αγωνιστική είτε στις προπονήσεις προσπάθειά του ο παίχτης δεν μπόρεσε να πείσει τον Ίβιτς για τις περισσότερες ευκαιρίες που ήθελε; Ε τι να γίνει δηλαδή τώρα; Δεν. Συνεχίζουμε.
Θέλω να πω ότι η κρίση του Ίβιτς, όπως την εξελαβα μέσα από ο,τι είπε χθες (μπορεί βεβαίως να μην κατάλαβα ορθά) μπορεί να μη συμφωνεί με ο,τι συμπέρασμα έχουν βγάλει τα μάτια κάποιων από εμάς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

obanebane έγραψε:Εγώ θα δεχθώ τις ενστάσεις όλων για την λάθος απομάκρυνση του Αργεντινου,όσοι διαφωνείτε γιατί δεν δέχεστε τις εξηγήσεις που έδωσε ο προπονητης;
Γιατί ρε παλικάρια,πείτε μου έναν μαμημενο λογο;
Θα στον πω εγώ: Γιατί έπαιζε μόνο σε κύπελλο και ελάχιστα στο πρωτάθλημα. Γιατί έπαιζε ένα 90λεπτο τον μήνα. Μ' αυτό τον ρυθμό δεν μπορείς να βρεις καλή φόρμα και να προσφέρεις αυτό που μπορείς. Κύρια όμως γιατί αυτοί που έπαιζαν ως φορ ήταν ανεπαρκέστατοι. Αν έπαιζε ο Αθανασιάδης του πρώτου γύρου του ΑΑ, να το καταλάβω. ΑΥΤΟΣ όμως ο Αθανασιάδης, όχι! Και όταν δεν έπαιζε ο Αθανασιάδης έπαιζε ο Κουλούρης. Ο Φακ ήταν στον πάγκο ή εκτός 18άδας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Δευ 30 Ιαν 2017, 13:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Αποστόλη σου υπόσχομαι ότι θα σου στέλνω στιγμιότυπα από Κολόν, θα βάλουμε και τον τζέλα να ξενυχτάει να τον βλέπουμε. Α
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τι να το κάνω; Εγώ στον ΠΑΟΚ τον ήθελα. Εκτός ΠΑΟΚ δεν με ενδιαφέρει.
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Marianov6 »

στο τοπικ του Ιβιτς συζηταμε για μεταγραφες και στο τοπικ των μεταγραφων για τον Ιβιτς :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

https://twitter.com/PHKONZEN/status/826027675940691968

Obrigado por tudo STADE RENNAIS À toujours dans mon coeur MERCI
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από DimitrisS »

O Ιβιτς δεν εχει λογο να πει ψεματα. Ελπιζω να συμφωνουμε σε αυτο.

Το απεδειξε οταν ηταν ξεκαθαρος για τους "κομμενους".

Ο Περειρα ηθελε περισσοτερο χρονο συμμετοχης, ο Ιβιτς δεν μπορουσε να του τον δωσε με βαση το πως εχει σκεφτει αυτος την ομαδα και το πλανο της στο γηπεδο και ο Φακουντο θεωρησε καλυτερο για αυτον να φυγει για να παιζει καπου.

Εντ οφ στορι ρε παιδια.

Ειναι αλλη ιστορια το κατα ποσο συμφωνει ο καθενας μας, για το ποσο χρονο επρεπε να ειχε ο Φακουντο στην ομαδα.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

Σκωτία ο Αλέκος

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από navigator11 »

pilotos έγραψε:https://twitter.com/PHKONZEN/status/826027675940691968

Obrigado por tudo STADE RENNAIS À toujours dans mon coeur MERCI
Ουστ ρε προλογιάρη, βλαχουρα! Μη σώσουν και τον υπογράψουν. Σε όλες τα ίδια λέει, ο Δόγκανος του ασβέστη ...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από joshua »

Πρεπει παντως να ειναι ωραιος τυπος ο Βραζιλιανος.
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από gvpaok89 »

το ανακοινωσε η Ρεν
T.H.E.O.S
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2009, 19:10

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από T.H.E.O.S »

Stade Rennais F.C.Verified account ‏@staderennais 3m3 minutes ago
More
[#MercatoSRFC]
Accord trouvé entre le #StadeRennais et @PAOK_FC pour le transfert de @PHKONZEN
Obrigado Pedro !
Επισημο απο Ρεν
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος T.H.E.O.S την Δευ 30 Ιαν 2017, 13:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από pilotos »

joshua έγραψε:Πρεπει παντως να ειναι ωραιος τυπος ο Βραζιλιανος.

να τα μας, να τα μας...
:lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”