Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο Πέτρος στα βιδεο όλο δεξια τον βλέπω ν παιζει, όσα είδα δλδ.
Στη Ρεν τι έπαιζε;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Περσι δεκα παιχνίδια αριστερα οκτω
Δεξια

Γενικα απο οτι βγαίνει παιζει κ τις δυο πτέρυγες συν φορ
Αν κ πιστευω όσο είδα μαλλον καλυτερα αριστερα θα σκοράρει κ πιο ποκυ
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Demir »

Η γκολ λέει για τον τσαβι τον φτωχών..
http://www.transfermarkt.com/victor-vaz ... eler/35813
Παικτης ορχήστρα ... μακαρι ..8αρι τοπ λεβελ... μεχρι πριν 1 χρόνο στην κλαμπ μπριζ τουλάχιστον....
https://m.youtube.com/watch?v=EkYN6FBDngA
Άβαταρ μέλους
strat0si
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2014, 21:47

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από strat0si »

Demir έγραψε:Η γκολ λέει για τον τσαβι τον φτωχών..
http://www.transfermarkt.com/victor-vaz ... eler/35813
Παικτης ορχήστρα ... μακαρι ..8αρι τοπ λεβελ... μεχρι πριν 1 χρόνο στην κλαμπ μπριζ τουλάχιστον....
https://m.youtube.com/watch?v=EkYN6FBDngA

Ο Facundo Pereyra με πρισσοτερα μαλλια ...... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Darkm4n
Δημοσιεύσεις: 3767
Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2016, 02:49
Τοποθεσία: Western-Macedonia

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Darkm4n »

sdna
ΠΑΟΚ: Με το 74, λόγω των νεκρών της Αιγύπτου ο Ουάρντα!
29 Ιανουαρίου 2017, 08:27

Ο Αμρ Ουάρντα θα φοράει και στον ΠΑΟΚ το Νο 74, επιλογή που μόνο τυχαία δεν είναι για τον Αιγύπτιο.

Ο διεθνής άσος του Δικεφάλου αποφάσισε να διατηρήσει και στον ΠΑΟΚ, το 74 που φορούσε και στον Παναιτωλικό.

* Χάπια παίρνουν εκεί; οι αρδ στο sdna; Αφού στην σελίδα την official τον εχει με το "7" και ήταν κ επιλογή του κιόλας.
Άβαταρ μέλους
Darkm4n
Δημοσιεύσεις: 3767
Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2016, 02:49
Τοποθεσία: Western-Macedonia

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Darkm4n »

Demir έγραψε:Η γκολ λέει για τον τσαβι τον φτωχών..
http://www.transfermarkt.com/victor-vaz ... eler/35813
Παικτης ορχήστρα ... μακαρι ..8αρι τοπ λεβελ... μεχρι πριν 1 χρόνο στην κλαμπ μπριζ τουλάχιστον....
https://m.youtube.com/watch?v=EkYN6FBDngA
:pano:
Παιχταράς στην Club Brugge κινητήριος μοχλός. Ωραίo 8άρο10άρο!
paokpantou
Δημοσιεύσεις: 2412
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από paokpantou »

Demir έγραψε:Η γκολ λέει για τον τσαβι τον φτωχών..
http://www.transfermarkt.com/victor-vaz ... eler/35813
Παικτης ορχήστρα ... μακαρι ..8αρι τοπ λεβελ... μεχρι πριν 1 χρόνο στην κλαμπ μπριζ τουλάχιστον....
https://m.youtube.com/watch?v=EkYN6FBDngA
Μακάρι να ισχύει...παιχτουρα!!
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Ο υγιής Βασκεθ αν όντως ενδιαφέρει είναι εξαιρετικός και σαν 8αρι και σαν 10αρι (έτσι έπαιζε στην Μπριζ) και ανεβάζει επίπεδο το κέντρο μας. Μην ξεχνάμε ότι πριν φύγει για Μεξικό οι Βελγοι ζητούσαν πολλά λεφτά για να τον παραχωρησουν, μακάρι...
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Magpies4 »

Από πού βγήκε αυτό; Υπάρχει λίνκ από έξω;
Άβαταρ μέλους
axristeas
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί 09 Αύγ 2016, 17:54

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από axristeas »

Τεχνιτης αλλα αργος ο βασκες,δεν το κοβω να ισχυει
Μια τετοια μεταγραφη ακυρωνει τον μπισεσβαρ
Άβαταρ μέλους
Petros1988
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Petros1988 »

:opaokara:
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

ΜΑΝΙΑΚΈ


Όπως τον περιγράφει και ο Μοντανιέ, που ηταν ο προπονητής, που τον πηγε στην Ρεν,πιο πολύ φέρνει σε Μακ παρά σε Γκάρυ.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Νομίζω ότι οι μεταγραφές τελείωσαν.
Το καλοκαίρι τώρα ξανά.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από joshua »

Απιθανο να γινει κινηση και για αλλον μεσοεπιθετικο,καθολου απιθανο ομως να γινει προσθηκη στην αμυνα.
Άβαταρ μέλους
cartman
Δημοσιεύσεις: 893
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2016, 20:24

Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ

Δημοσίευση από cartman »

Σαν καλοκαιρι ηταν αυτος ο χειμωνας.Αρε να βγουν οι 2 ακριβες μεταγραφες να καυλωσει ο Ιβαν για το καλοκαιρι :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”