ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από pgetsos »

Αντε γαμηθειτε ρε, και κωλογηπεδο και κωλοδιαιτησια :redcard:
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

στις πόσες βουτιές παίρνεις κάρτα για θέατρο;; χέρι είναι μόνο από τον αγκώνα και πέρα, πιο πάνω στήθος. Μόνο που τους κοιτάμε δίνει φάουλ. Δεν είναι ποδόσφαιρο αυτό, πέρα από το άθλιο γήπεδο, υπάρχει και ένας άθλιος κόρακας
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κουλούρης αντι καμπος
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

4' καθυστερήσεις
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από Apegner »

μπράβο ρε Στελιο πολύ καλός και σημέρα
λήχτο λαιμαι
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από hasio_john »

Αέρα σε σουτ ... μόνο εσύ μπορείς!
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κανιας βαζει
Dimg4

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Κλαους ρε γαμω το φελεκι μ
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από pgetsos »

Dimg4 έγραψε:Κλαους ρε γαμω το φελεκι μ
Αν λες με τη λακουβα, ε δε φταιει, ειπαμε!
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

5 λεπτα κράτησε το νιμου
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

τελος καλο ολα καλα
σημαντικοτατο διπλο
μπραβο στην ομαδα
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από Apegner »

αντε και στο επόμενο παιχνίδι με το καλό με τον κοτσιδάκια μπροστά
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από shearer4 »

ΜΠΡΑΒΟ ρε ομαδα, στο κωλοχωραφο! Μεγαλο διπλο με τετοιες συνθηκες και κορακι, συνεχιζουμε!
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Επιτέλους το έληξε! Διπλό τιτανοτεράστιας σημασίας το σημερινό. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1

Δημοσίευση από sal »

Μπραβο για τη νικη και τους βαθμους, συνεχιζουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”