ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Αντε γαμηθειτε ρε, και κωλογηπεδο και κωλοδιαιτησια 
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
στις πόσες βουτιές παίρνεις κάρτα για θέατρο;; χέρι είναι μόνο από τον αγκώνα και πέρα, πιο πάνω στήθος. Μόνο που τους κοιτάμε δίνει φάουλ. Δεν είναι ποδόσφαιρο αυτό, πέρα από το άθλιο γήπεδο, υπάρχει και ένας άθλιος κόρακας
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
μπράβο ρε Στελιο πολύ καλός και σημέρα
λήχτο λαιμαι
λήχτο λαιμαι
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Αν λες με τη λακουβα, ε δε φταιει, ειπαμε!Dimg4 έγραψε:Κλαους ρε γαμω το φελεκι μ
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
τελος καλο ολα καλα
σημαντικοτατο διπλο
μπραβο στην ομαδα

σημαντικοτατο διπλο
μπραβο στην ομαδα
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
αντε και στο επόμενο παιχνίδι με το καλό με τον κοτσιδάκια μπροστά
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
ΜΠΡΑΒΟ ρε ομαδα, στο κωλοχωραφο! Μεγαλο διπλο με τετοιες συνθηκες και κορακι, συνεχιζουμε!
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Επιτέλους το έληξε! Διπλό τιτανοτεράστιας σημασίας το σημερινό. 
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Μπραβο για τη νικη και τους βαθμους, συνεχιζουμε