ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Εχει αλλαξει ο κανονισμος για τα χερια ρε πουστη μου?
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Καλμαζίδη βλέπεις το ματς μήπως εντοπίσεις κανα ταλεντάκι;
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Τι γίνεται με τα χέρια τους ρε... "μπουμπούκι" ο κόρακας
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Δεύτερη κατάδυση του κοντε.
Ειναι ωραίο που ασχολούνται με τον αθλητισμό, αλλα ποδόσφαιρο θα παίξουν ποτε;
Ειναι ωραίο που ασχολούνται με τον αθλητισμό, αλλα ποδόσφαιρο θα παίξουν ποτε;
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Ήταν πέναλτι ή όχι? Μάλλον όχι αλλά επειδή το ακούω και δεν το βλέπω δεν ξέρω...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21318
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Δεν το βλέπω. Ρεσ(ζ)ιτάλ έχουμε από όσο διαβάζω;
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Καθαρη βουτια, κι απο το λαιβ φανηκε. Γραφικοτητες
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Να δεις που στο τέλος θα βγει και αδικημένος ο Πας!
Έτσι γίνεται όταν σε τέτοια χωρία δεν ρίχνεις 2-3 γκολάκια και να το έχεις κλειδώσει από νωρίς.
Φανταστείτε να ήταν κάνας Κομίνης ή δεν ξέρω γω για διαιτητής. Χαλαρά θα το είχε δώσει το πέναλτι. (Που ΔΕΝ ΗΤΑΝ φυσικά, καμιά σχέση! Ίσα ίσα που ήταν και κίτρινη για θέατρο)
Έτσι γίνεται όταν σε τέτοια χωρία δεν ρίχνεις 2-3 γκολάκια και να το έχεις κλειδώσει από νωρίς.
Φανταστείτε να ήταν κάνας Κομίνης ή δεν ξέρω γω για διαιτητής. Χαλαρά θα το είχε δώσει το πέναλτι. (Που ΔΕΝ ΗΤΑΝ φυσικά, καμιά σχέση! Ίσα ίσα που ήταν και κίτρινη για θέατρο)
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Καμια περίπτωση πέναλτι, με βατραχοπέδιλα και αναπνευστήρα βούτηξε και δεν πήρε κιτρινη για θέατρο (πήρε μετα για αψιμαχίες)
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: ΠΑΣ Γιάννενα-Π.Α.Ο.Κ, 23/01, 19:30, Novasports1
Θέατρο του Κόντε. Ο Βαρέλα απλά παρενοχλεί...pirate_salonica έγραψε:Ήταν πέναλτι ή όχι? Μάλλον όχι αλλά επειδή το ακούω και δεν το βλέπω δεν ξέρω...