Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Tρομερο τακουνακι Βαρελα και εξυπνη κινηση για να παρει το πεναλτυ απο Μυστα 
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
ΑποστόληςΑ έγραψε:ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΦΟΡ, ΛΑΙΜΑΙ!
Συνημιτονο
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
ΚΛαους Γκολεαδορ, Παστελοαδορ, Παιχτρονι, on fire.

- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Θεός είσαιVAGGT έγραψε:Το πεναλτυ μετραει ρε;VAGGT έγραψε:Κλαίνε και τα δάκρυα!!!Ksenitemenos4 έγραψε: αν βαλει και κανας κλαους πρεπει να το καθιερωσει...
SM-G935F
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Πείτε το αλάνι να πει 5 νούμερα πάνω κι 1 νούμερο κάτω ρε...Ksenitemenos4 έγραψε:αν βαλει και κανας κλαους πρεπει να το καθιερωσει...The_Stalker έγραψε:VAGGT,
ξανακράξε, καλά μας πάει.![]()
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
τον λυπηθηκα λιγο, ουτε να το πανηγυρισει δεν τολμησε
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Γκολ κλασης!!stelyk έγραψε:γκολαραααααααααααααα ο Κλαουςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς![]()
![]()
![]()
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Kostomanolis έγραψε:Με προσωπικη ενεργεια εβαλε την μπαλα στην βουλα και εκανε το σουτ
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Τετ 11 Ιαν 2017, 19:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναιτωλικός-Π.Α.Ο.Κ,11/01,17:15,laola1.tv,Cosmotesports
Μαλάκα τι γίνεται??
Γκολ ο Κιτσιου? Κ ο Κλάους??
Όπως πάμε θα κλείσουμε κ κάνα φορ το βράδυ κ θα σκάσουμε παρέα σε κάνα ψυχιατρείο
Γκολ ο Κιτσιου? Κ ο Κλάους??
Όπως πάμε θα κλείσουμε κ κάνα φορ το βράδυ κ θα σκάσουμε παρέα σε κάνα ψυχιατρείο