Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπόμεν
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 08/01,20:00, NS2
57-65
1:03 ακομα
Έχουμε μπαλα
Στο τέταρτο πήρε μπρος ο μακφαντεν με 3 τριποντα και μας δίνει κάποιες ελπίδες.
1:03 ακομα
Έχουμε μπαλα
Στο τέταρτο πήρε μπρος ο μακφαντεν με 3 τριποντα και μας δίνει κάποιες ελπίδες.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 08/01,20:00, NS2
μετά τη διακοπή θα κλάψουνε μανούλες. μόνο από τους rockets του d' antoni θα χάνουμε.
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 08/01,20:00, NS2
Τραγικη εμφανιση κοντρα σε εναν αθλιο Βαζελο που ειτε ηταν ξεθεωμενος ειτε παιζει στο 20 % ειτε απλα δεν ειναι τοσο καλος.Τα ηρωικα καλαθια του Μακφαντεν στο 4ο και η αξιοπρεπης τελικη διαφορα δεν αλλαζει το γεγονος οτι για τρια δεκαλεπτα δεν υπηρχε ομαδα ΠΑΟΚ στο γηπεδο και αυτο δεν εχει να κανει με το μπατζετ του Βαζελου(αφου και αυτος κακιστος ηταν αποψε)..
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5689
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 08/01,20:00, NS2
Στα τελευταια 30" υπήρξε αγκωνια του Σινγκλεντον (πριν την επαναφορα) την οποια η διαιτητες κανανε γαργαρα..
Και οι δυο ομαδες ηταν ξεθεωμενες απο τα συνεχομενα ματς. Εμεις ξαναπαιζουμε Τρίτη (!) απόγευμα με την Βενπστιλς.
Είχαμε μια καλή ευκαιρια σημερα απέναντι σε εναν μετριοτατο βαζελο αλλά το δευτερο δεκαλεπτο ήταν καταστροφικό για εμας (σκορ 8-22).
Ελπίζω την Τριτη να βρούμε την δύναμη για το (δυσκολο) ευρωπαικό ματς!
Και οι δυο ομαδες ηταν ξεθεωμενες απο τα συνεχομενα ματς. Εμεις ξαναπαιζουμε Τρίτη (!) απόγευμα με την Βενπστιλς.
Είχαμε μια καλή ευκαιρια σημερα απέναντι σε εναν μετριοτατο βαζελο αλλά το δευτερο δεκαλεπτο ήταν καταστροφικό για εμας (σκορ 8-22).
Ελπίζω την Τριτη να βρούμε την δύναμη για το (δυσκολο) ευρωπαικό ματς!
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπ
νομίζω το σημερινό ήταν προπόνηση: στο πρώτο άσσος ο μιλιε (έπαιξε συνολικά 12'), στο δεύτερο ο τσόχλας (έπαιξε συνολικά 9'), στο τρίτο ο κόνιαρης (συνολικά 9') και στο τέταρτο ο μακφάντεν. ε?
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπ
Ναι ρε φίλε μας έχει χαζέψει ο Σούλης τουλάχιστον 2 χρόνια τώρα...
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπ
Μπράβο στην ομάδα για το πάρα πολύ καλό 4ο δεκάλεπτο (μας βγήκαν όλα τα τρίποντα βέβαια) και το πολύ καλό 1ο. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως σε δύο ολόκληρα δεκάλεπτα (ένα ημίχρονο δηλαδή) σημειώσαμε σύνολο 18 (!) πόντους. Και δεν είναι θέμα μπάτζετ αυτό.
Κρίμα ρε γμτ. Κρίμα.
Κρίμα ρε γμτ. Κρίμα.
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπ
Εγω παντως βρηκα πουλεν! Μακφαντεν μαγκες, ο νεος Τρεβος Ραφιν! Μουρλος και τριποντα απο παντου, θα κλεισει πολλα σπιτια αυτος να το θυμαστε. Φερτε ενα 4αρι και χτυπαμε 3η θεση
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπ
Ο οποίος 3 στα 4 δεκάλεπτα ήταν άφαντος βέβαια.
Αν η απόδοση του 4ου δεκαλέπτου γίνει η στάνταρ του, τότε μάλιστα.
Αν η απόδοση του 4ου δεκαλέπτου γίνει η στάνταρ του, τότε μάλιστα.
Re: Π.Α.Ο.Κ- Παναθηναικός Superfoods 68-72,Σχόλια & Παραλειπ
Σούλης:
Στο τέλος, η ομάδα αντέδρασε αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το λογικό στο μπάσκετ. Βρήκαμε σουτ που δεν τα βρήκαμε σε όλο τον αγώνα. Έπρεπε να πηγαίνουμε από επίθεση σε επίθεση.Υπάρχει προβληματισμός για τον τρόπο που αναπτύσσεται η ομάδα και σίγουρα χρειάζονται να καταλάβουν οι παίκτες τους ρόλους τους για να τους εφαρμόσουν όσο το δυνατόν καλύτερα ”.
Για τη μη χρησιμοποίηση του Τέιλορ: “Ήταν επιλογή σήμερα, να μην τον χρησιμοποιήσω. Δώσαμε περισσότερο χρόνο στον Μαργαρίτη που θέλουμε να μπει σε περισσότερα αγωνιστικά πλαίσια. Να βελτιώσει τις ανάσες του μέσα στο γήπεδο, γιατί τον χρειαζόμαστε πολύ στα δύσκολα παιχνίδια με την εμπειρία του. Όλοι οι παίκτες χρειάζονται. Σήμερα έτσι όπως ήταν το παιχνίδι, χρησιμοποιήσαμε τον Μαργαρίτη περισσότερο. Ίσως ο Τέιλορ να μην παίζει στο χρόνο που είχε στα προηγούμενα παιχνίδια. Ο χρόνος θα δείξει…”.
Για τον ΜακΦάντεν: “Θέλουμε σίγουρα να έχει καλύτερη αγωνιστική παρουσία, όχι μόνο στο σκοράρισμα, αλλά να εκμεταλλευτεί και τα άλλα κομμάτια του παιχνιδιού. Σήμερα, είχαμε μόνο πέντε ασίστ κάτι που δείχνει την όχι καλή λειτουργία. Θέλουμε να πάρει περισσότερο παιχνίδι με τους ψηλούς. Θέλουμε καλύτερη παρουσία στην επίθεση, αλλά και να καταλάβει πολύ περισσότερο τι θέλουμε να κάνουμε στην άμυνα μας, τη δική μας φιλοσοφία”.
Για το προβληματισμό για τη δημιουργία: “Δεν μπορώ να πω ότι είναι από την προσθήκη παίκτη. Προβληματίζει ότι δεν είμαστε τόσο ομαδικοί. Δεν κάνουμε τις προσπάθειες που θέλει η ομάδα.Όταν μία ομάδα δε σκοράρει, δε δίνει ασίστ, φταίνε όλοι. Και εμείς όπως δουλεύουμε την ομάδα αλλά και οι παίκτες μέσα στο γήπεδο, δεν προσπαθούν ή από την πίεση των αντιπάλων δεν έχουν τη δυνατότητα να δίνουν καλύτερες επιθετικές επιλογές. Σιγά-σιγά θα βρεθούμε. Δεν είναι μόνο ο ΜακΦαντεν καινούριος στην ομάδα είναι και ο Μαργαρίτης νέος σε αυτή την ομάδα. Έλειπε τρεις μήνες…”.
Στο τέλος, η ομάδα αντέδρασε αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το λογικό στο μπάσκετ. Βρήκαμε σουτ που δεν τα βρήκαμε σε όλο τον αγώνα. Έπρεπε να πηγαίνουμε από επίθεση σε επίθεση.Υπάρχει προβληματισμός για τον τρόπο που αναπτύσσεται η ομάδα και σίγουρα χρειάζονται να καταλάβουν οι παίκτες τους ρόλους τους για να τους εφαρμόσουν όσο το δυνατόν καλύτερα ”.
Για τη μη χρησιμοποίηση του Τέιλορ: “Ήταν επιλογή σήμερα, να μην τον χρησιμοποιήσω. Δώσαμε περισσότερο χρόνο στον Μαργαρίτη που θέλουμε να μπει σε περισσότερα αγωνιστικά πλαίσια. Να βελτιώσει τις ανάσες του μέσα στο γήπεδο, γιατί τον χρειαζόμαστε πολύ στα δύσκολα παιχνίδια με την εμπειρία του. Όλοι οι παίκτες χρειάζονται. Σήμερα έτσι όπως ήταν το παιχνίδι, χρησιμοποιήσαμε τον Μαργαρίτη περισσότερο. Ίσως ο Τέιλορ να μην παίζει στο χρόνο που είχε στα προηγούμενα παιχνίδια. Ο χρόνος θα δείξει…”.
Για τον ΜακΦάντεν: “Θέλουμε σίγουρα να έχει καλύτερη αγωνιστική παρουσία, όχι μόνο στο σκοράρισμα, αλλά να εκμεταλλευτεί και τα άλλα κομμάτια του παιχνιδιού. Σήμερα, είχαμε μόνο πέντε ασίστ κάτι που δείχνει την όχι καλή λειτουργία. Θέλουμε να πάρει περισσότερο παιχνίδι με τους ψηλούς. Θέλουμε καλύτερη παρουσία στην επίθεση, αλλά και να καταλάβει πολύ περισσότερο τι θέλουμε να κάνουμε στην άμυνα μας, τη δική μας φιλοσοφία”.
Για το προβληματισμό για τη δημιουργία: “Δεν μπορώ να πω ότι είναι από την προσθήκη παίκτη. Προβληματίζει ότι δεν είμαστε τόσο ομαδικοί. Δεν κάνουμε τις προσπάθειες που θέλει η ομάδα.Όταν μία ομάδα δε σκοράρει, δε δίνει ασίστ, φταίνε όλοι. Και εμείς όπως δουλεύουμε την ομάδα αλλά και οι παίκτες μέσα στο γήπεδο, δεν προσπαθούν ή από την πίεση των αντιπάλων δεν έχουν τη δυνατότητα να δίνουν καλύτερες επιθετικές επιλογές. Σιγά-σιγά θα βρεθούμε. Δεν είναι μόνο ο ΜακΦαντεν καινούριος στην ομάδα είναι και ο Μαργαρίτης νέος σε αυτή την ομάδα. Έλειπε τρεις μήνες…”.