Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από stelyk »

Θα γυρίσει το ματς, πρέπει το κόντρα να το βγάλει στημένο. Διπλό ημίχρονο άσσος τελικό.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

sourmenetes έγραψε:
pilotos έγραψε:Όμως πώς γίνεται να τρώνε χωρίς ευκαιρία των αντιπάλων γκολ;

SM-G935F
Τι σημασια εχει;;πηρανε ενα κορνερ και κανανε γκολ.μπαλα ειναι.
Είμαστε η αποθέωση των πουθεναδων, και βλέπεις τον κολοφαρδο τον gay, να χάνουν όλοι τα αχαστα...

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από pxp920 »

Καλή μπάλα παίζουμε αλλα πρέπει να τελειώσουμε και καμία φάση. Μέχρι στιγμής θυμίζει κλασικό παιχνίδι FM όταν πρέπει να χάσεις ντε και καλα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

10-3 διαβάζω οι τελικές. Από τις 10 δικές μας οι 8 ήταν στο τέρμα.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7073
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Tolaros »

Σόρι μάγκες αυτό δε λέγεται ατυχία
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5748
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Ισως απο τα καλυτερα ημιχρονα της ομαδας..
Sfinas
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2015, 19:27

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Sfinas »

η ομάδα γμαει και δέρνει, όταν χάνει ευκαιρίες η ομάδα και να χάσεις δεν τρέχει. το πρόβλημα είναι όταν είσαι ανύπαρκτος
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

νομιζω ετσι οπως εθναι το κλιμα το λογικο ειναι να χασουμε η χ ωστε να γινοθμε τελειωσ ταναπου με θεμα γκαρι, μετεγγραφεσ
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Notorious4 »

Δύσκολα γύριζει το ματς και κινδυνεύουμε να δεχτούμε γκολ στο επόμενο αμυντικό λάθος , καλός ο Κουλουρής τουλάχιστον καταλάβαινες ότι παίζουμε με 11.
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Pablito »

Μετα απο ακομη ενα ματς που βλεπουμε το ιδιο εργο..Αυτο δε λεγεται ατυχια,αλλα ανικανοτητα
Άβαταρ μέλους
Indio
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:13
Τοποθεσία: (Κωλο)Αθηνα

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Indio »

pxp920 έγραψε:Καλή μπάλα παίζουμε αλλα πρέπει να τελειώσουμε και καμία φάση. Μέχρι στιγμής θυμίζει κλασικό παιχνίδι FM όταν πρέπει να χάσεις ντε και καλα


Sent from my iPhone using Tapatalk
True story
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Pablito έγραψε:Μετα απο ακομη ενα ματς που βλεπουμε το ιδιο εργο..Αυτο δε λεγεται ατυχια,αλλα ανικανοτητα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όταν δεν κάνουμε ευκαιρίες φταίνε κυρίως τα χαφ και οι εξτρέμ. Όταν χάνουμε ευκαιρίες φταίει αυτός που κάνει την τελική.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Άρα δε φταίει ο γκαρυ
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2

Δημοσίευση από Napoli4 »

Το ματς είναι για 5-0 αλλά επειδή η μπάλα είναι γνωστή πουτανα είναι 0-1.
Η ομάδα βρίσκεται σε σωστο δρόμο. Παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, είμαστε επιθετικοί και βγαζουμε πάθος. Τώρα πιο πολύ απο ποτε χρειαζεται στήριξη και όχι γκρινια!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”