Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2
κεκλεισμένων των θυρών είναι?
Δείτε ομάδα και οπαδούς που θέλουν μεταγραφές εκατομμυρίων
Δείτε ομάδα και οπαδούς που θέλουν μεταγραφές εκατομμυρίων
Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2
Δώστε κάνα link γιατί θα σας φέρω τον Μανούσο για φορ... 
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2
Μεγάλη ευκαιρία με Κουλουρη απέκρουσε ο τερματάς του πας
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2
Η συμφωνία στα σκαριά απο Γενάρη κατ τα αλλα
Αστο διάολο ρε
Αστο διάολο ρε
- Mirko Taccola
- Δημοσιεύσεις: 73
- Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2015, 21:23
Re: Π.Α.Ο.Κ-ΠΑΣ Γιάννενα,8/01,15:00,Novasports2
Ότι εν έτει 2017 θα άκουγα Π.Α.Ο.Κ. στο ράδιο, υποχρεωτικά σε περιγραφή Ζ@ίρη, με σχολιασμό Βλακωτού, αν μου το λεγαν εχθές, θα ανέβαζα, όχι 38,5 αλλά 42,5 πυρετό και θα σκαγα ο π@@στης!!!!!!!!!!!!!!!!paok87 έγραψε:@@ ραδιο μονο, χασαμε ευκαιρια με Κουλουρη