Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ρε Odi .....
τι ειναι αυτα που λες
αυτο το παραδειγμα ειναι το.........εκατομυριοστο....στην σειρα
ειδες κανεναν να βαζει μυαλο???
ο ΠΑΟΚτσης ετσι ηταν παντα και δεν προκειτε να αλλαξει ποτε....
δηλ. ποιος ηταν ο ιμπαρμπο και εγεινε τοτε τετοιος ....σασυρμας....
τι ειναι αυτα που λες
αυτο το παραδειγμα ειναι το.........εκατομυριοστο....στην σειρα
ειδες κανεναν να βαζει μυαλο???
ο ΠΑΟΚτσης ετσι ηταν παντα και δεν προκειτε να αλλαξει ποτε....
δηλ. ποιος ηταν ο ιμπαρμπο και εγεινε τοτε τετοιος ....σασυρμας....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πραγματικά κλάμα τό καλοκαίρι γιά τίς "πολύ καλές" επιλογές βαζελου
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ελπίζω να μην παρει μπαχουι η ΑΕΚ
Ήταν χοτ όνομα πριν μερικά χρονια
Βλεπω ο μαιστοροβιτς εχει ενεργοποιηθεί καλα π
Ήταν χοτ όνομα πριν μερικά χρονια
Βλεπω ο μαιστοροβιτς εχει ενεργοποιηθεί καλα π
- Scientist@PAOK
- Δημοσιεύσεις: 582
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 18:19
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο ΠΑΟΚ αυτη την στιγμή είναι πιο μεγάλο μεγεθος ποδοσφαιρικά, δοιηκητικά και οικονομικά απο κουλα και βάζελο. Δεδομένο. Όπως ήταν και το καλοκαίρι. Παίχτες και συμβόλαια που χτυπάει οι αλλοι δύο τα βλέπουν με το κυαλι. Εν' αντιθέση τους παίχτες-λαχεία που μαζεύουν οι άλλοι δύο δεν βρίσκονται καν στην shortlist του ΠΑΟΚ.( Μια στο ενα εκατομμύριο τους κάθεται και ενας Μπεργκ.)
Αυτό που κρατά ως τώρα τον ΠΑΟΚ στο να χτίσει ομάδα είναι τα σύνδρομα κατωτερότητας που διαποτίζουν την Θεσσαλονίκη. Εξηγούμε. Οι νεότερες γεννιές δημοσιογράφων και οπαδών μεγαλώσανε με τον ΠΑΟΚ να είναι ο καταιδρωμένος 4ος που μάζευε τα αποφάγια των αλλων του ποκ και αν καποια στιγμή καθόταν να έχεις παίχτες, ήξερες αργά ή γρήγορα θα τους χάσει. Ο ΠΑΟΚ ως οργανισμός ήταν παρατηρητής, 'ο κλέφτης'-'ο λαθραίος' των πεπραγμένων στο ελληνικό και ευρωπαικό γίγνεσθαι. Απλα μια ομαδα με παθιασμένο και μεγάλο λαό που κάποιες φορές καθόταν η μπίλια και εμπαινε σφήνα στο ρουθούνι των αλλων. Σύλλογος χωρίς πρόγραμμα, χωρίς σχέδιο για το μέλλον...χωρίς πραγματικό όραμα. Χωρίς ΕΠΕΝΔΥΤΗ. Σύλλογος που έτρωγε τις σάρκες του και πάντα φτού και απο την αρχή. Αυτό δεν ξεπερνιέται εύκολα. Και οι αρδ έτσι μάθαν να βγάζουν το ψωμί τους μέσα απο ιντριγκες, μπούκες, γκρίνιες, συνωμοσίες....και μια ομάδα της σφαλιάρας που όταν παέι κάπως να σηκώσει κεφάλι καταρρέει. Ολες οι ελπίδες στο τέλος καταλήγουν φρούδες λόγω κλεψιάς, απατεώνων, προδοτών...λαμόγιων. Αυτό είναι εγγεγραμένο στο DNA μας.
Όμως τα δεδομένα άλλαξαν εδώ και κάτι χρόνια. Ο ΠΑΟΚ πρώτη φορά στην ιστορία του έχει ΕΠΕΝΔΥΤΗ που θα ζήλευαν οι του ποκ. ΜΗΔΕΝ ΧΡΕΗ. ΕΝΑ πέρα ως πέρα ΥΓΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ. Η στιγμή που το ΠΑΟΚτσιδικο ονειρο γίνεται πραγματικότητα. Ενας ΠΑΟΚ απο παρατηρητής μπορεί πλέον να γίνει ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ σε όλα τα επίπεδα. Ερώτημα το αντέχουμε ως οπαδοί, ως βορειοελλαδίτικη πόλη? Η απαντηση ως τωρα είναι ΟΧΙ. Δεν το πιστεύουμε. Σαν να είμαστε λαθραία σε αυτη την κατάσταση και κάτι θα γίνει και θα ξυπνήσουμε απο το όνειρο. Σαν κάτι θα βγει στην επιφάνεια, σαν κάτι να κρύβεται στην γωνία που μας την έχει στήσει. Δεν μας κατηγορώ έτσι μάθαμε.
Κάποιοι με τα παραπάνω θα διαφωνήσουν. Αρκεί ο Σαββίδης να χωσει λεφτά να φέρει 5 παιχταράδες και έναν προπονηταρά και τέρμα το παραμύθι. Δηλαδή η Ομαδα πρώτα θα τραβήξει και θα στηρίξει τον κόσμο προς τον Πρωταθλιτισμό και όχι το αντιθετο. Είναι έτσι όμως?
Νομίζω η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα βρίσκεται στην ομάδα του Ζαγοράκη που κάποιοι αναπολούν μέχρι σήμερα. Κατα την αποψη μου εκείνοι οι παίχτες αν ερχόταν σήμερα, θα ήταν φευγάτοι στο 6μηνο. Θα ερχόταν και δεν θα ακουμπούσαν. Τότε έγινε κατα την γνώμη μου κάτι πολύ μοναδικό. Οι παίχτες ερωτευτήκανε τον ΛΑΟ του γηπέδου πρώτα και μετά αγαπήσανε τον ΠΑΟΚ και βγάλανε τον μέγιστο που μπορούσανε. Αυτό που λεγανε πέρσι πολλοι παπαγάλοι οι ξένοι παιχτες-στελέχη δεν νιώθουν απο ΠΑΟΚ κτλ. Και πως να νιώσουν κύριοι? Είναι ερωτεύσιμος ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ πλέον? Είναι? Τον ίδιο ΛΑΟ βρίκανε και ερωτευτήκανε η ομάδα του Ζαγοράκι? Μην ξεχνιομαστε ο ΙΒΙΤΣ απο εκείνη την ομάδα είναι.
Πολλά επίσης άλλα συνηγορούν στο παραπάνω σκεπτικό. Παιχταράδες ήρθαν στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια.Το δείχνει η πορεία τους άλλωστε. Παίχτες σε σουπερ ηλικία επιπέδου ΤΣΟΥ-ΛΟΥ. Οχι οτι και οτι. Το ίδιο και στελέχη. Αυτόι δεν παίξαν ποτέ στον ΠΑΟΚ στα στάνταρντ τους. Δεν θέλαν να παίξουνε, μας είδαν ως ένα σκαλοπάτι και την κάνανε. Ενώ εμείς τους απαξιώσαμε. Συνολο είναι 8. Η αποψή μου είναι οτι δεν βρήκαν τίποτα να ερωτευτούν στην Τουμπα.
Για μένα ο ΛΑΟΣ της Τουμπας θα σμπρώξει τον Σαββίδη και την ομάδα του ΠΑΟΚ στον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Οταν ξαναγίνει ερωτευσιμος. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Αυτό που κρατά ως τώρα τον ΠΑΟΚ στο να χτίσει ομάδα είναι τα σύνδρομα κατωτερότητας που διαποτίζουν την Θεσσαλονίκη. Εξηγούμε. Οι νεότερες γεννιές δημοσιογράφων και οπαδών μεγαλώσανε με τον ΠΑΟΚ να είναι ο καταιδρωμένος 4ος που μάζευε τα αποφάγια των αλλων του ποκ και αν καποια στιγμή καθόταν να έχεις παίχτες, ήξερες αργά ή γρήγορα θα τους χάσει. Ο ΠΑΟΚ ως οργανισμός ήταν παρατηρητής, 'ο κλέφτης'-'ο λαθραίος' των πεπραγμένων στο ελληνικό και ευρωπαικό γίγνεσθαι. Απλα μια ομαδα με παθιασμένο και μεγάλο λαό που κάποιες φορές καθόταν η μπίλια και εμπαινε σφήνα στο ρουθούνι των αλλων. Σύλλογος χωρίς πρόγραμμα, χωρίς σχέδιο για το μέλλον...χωρίς πραγματικό όραμα. Χωρίς ΕΠΕΝΔΥΤΗ. Σύλλογος που έτρωγε τις σάρκες του και πάντα φτού και απο την αρχή. Αυτό δεν ξεπερνιέται εύκολα. Και οι αρδ έτσι μάθαν να βγάζουν το ψωμί τους μέσα απο ιντριγκες, μπούκες, γκρίνιες, συνωμοσίες....και μια ομάδα της σφαλιάρας που όταν παέι κάπως να σηκώσει κεφάλι καταρρέει. Ολες οι ελπίδες στο τέλος καταλήγουν φρούδες λόγω κλεψιάς, απατεώνων, προδοτών...λαμόγιων. Αυτό είναι εγγεγραμένο στο DNA μας.
Όμως τα δεδομένα άλλαξαν εδώ και κάτι χρόνια. Ο ΠΑΟΚ πρώτη φορά στην ιστορία του έχει ΕΠΕΝΔΥΤΗ που θα ζήλευαν οι του ποκ. ΜΗΔΕΝ ΧΡΕΗ. ΕΝΑ πέρα ως πέρα ΥΓΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ. Η στιγμή που το ΠΑΟΚτσιδικο ονειρο γίνεται πραγματικότητα. Ενας ΠΑΟΚ απο παρατηρητής μπορεί πλέον να γίνει ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ σε όλα τα επίπεδα. Ερώτημα το αντέχουμε ως οπαδοί, ως βορειοελλαδίτικη πόλη? Η απαντηση ως τωρα είναι ΟΧΙ. Δεν το πιστεύουμε. Σαν να είμαστε λαθραία σε αυτη την κατάσταση και κάτι θα γίνει και θα ξυπνήσουμε απο το όνειρο. Σαν κάτι θα βγει στην επιφάνεια, σαν κάτι να κρύβεται στην γωνία που μας την έχει στήσει. Δεν μας κατηγορώ έτσι μάθαμε.
Κάποιοι με τα παραπάνω θα διαφωνήσουν. Αρκεί ο Σαββίδης να χωσει λεφτά να φέρει 5 παιχταράδες και έναν προπονηταρά και τέρμα το παραμύθι. Δηλαδή η Ομαδα πρώτα θα τραβήξει και θα στηρίξει τον κόσμο προς τον Πρωταθλιτισμό και όχι το αντιθετο. Είναι έτσι όμως?
Νομίζω η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα βρίσκεται στην ομάδα του Ζαγοράκη που κάποιοι αναπολούν μέχρι σήμερα. Κατα την αποψη μου εκείνοι οι παίχτες αν ερχόταν σήμερα, θα ήταν φευγάτοι στο 6μηνο. Θα ερχόταν και δεν θα ακουμπούσαν. Τότε έγινε κατα την γνώμη μου κάτι πολύ μοναδικό. Οι παίχτες ερωτευτήκανε τον ΛΑΟ του γηπέδου πρώτα και μετά αγαπήσανε τον ΠΑΟΚ και βγάλανε τον μέγιστο που μπορούσανε. Αυτό που λεγανε πέρσι πολλοι παπαγάλοι οι ξένοι παιχτες-στελέχη δεν νιώθουν απο ΠΑΟΚ κτλ. Και πως να νιώσουν κύριοι? Είναι ερωτεύσιμος ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ πλέον? Είναι? Τον ίδιο ΛΑΟ βρίκανε και ερωτευτήκανε η ομάδα του Ζαγοράκι? Μην ξεχνιομαστε ο ΙΒΙΤΣ απο εκείνη την ομάδα είναι.
Πολλά επίσης άλλα συνηγορούν στο παραπάνω σκεπτικό. Παιχταράδες ήρθαν στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια.Το δείχνει η πορεία τους άλλωστε. Παίχτες σε σουπερ ηλικία επιπέδου ΤΣΟΥ-ΛΟΥ. Οχι οτι και οτι. Το ίδιο και στελέχη. Αυτόι δεν παίξαν ποτέ στον ΠΑΟΚ στα στάνταρντ τους. Δεν θέλαν να παίξουνε, μας είδαν ως ένα σκαλοπάτι και την κάνανε. Ενώ εμείς τους απαξιώσαμε. Συνολο είναι 8. Η αποψή μου είναι οτι δεν βρήκαν τίποτα να ερωτευτούν στην Τουμπα.
Για μένα ο ΛΑΟΣ της Τουμπας θα σμπρώξει τον Σαββίδη και την ομάδα του ΠΑΟΚ στον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Οταν ξαναγίνει ερωτευσιμος. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Scientist@PAOK την Δευ 26 Δεκ 2016, 18:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ΆψογοςScientist@PAOK έγραψε:Ο ΠΑΟΚ αυτη την στιγμή είναι πιο μεγάλο μεγεθος ποδοσφαιρικά, δοιηκητικά και οικονομικά απο κουλα και βάζελο. Δεδομένο. Όπως ήταν και το καλοκαίρι. Παίχτες και συμβόλαια που χτυπάει οι αλλοι δύο τα βλέπουν με το κυαλι. Εν' αντιθέση τους παίχτες-λαχεία που μαζεύουν οι άλλοι δύο δεν βρίσκονται καν στην shortlist του ΠΑΟΚ.( Μια στο ενα εκατομμύριο τους κάθεται και ενας Μπεργκ.)
Αυτό που κρατά ως τώρα τον ΠΑΟΚ στο να χτίσει ομάδα είναι τα σύνδρομα κατωτερότητας που διαποτίζουν την Θεσσαλονίκη. Εξηγούμε. Οι νεότερες γεννιές δημοσιογράφων και οπαδών μεγαλώσανε με τον ΠΑΟΚ να είναι ο καταιδρωμένος 4ος που μάζευε τα αποφάγια των αλλων του ποκ και αν καποια στιγμή καθόταν να έχεις παίχτες, ήξερες αργά ή γρήγορα θα τους χάσει. Ο ΠΑΟΚ ως οργανισμός ήταν παρατηρητής, 'ο κλέφτης'-'ο λαθραίος' των πεπραγμένων στο ελληνικό και ευρωπαικό γίγνεσθαι. Απλα μια ομαδα με παθιασμένο και μεγάλο λαό που κάποιες φορές καθόταν η μπίλια και εμπαινε σφήνα στο ρουθούνι των αλλων. Σύλλογος χωρίς πρόγραμμα, χωρίς σχέδιο για το μέλλον...χωρίς πραγματικό όραμα. Χωρίς ΕΠΕΝΔΥΤΗ. Σύλλογος που έτρωγε τις σάρκες του και πάντα φτού και απο την αρχή. Αυτό δεν ξεπερνιέται εύκολα. Και οι αρδ έτσι μάθαν να βγάζουν το ψωμί τους μέσα απο ιντριγκες, μπούκες, γκρίνιες, συνωμοσίες....και μια ομάδα της σφαλιάρας που όταν παέι κάπως να σηκώσει κεφάλι καταρρέει. Ολες οι ελπίδες στο τέλος καταλήγουν φρούδες λόγω κλεψιάς, απατεώνων, προδοτών...λαμόγιων. Αυτό είναι εγγεγραμένο στο DNA μας.
Όμως τα δεδομένα άλλαξαν εδώ και κάτι χρόνια. Ο ΠΑΟΚ πρώτη φορά στην ιστορία του έχει ΕΠΕΝΔΥΤΗ που θα ζήλευαν οι του ποκ. ΜΗΔΕΝ ΧΡΕΗ. ΕΝΑ πέρα ως πέρα ΥΓΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ. Η στιγμή που το ΠΑΟΚτσιδικο ονειρο γίνεται πραγματικότητα. Ενας ΠΑΟΚ απο παρατηρητής μπορεί πλέον να γίνει ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ σε όλα τα επίπεδα. Ερώτημα το αντέχουμε ως οπαδοί, ως βορειοελλαδίτικη πόλη? Η απαντηση ως τωρα είναι ΟΧΙ. Δεν το πιστεύουμε. Σαν να είμαστε λαθραία σε αυτη την κατάσταση και κάτι θα γίνει και θα ξυπνήσουμε απο το όνειρο. Σαν κάτι θα βγει στην επιφάνεια, σαν κάτι να κρύβεται στην γωνία που μας την έχει στήσει. Δεν μας κατηγορώ έτσι μάθαμε.
Κάποιοι με τα παραπάνω θα διαφωνήσουν. Αρκεί ο Σαββίδης να χωσει λεφτά να φέρει 5 παιχταράδες και έναν προπονηταρά και τέρμα το παραμύθι. Δηλαδή η Ομαδα πρώτα θα τραβήξει και θα στηρίξει τον κόσμο προς τον Πρωταθλιτισμό και όχι το αντιθετο. Είναι έτσι όμως?
Νομίζω η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα βρίσκεται στην ομάδα του Ζαγοράκη που κάποιοι αναπολούν μέχρι σήμερα. Κατα την αποψη μου εκείνοι οι παίχτες αν ερχόταν σήμερα, θα ήταν φευγάτοι στο 6μηνο. Θα ερχόταν και δεν θα ακουμπούσαν. Τότε έγινε κατα την γνώμη μου κάτι πολύ μοναδικό. Οι παίχτες ερωτευτήκανε τον ΛΑΟ του γηπέδου πρώτα και μετά αγαπήσανε τον ΠΑΟΚ και βγάλανε τον μέγιστο που μπορούσανε. Αυτό που λεγανε πέρσι πολλοι παπαγάλοι οι ξένοι παιχτες-στελέχη δεν νιώθουν απο ΠΑΟΚ κτλ. Και πως να νιώσουν κύριοι? Είναι ερωτεύσιμος ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ πλέον? Είναι? Τον ίδιο ΛΑΟ βρίκανε και ερωτευτήκανε η ομάδα του Ζαγοράκι? Μην ξεχνιομαστε ο ΙΒΙΤΣ απο εκείνη την ομάδα είναι.
Πολλά επίσης άλλα συνηγορούν στο παραπάνω σκεπτικό. Παιχταράδες ήρθαν στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια.Το δείχνει η πορεία τους άλλωστε. Παίχτες σε σουπερ ηλικία επιπέδου ΤΣΟΥ-ΛΟΥ. Οχι οτι και οτι. Το ίδιο και στελέχη. Αυτόι δεν παίξαν ποτέ στον ΠΑΟΚ στα στάνταρντ τους. Δεν θέλαν να παίξουνε, μας είδαν ως ένα σκαλοπάτι και την κάνανε. Ενώ εμείς τους απαξιώσαμε. Συνολο είναι 8. Η αποψή μου είναι οτι δεν βρήκαν τίποτα να ερωτευτούν στην Τουμπα.
Για μένα ο ΛΑΟΣ της Τουμπας θα σμπρώξει τον Σαββίδη και την ομάδα του ΠΑΟΚ στον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Οταν ξαναγίνει ερωτευσιμος. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μπράβο φίλε scientist.
Και να προσθέσω πως για όλους εμάς που αναπολούμε Γκαρσια, Μουσλίμοβιτς, Βιεϊρίνια, ακομη και Σορλεν κτλ., έχουν ερθει και έχουν φύγει και άλλοι τέτοιοι, αλλά ΠΑΟΚ δεν τους κάναμε. Όπως και τώρα βρίσκονται στο ρόστερ ανάλογοι παίκτες που αναπολούμε αλλά ειναι στο χέρι μας εαν θα τους κάνουμε "δικούς μας" ή θα φύγουν και αυτοί χωρίς να έχουν νιώσει !!!!
Και να προσθέσω πως για όλους εμάς που αναπολούμε Γκαρσια, Μουσλίμοβιτς, Βιεϊρίνια, ακομη και Σορλεν κτλ., έχουν ερθει και έχουν φύγει και άλλοι τέτοιοι, αλλά ΠΑΟΚ δεν τους κάναμε. Όπως και τώρα βρίσκονται στο ρόστερ ανάλογοι παίκτες που αναπολούμε αλλά ειναι στο χέρι μας εαν θα τους κάνουμε "δικούς μας" ή θα φύγουν και αυτοί χωρίς να έχουν νιώσει !!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος northend4 την Δευ 26 Δεκ 2016, 19:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ούτε και οι άλλοι θα γινόντουσαν αν δεν υπήρχε ο Santos.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μπράβο επιστήμονα, τα είπες ωραία.
Με μία προσθήκη εάν επιτρέπεις. Ο λαός να στηρίξει και όταν θα έρχονται οι σφαγές, γιατί η ΕΟ κρατάει καλά και δυνατά και το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι οι τίτλοι, γιατί αυτοί μπορεί να χαθούν από εξωγενείς παράγοντες.
Καλές γιορτές σε όλους.
Με μία προσθήκη εάν επιτρέπεις. Ο λαός να στηρίξει και όταν θα έρχονται οι σφαγές, γιατί η ΕΟ κρατάει καλά και δυνατά και το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι οι τίτλοι, γιατί αυτοί μπορεί να χαθούν από εξωγενείς παράγοντες.
Καλές γιορτές σε όλους.