Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από vs40 »

Ποιος Κουρμπέλης ρε παιδια? Αν ο ΠΑΟΚ επί Γουμενου έκανε μεταγραφές σαν αυτή, θα είχα κατάθλιψη :lol. Ο βάζελος πληρώνει το 'all in' του καλοκαιριού. Απορούσα που βρήκε τα λεφτά, και τελικά από ότι φαίνεται αφήνουν απλήρωτους τους παίκτες. Ξενέρωσαν όλοι οι ξένοι που παίζουνε ξεκάθαρα για τα λεφτά και το έχουν παρατήσει. Ο Μπεργκ είναι τρομακτικά αλαγμένος.

Φέτος προβλέπω ότι τα πλέι οφ θα είναι πολύ εύκολη υπόθεση για εμάς. Το αστείο είναι ότι στα τσατ των σάιτ οι χανουμοβάζελοι πιστεύουν ότι θα μείνουμε εκτός 5άδας :lol:. Και κομπλεξικοί και άμπαλοι. Πάλι θα μιλάνε για τη διαιτησία στα πλέι οφ. Έχουν κάνει κώμα όλοι εναντίον μας. Μας παίζουν 60-40 κατά και μας πλασάρουν ως ευνοημένους στα πλέι οφ του 2016. Λογικό μου φαίνεται. Όταν οι ομάδες τους παραπαίουν, όταν η φανέλα τους γίνεται όλο και πιο ελαφρυά στην Ευρώπη, και όταν αντίθετα βλέπουν τον ΠΑΟΚ με Ιβάν Σαββίδη να ανεβαίνει σταθερά, τους βγαίνει κόμπλεξ και φόβος. Για τον ίδιο λόγο ο Μαριδάκης και οι εκπρόσωποί του βλεπουν ως απειλή μόνο τον ΠΑΟΚ. Προσπαθούν να μην μας παίζουν τα ΜΜΕ της Αθήνας και να δίνουν περισσότερο χρόνο σε αεκ και βαζελο, αλλά στα ουσιαστικά θέματα, ο πόλεμος είναι ξεκάθαρα με τον ΠΑΟΚ. Την επόμενη σεζόν τον βλέπω να ζορίζεται πολύ ο χοντρός. Το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι να αποκειστεί από το Τσουλου. Αν γίνει 2 σερί χρονιές μιλάμε για καταστροφή οικονομικά. Ήδη πούλησε αρκετούς βασικούς (Μαζουακού), αν πέσει και άλλο και συμπληρώσει το ρόστερ του με 30+ παίκτες ελεύθερους, ούτε ο Τριτσώνης δε τους σώνει (που λέει ο λόγος).

Μιας που το ανάφερα, φέτος που υποτίθεται αλλάζει κάτι, η ΕΟ έχει την πιο ευνοική διατησία των τελευταίων ετών. Έχει αβάντα τουλάχιστον 7 πόντους. Όσο είσαι χαμηλά και έχεις άγχος, έχεις και επιπλέον απώλειες. Φέτο είναι εντελώς πλασματική η βαθμολογία. Ελπίζω την επόμενη σεζόν να μην ξεκινήσουμε πάλι με -3. Είναι πολύ άσχημο για την ψχολογία των παικτών. Με μια-δυο γκέλες χάνεις την επαφή με την κορυφή και το παρατάς. Κοιτάς μόνο Ευρώπη και πλει οφ.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Απο sdna.gr:
Ως γνωστόν, στο «τριφύλλι» δεν υπολογίζονται από τον Μαρίνο Ουζουνίδη έξι ποδοσφαιριστές (Ιμπάρμπο, Γουακάσο, Λεντέσμα, Ιβανόφ, Ρινάλντι, Σαμπά) και ο Νίκος Λυμπερόπουλος θα τρέξει το θέμα των αποδεσμεύσεων ορισμένων εξ αυτών και ιδιαίτερα εκείνων που πιάνουν θέση ξένου, δηλαδή του Ιμπάρμπο και του Γουακάσο.
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Δηλαδή όποιον παίκτη έφεραν το καλοκαίρι...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Ο ουζουνιδης θα το παει ελληνικα, κατι εντελως διαφορετικο απο αυτο που εκανε ο στράμα.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

john4serres έγραψε:Απο sdna.gr:
Ως γνωστόν, στο «τριφύλλι» δεν υπολογίζονται από τον Μαρίνο Ουζουνίδη έξι ποδοσφαιριστές (Ιμπάρμπο, Γουακάσο, Λεντέσμα, Ιβανόφ, Ρινάλντι, Σαμπά) και ο Νίκος Λυμπερόπουλος θα τρέξει το θέμα των αποδεσμεύσεων ορισμένων εξ αυτών και ιδιαίτερα εκείνων που πιάνουν θέση ξένου, δηλαδή του Ιμπάρμπο και του Γουακάσο.
Για ανέκδοτα, μπορεί να διαβάσει κανείς, τα σχόλια περί μεταγραφών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού . Τόσο των μεταγραφών των αντιπάλων όσο και αυτά για τον Κρέσπο. Σάμπα λένε και κλαίνε.
Dimpatra
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Dimpatra »

KOSTAS54 έγραψε:
john4serres έγραψε:Απο sdna.gr:
Ως γνωστόν, στο «τριφύλλι» δεν υπολογίζονται από τον Μαρίνο Ουζουνίδη έξι ποδοσφαιριστές (Ιμπάρμπο, Γουακάσο, Λεντέσμα, Ιβανόφ, Ρινάλντι, Σαμπά) και ο Νίκος Λυμπερόπουλος θα τρέξει το θέμα των αποδεσμεύσεων ορισμένων εξ αυτών και ιδιαίτερα εκείνων που πιάνουν θέση ξένου, δηλαδή του Ιμπάρμπο και του Γουακάσο.
Για ανέκδοτα, μπορεί να διαβάσει κανείς, τα σχόλια περί μεταγραφών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού . Τόσο των μεταγραφών των αντιπάλων όσο και αυτά για τον Κρέσπο. Σάμπα λένε και κλαίνε.
+++++++ ραβε ξήλωνε, ο βαζελος 10 βαθμούς κάτω από μας θα τερματίσει.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Η υπερβολική και παθιασμένη αγάπη μας για την Π.Α.Ο.Κ.άρα μας, μας οδηγεί συχνά σε βιαστικές, υπερβολικές και λανθασμένες εκτιμήσεις, είτε για παίχτες και μεταγραφές μας, είτε και για των άλλων ομάδων!!!!

Νερό κι αλάτι λοιπόν μέρες που είναι...

:pano: :nairepaok:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Σάβ 24 Δεκ 2016, 15:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

Μην ξυνουμε πληγές μέρες που είναι. Καλές γιορτές σε όλους.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Σωστά...Καλές γιορτές @Navigator11 και σε όλους φυσικά...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

MANIAKOS έγραψε:Άνοιξε ο δρόμος για τζιολη
Ελπίζω όχι ελεύθερο.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Φυσικά όχι ελεύθερο. Θα του δώσουμε και το απαραίτητο δωράκι.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tzelas »

Γέλασα με την αλλαγή της χρηματιστηριακής αξίας του Ibarbo και πως κατάφεραν οι βάζελοι να απαξιώσουν τόσο πολύ την αξία ενός παίκτη, αφού τον πήραν από την Κάλιαρι με αξία στα 8 εκ. και θα τον επιστρέψουν με αξία στα 3.5 εκ. Θα βαράνε το κεφάλι τους οι Ιταλοί :lol: :lol: :lol: :lol:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

αμ το οικονομικο για τον βαζελο;
1 εκατομμυριο το νοικι και 800 χιλιαρικα ο μισθος.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ποιός πληρώνει? Η φούσκα βαζελος θα σκάσει αλλά νά δούμε πότε
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Odi »

Ακόμη θυμάμαι τον πανικό που είχε γίνει εδώ μέσα γιατί πήρε ο βάζελος τον παιχταρά Ιμπάρμπο και όχι εμείς..Για δανεικό ενός εκατομμυρίου,γυρολόγο ποδοσφαιριστή κύριοι.Ας ελπίζουμε να μας διδάξει κάτι και αυτή η περίπτωση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”