Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ανακοινωσε Κουρμπελη ο βαζελος.
700.000€ η αγορα + 25% μεταπωληση ο αστέρας.
700.000€ η αγορα + 25% μεταπωληση ο αστέρας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πατερας, εδω και χρονια απο πισω.
Σιγά τον παικτη βεβαια.
Σιγά τον παικτη βεβαια.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θα τον δουμε και τον Κουμπερλη, εγω παντως τα τελευταια 2 χρονια τον "εχασα"
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ανοιγονται πολυ στον βαζελο ενω καθυστερουν πληρωμες παιχτων...
που πηγε ο σουπερ ντουπερ Σαμπα που πανηγυριζαν το καλοκαιρι
που πηγε ο σουπερ ντουπερ Σαμπα που πανηγυριζαν το καλοκαιρι
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
paok87 έγραψε:Πατερας, εδω και χρονια απο πισω.
Κανείς λάθος 87αρη,άλλος είναι από πισω,δεν είναι της στιγμής όμως και δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλά άμα είναι να ζηλεύουμε τον Γιακουμάκη,ας το κλείσουμε το μαγαζί.Ακόμη να καταλάβετε πως μετράει η ποιότητα και όχι η ποσότητα;Demir έγραψε:Πηρε Γιακουμάκη η ΑΕΚ ...3 μεταγραφές ...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φαντασου να γραφανε τωρα οτι κλεισαμε γιακουμακη...
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- NapolitanosG4
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2016, 14:36
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Βεργέτης: "Κουρμπέλης, ο νέος Κατσουράνης"
Μου ερχονται στο μυαλο αναμνησεις απο Μεσι των φτωχων κτλ..
Δηλαδη η ζελα δινει επενδυει ντεμεκ 700.000 και 25% για εναν παιχτη ο οποιος, φετος ηταν εκτος 2 μηνες λογω τραυματισμου με την προοπτικη να παει που η τιμη του στο υποβαθμισμενο ελληνικο πρωταθλημα;;;
Γελαν και τα τσιμεντα που θα λεγε και ο αξιοτιμος κυριος κυριος Νικολας στην ραδιοφωνικη του παρεμβαση!
Μου ερχονται στο μυαλο αναμνησεις απο Μεσι των φτωχων κτλ..
Δηλαδη η ζελα δινει επενδυει ντεμεκ 700.000 και 25% για εναν παιχτη ο οποιος, φετος ηταν εκτος 2 μηνες λογω τραυματισμου με την προοπτικη να παει που η τιμη του στο υποβαθμισμενο ελληνικο πρωταθλημα;;;
Γελαν και τα τσιμεντα που θα λεγε και ο αξιοτιμος κυριος κυριος Νικολας στην ραδιοφωνικη του παρεμβαση!