Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εγώ πάντως τον Μπεργκ του βαζελου, με τη νοοτροπία που παίζει στο βαζελο, δε βρίσκω λόγο να χαιρόμουν, αν τον παίρναμε. Σκοράρει, ναι, καλύτερο μάλλον δεν έχουμε, αλλά αυτό το ... physical game (ας το χαρακτηρίσουμε έτσι), που ξηγιεται στου αλαφουζου, δεν υπάρχει ούτε μισή στο δισεκατομμύριο να τον άφηναν να το παίζει στον ΠΑΟΚ. Και εν πάση περιπτώσει, αν είναι να πάρουμε επιθετικό, προτιμώ κάποιον ταλαντούχο μικρότερης ηλικίας να τον διαμορφώσουμε σε ελκυστικό προϊόν εμείς.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Aureliano Buendia έγραψε: Κανείς δεν είπε ότι είσαι στο λανθασμένο τόπικ. Απορώ πού κολλάει αυτή η απάντηση, τέλος πάντων.
Εξέφρασα τη διαφωνία μου με αυτό το είδος των επαναλαμβανόμενων τοποθετήσεων.
Περί Μπεργκ, όπως και στα πάντα στη ζωή, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, εννοείται. Άσχετα από το ότι δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι έχουμε καλύτερο φορ από τον Μπεργκ αυτή τη στιγμή στην ομάδα. Καλά αυτή τη στιγμή δεν. Έχουμε καλύτεροφορ και από τον Μάρτιο,δεν είναι αυτός λόγος να γίνουν τα απ αυτα μας τούμπανα για τον ματζιο. Το ίδιο ισχύει και για το κωλοπαιδο του. Βαζελου.Εδώ έχει πάρει διπλάσια αξία απ όλα τα μέσα του βαζελου μαζί. Αν θέλουμε να πάρουμε κάποιον ακόμη καλύτερο, ΟΚ, το δέχομαι, άλλο αυτό.
Αλλά το να ειρωνευόμαστε όσους έχουν εκφραστεί κολακευτικά για τον συγκεκριμένο παίκτη (εγώ ποτέ δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία για παίκτες των άλλων 3 ανταγωνιστών, να τους λαχταράω εννοώ, αφού είναι αλλονών και όχι δικοί μας, end of story), λες και έχουν εκφραστεί κολακευτικά για τον Τόργκελε είναι αν μη τι άλλο υπερβολικό.
Όσο για τα υπόλοιπα και μιας η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης νέας επανάληψης σε αυτό το φόρουμ, ξαναλέω ότι:
- κανείς, ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν μίλησε για ομάδα που "πρέπει πρώτα να κερδάει και μετά να μιλάει για διαιτητες Ναι αλλά. Δεν δέχεστε ότι η βαθμολογία είναι πλασματική
- κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν αμφισβητεί την μπόχα του δαφνομπουκωμένου ναι. Αλλά όλες οι συγκρίσεις γίνονται με αυτόν και για την διαφορά που μας χωρίζει βαθμολογικά
- κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε ότι είναι φυσιολογικό να πρέπει να φτάσει μία ομάδα σε αστρονομικά νούμερα βαθμών για να πάρει τιτλο.Ναι αλλά το 23 νίκες σε 30 αγώνες είναι εξωπραγματικό νούμερο. Το 80%νίκες που ζητάς σχεδόν δεν υπάρχει
Αυτό που είπα εγώ -και νομίζω ότι λίγοι νοματαίοι συμφωνούν μαζί μου χωρίς να προσθέτουν λόγια στα όσα είπα- είναι ότι η ομάδα πρέπει να γίνει κυνική, να μην χαρίζεται σε κανένα, να κάνει επίδειξη δύναμης όπου την παίρνει και σε αυτό το κωλοπρωτάθλημα την παίρνει σχεδόν παντού. Ας πούμε στην Κέρκυρα με το σκορ στο 0-5 εγώ πανηγύριζα σαν να μπήκε γκολ στο κόψιμο του Μπίσεσβαρ στην επικίνδυνη επίθεση της Κέρκυρας, καθώς και για το ότι βγάλαμε φάση στο 95'. Νόου μέρσι και νόου πρίζονερς, πώς το λένε. Αν θέλουμε να δούμε ποτέ πρωτάθλημα. Αυτό.κανείς δεν πιστεύω οτι δεν το θέλει αυτό, αλλά πρέπει να αναρωτηθούμε αν ειναι δυνατόν μια νέα ομάδα να κάνει σχεδονστο σύνολο των παιχνιδιών της παιχνίδια σαν αυτό με Κέρκυρα.
Επίσης θέλω να μου πεις τι. Εννοείς όταν λες κυνική ομάδα.γιατί για μένα κυνική ομάδα είναι αυτή που και στην κακή της μέρα θα παίξει για το αποτέλεσμα και θα το πάρει.
Θέλω τώρα να μου πεις πόσες φορές. Φέτος σου κλεψαν ετσιθελικά αυτό το αποτέλεσμα.
-
Asimos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε δύο σημεία θα σταθώ.. Οι πρασινοκιτρινοι έχουν διαλύσει σε τέτοιο βαθμό τις ομάδες τους που δεν ξέρω πως και πότε θα τις κάνουν πραγματικά ανταγωνιστικές ξανά.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το καλο είναι ότι το ΠΟΚ έκλεισε την χρονια βουτηγμένο στην εσωστρεφεια ,ο γαυρος παρ ότι είναι πρώτος παρουσιάζει άθλια εικόνα ,την ζελα το ίδιο με τον ουζουνιδη να το παίζει μάγκας θέλοντας να κάνει εκκαθαρισεις στην ομάδα και να πάρει ένα σωρο παίκτες ενώ ο γουακασο κάνει δηλώσεις ότι είναι απληρωτος .Για την κουλά τι να πω? Παντελής απουσία οποίασδηποτρ σοβαρης επενδύστε από τον τίγρη κρατάει χαμηλά την κουλά.Ενω εσύ κλείνεις ανεβασμένος την χρονια και περιμένεις 2-3 κινήσεις που θα σε εκτοξεύσουν.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μου έπεσαν δύο δόντια και έσπασα την γλώσσα μου για να το πω !MANIAKOS έγραψε:Σωστα
Ο τσιγκγιρνσξι παιζει;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τέο...κλαίω!!!!theo G4 έγραψε:Μου έπεσαν δύο δόντια και έσπασα την γλώσσα μου για να το πω !MANIAKOS έγραψε:Σωστα
Ο τσιγκγιρνσξι παιζει;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καταβάλω φιλότιμες προσπάθειες μπας και βρω κάποια απειροελάχιστη ποσότητα χιούμορ στον ΜΑΝΙΑΚΟ, αλλά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τρί 20 Δεκ 2016, 14:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Συν δύο...
Για την επιβράβευση της προσπάθειας...
Για την επιβράβευση της προσπάθειας...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
+3
Στον Αποστόλη γιατί είναι ο καλύτερος χιουμορίστας εδώ μέσα.
Στον Αποστόλη γιατί είναι ο καλύτερος χιουμορίστας εδώ μέσα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Edit: Ο τίγρης-γκάγκστερ (λέει το σδνα-ΑΡΔ) έκανε ντου στην ΚΕΔ, τα έχωσε σε Τριτσώνη και Κουκουλάκη, γιατί τα "ανθρώπινα λάθη" των κορακιών αλλοιώνουν τα αποτελέσματα των αγώνων σε βάρος της κούλας και ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία τους!!!!
Σημείωση 1...Δεν αναφέρεται αν στο τραπέζι των συσκέψεων "ξεκούρασε" το σίδερο του...
Σημείωση 2...Το ρεπορτάζ δεν ολοκληρώνεται για το τι έγινε μετά την αποχώρηση του και οι πληροφορίες ότι τα παραπάνω δυο πουλιά άρχισαν μετά φόβου και μανίας ταυτοχρόνως να ξύνουν τα @@ τους, ελέγχονται ως ανακριβείς...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ανακοινωσε Κουρμπελη ο βαζελος.
700.000€ η αγορα + 25% μεταπωληση ο αστέρας.
700.000€ η αγορα + 25% μεταπωληση ο αστέρας.