Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Δεν το ηξερα οτι η Λατσιο εχει τοσο φασιστες οπαδους!!!!Πεφτω απ τα συνεφα!!!

Ντροπη τους ρε πουστ# μου!!!Και να φανταστεις οτι καποτε μου αρεσε αυτη η ομαδα
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Ετσι!!!!Συμφωνω κι επαυξανω...Απ ολα αυτα τελικα ξερεις τι καταλαβα???

Ο Μακινγουα τελικα , ειναι ο Μπαλαφας της Λατσιο!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Ειδες???Την εκανα παλι...Αλλο ηθελα να περασω κι αλλο περασα...

Αυτο που ηθελα να περασω σε ολους ειναι οτι αντικειμενικα ολοι λεμε οτι προκειται για εναν καλο παιχτη , ασχετα αν τον κραζουν στη Λατσιο.Και οπως πολυ σωστα ειπες , αν ερθει εδω και του δωσουμε την απαραιτητη ωθηση , θα ανοιξει τα φτερα του και θα παιξει.

Γιατι να μην κανουμε και το ιδιο με τον Μπαλαφακο? :) :) :) :) :)

Τελος παντων , παω οφ τοπικ μ αυτο οποτε το σταματαω εδω.

Χαβαλε κανουμε , απλα το ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Δημοσίευση από thanasisp04 »

λοιπον εφτασε η στιγμη που ολοι περιμενατε.

ο παιχτης δοκιμαστηκε κατω απο εξαντλητικα τεστ στο προ και εχουμε τα εξης.

δυνατο και ψηλο παλικαρι. κερδιζει μονομαχιες πολυ γρηγορος και με καλη επιταχυνση. ωραιες πασες και καλες κεφαλιες. πολυ δυνατο σουτ
πεταξε και 2 μπαλακια στη σεντ τεν τεν ξερω εγω του ταυλαριδη.
ισως ενα μειον να ειναι η ευστοχια στα σουτ.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Ti βιντεακια ρε παιδια και @@@@ ?
Και ο Βερον δεν εχει ουτε ενα βιντεακι και ειναι παιχταρα ...

Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Καθηστε ρε παιδες ακομα δεν τον αποκτησαμε ... :lol:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

Ο Ζαγορ δεν πιστευω με τιποτα να δώσει πανω απο 1 μιρι αυτην την χρονικη στιγμη.
Με τα 3.000.000 ξερετε τη παιχτες μπορει να φερει?????????τοσα ηθελε περιπου ο νιχατ αν ηταν θα πιγενε για αυτον.

αποκλειεται να περασουμε τα 1.500.000-2.000.000 στις μεταγραφες.
(εκτός και αν μεχρι τοτε εχουν πουληθεί πολλες μετοχες και εχουν μπει χρηματα στα ταμεία.)
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Δημοσίευση από blackterror4 »

μια χαρα θα βγει ο παιχτης και ταχυτητα εχει και τεχνικη που εδω περα θα την δειξει πιο καλα μπροστα σε αβραμηδες και λεμπους.μην ακουτε τι λενε οι λατσιαλι αυτοι δεν τρωνε σοκολατα επειδη εχει μαυρο χρωμα.αμα εκλισε τον καλως να ερθει
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Δημοσίευση από blackterror4 »

μπα οχι γιατι το λες.απλα απειλουν παικτες που ειναι να ρθουν στην λατσιο επειδη ειναι εχρωμοι.με αποτελεσμα να μην ερχονται.και οσους εχουν επισης τους χλευαζουν και εχουν σημειωθει και επιθεσεις σε αυτους για να φυγουν.
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Δημοσίευση από fidel »

Οι άνθρωποι της ομάδας της Θεσσαλονίκης έχουν έρθει, σύμφωνα με πληροφορίες, σε συμφωνία με τον παίκτη και πλέον είναι στο «χέρι τους» για το αν ο παίκτης θα φορέσει την φανέλα με τον δικέφαλο αετό στο στήθος.

Το «εμπόδιο» που υπήρχε (η ρήτρα αποδέσμευσής του από την Λάτσιο) και προβλημάτιζε τους Θεσσαλονικείς, ξεπεράστηκε χάρη στους έξυπνους «ελιγμούς» του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Ζήση Βρύζα, και πλέον μόνο εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου δεν θα ολοκληρωθεί η συμφωνία με τον 26χρονο επιθετικό.

Το μεγάλο «όπλο» του ΠΑΟΚ είναι η επιθυμία του ίδιου του Νιγηριανού να έρθει στη Θεσσαλονίκη και σημαντικό ρόλο στην απόφασή του αυτή έπαιξε η παρουσία στον ΠΑΟΚ παικτών όπως του Μουσλίμοβιτς και του Κονσεϊσάο.

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=84135
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Δημοσίευση από blackterror4 »

ετσι ειναι
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4163
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Δημοσίευση από pagotatzis »

βρε μην συνκγρινετε το καμπιονατο με την σουπερ λιγκ.
τη εκαναν εκει κτλ.
παιχταρας ειναι το παιδη
οταν εκανε την σουπερ χρωνια αν θημαμε καλα με την αταλαντα
τον κηνηγουσαν ολες η ομαδες.
μακαρη να ερθει το παληκαρι
:?
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2541
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Δημοσίευση από tolis14 »

Για μενα παντως οι αποψεις των οπαδων της λατσιο δεν εχουν ιδιαιτερο βαρος. Πρωτον γιατι αυτοι κρινουν ως οπαδοι αμαδας του campionato και οχι της super league. Και η διαφορα ειναι τεραστια μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Δευτερον, αυτοι ειναι νοσταλγοι του μουσολινι και των μελανοχιτωνων. Αρια φυλη και τετοια. Πως να παιξει μπαλα το παλικαρι οταν σκυλαραπα τον ανεβαζουν, σκατομαυρο τον κατεβαζουν.
Το θεμα τον αποδυτηριων βεβαια υφισταται. Αυτος και ο μπακαγιοκο θα δημιουργησουν προβλημα. Να τους απαγορευτει να τριγυρνανε γυμνοι στα αποδυτηρια αν θελουμε να διατηρησουμε οικογενειακο κλιμα
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Δημοσίευση από nikos123 »

jibbie έγραψε:μεταγραφη με μεγαλο ρισκο!φανταστειτε τα παλικαρακια στο ντουζ να βλεπουν τους παπαρους του Μπακαγιοκο και του Μακινουα,δε θα τους γαμηθει η ψυχολογια;Θα χαλασει το κλιμα στην ομαδα,να μην ερθει ή αν ερθει να κανει ντους σπιτι του
χαχαχαχαχαχα ελεος ρε αδερφε με πεθανες αχχαχαχα :) :) :)
arrwstos

Δημοσίευση από arrwstos »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”