Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Ειδες???Την εκανα παλι...Αλλο ηθελα να περασω κι αλλο περασα...
Αυτο που ηθελα να περασω σε ολους ειναι οτι αντικειμενικα ολοι λεμε οτι προκειται για εναν καλο παιχτη , ασχετα αν τον κραζουν στη Λατσιο.Και οπως πολυ σωστα ειπες , αν ερθει εδω και του δωσουμε την απαραιτητη ωθηση , θα ανοιξει τα φτερα του και θα παιξει.
Γιατι να μην κανουμε και το ιδιο με τον Μπαλαφακο?
Τελος παντων , παω οφ τοπικ μ αυτο οποτε το σταματαω εδω.
Χαβαλε κανουμε , απλα το ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου
Αυτο που ηθελα να περασω σε ολους ειναι οτι αντικειμενικα ολοι λεμε οτι προκειται για εναν καλο παιχτη , ασχετα αν τον κραζουν στη Λατσιο.Και οπως πολυ σωστα ειπες , αν ερθει εδω και του δωσουμε την απαραιτητη ωθηση , θα ανοιξει τα φτερα του και θα παιξει.
Γιατι να μην κανουμε και το ιδιο με τον Μπαλαφακο?
Τελος παντων , παω οφ τοπικ μ αυτο οποτε το σταματαω εδω.
Χαβαλε κανουμε , απλα το ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
λοιπον εφτασε η στιγμη που ολοι περιμενατε.
ο παιχτης δοκιμαστηκε κατω απο εξαντλητικα τεστ στο προ και εχουμε τα εξης.
δυνατο και ψηλο παλικαρι. κερδιζει μονομαχιες πολυ γρηγορος και με καλη επιταχυνση. ωραιες πασες και καλες κεφαλιες. πολυ δυνατο σουτ
πεταξε και 2 μπαλακια στη σεντ τεν τεν ξερω εγω του ταυλαριδη.
ισως ενα μειον να ειναι η ευστοχια στα σουτ.
ο παιχτης δοκιμαστηκε κατω απο εξαντλητικα τεστ στο προ και εχουμε τα εξης.
δυνατο και ψηλο παλικαρι. κερδιζει μονομαχιες πολυ γρηγορος και με καλη επιταχυνση. ωραιες πασες και καλες κεφαλιες. πολυ δυνατο σουτ
πεταξε και 2 μπαλακια στη σεντ τεν τεν ξερω εγω του ταυλαριδη.
ισως ενα μειον να ειναι η ευστοχια στα σουτ.
Ο Ζαγορ δεν πιστευω με τιποτα να δώσει πανω απο 1 μιρι αυτην την χρονικη στιγμη.
Με τα 3.000.000 ξερετε τη παιχτες μπορει να φερει?????????τοσα ηθελε περιπου ο νιχατ αν ηταν θα πιγενε για αυτον.
αποκλειεται να περασουμε τα 1.500.000-2.000.000 στις μεταγραφες.
(εκτός και αν μεχρι τοτε εχουν πουληθεί πολλες μετοχες και εχουν μπει χρηματα στα ταμεία.)
Με τα 3.000.000 ξερετε τη παιχτες μπορει να φερει?????????τοσα ηθελε περιπου ο νιχατ αν ηταν θα πιγενε για αυτον.
αποκλειεται να περασουμε τα 1.500.000-2.000.000 στις μεταγραφες.
(εκτός και αν μεχρι τοτε εχουν πουληθεί πολλες μετοχες και εχουν μπει χρηματα στα ταμεία.)
-
blackterror4
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08
-
blackterror4
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08
Οι άνθρωποι της ομάδας της Θεσσαλονίκης έχουν έρθει, σύμφωνα με πληροφορίες, σε συμφωνία με τον παίκτη και πλέον είναι στο «χέρι τους» για το αν ο παίκτης θα φορέσει την φανέλα με τον δικέφαλο αετό στο στήθος.
Το «εμπόδιο» που υπήρχε (η ρήτρα αποδέσμευσής του από την Λάτσιο) και προβλημάτιζε τους Θεσσαλονικείς, ξεπεράστηκε χάρη στους έξυπνους «ελιγμούς» του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Ζήση Βρύζα, και πλέον μόνο εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου δεν θα ολοκληρωθεί η συμφωνία με τον 26χρονο επιθετικό.
Το μεγάλο «όπλο» του ΠΑΟΚ είναι η επιθυμία του ίδιου του Νιγηριανού να έρθει στη Θεσσαλονίκη και σημαντικό ρόλο στην απόφασή του αυτή έπαιξε η παρουσία στον ΠΑΟΚ παικτών όπως του Μουσλίμοβιτς και του Κονσεϊσάο.
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=84135
Το «εμπόδιο» που υπήρχε (η ρήτρα αποδέσμευσής του από την Λάτσιο) και προβλημάτιζε τους Θεσσαλονικείς, ξεπεράστηκε χάρη στους έξυπνους «ελιγμούς» του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Ζήση Βρύζα, και πλέον μόνο εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου δεν θα ολοκληρωθεί η συμφωνία με τον 26χρονο επιθετικό.
Το μεγάλο «όπλο» του ΠΑΟΚ είναι η επιθυμία του ίδιου του Νιγηριανού να έρθει στη Θεσσαλονίκη και σημαντικό ρόλο στην απόφασή του αυτή έπαιξε η παρουσία στον ΠΑΟΚ παικτών όπως του Μουσλίμοβιτς και του Κονσεϊσάο.
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=84135
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4163
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Για μενα παντως οι αποψεις των οπαδων της λατσιο δεν εχουν ιδιαιτερο βαρος. Πρωτον γιατι αυτοι κρινουν ως οπαδοι αμαδας του campionato και οχι της super league. Και η διαφορα ειναι τεραστια μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Δευτερον, αυτοι ειναι νοσταλγοι του μουσολινι και των μελανοχιτωνων. Αρια φυλη και τετοια. Πως να παιξει μπαλα το παλικαρι οταν σκυλαραπα τον ανεβαζουν, σκατομαυρο τον κατεβαζουν.
Το θεμα τον αποδυτηριων βεβαια υφισταται. Αυτος και ο μπακαγιοκο θα δημιουργησουν προβλημα. Να τους απαγορευτει να τριγυρνανε γυμνοι στα αποδυτηρια αν θελουμε να διατηρησουμε οικογενειακο κλιμα
Το θεμα τον αποδυτηριων βεβαια υφισταται. Αυτος και ο μπακαγιοκο θα δημιουργησουν προβλημα. Να τους απαγορευτει να τριγυρνανε γυμνοι στα αποδυτηρια αν θελουμε να διατηρησουμε οικογενειακο κλιμα