Υ.Γ. Κόόμπεεεε....Κόόμπεεεε....Κόόμπεεεε....
Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμενα
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Εμπρός Αητέ Δικέφαλε!!!!
Υ.Γ. Κόόμπεεεε....Κόόμπεεεε....Κόόμπεεεε....

Υ.Γ. Κόόμπεεεε....Κόόμπεεεε....Κόόμπεεεε....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τρί 25 Οκτ 2016, 19:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Άλλο ένα κακό παιχνίδι αλλά πήραμε την πρώτη νίκη στην Ευρώπη. Ανεβαίνει ο ποιο έμπειρος από τους αμερικανούς μας ο Μπραιαντ, αλλά δυστυχώς οι άλλοι τραγικοί
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
59-52,εξαντλήθηκαν τα κολλύρια σήμερα.
Πάνω από 25 λάθη κάναμε,δεν υπάρχει αυτό.
Κρατάω την άμυνα που κράτησε πολύ χαμηλά τον αντίπαλο και τον ανάγκασε σε 20+ λάθη.
Μιλιένοβιτς,Πέινερς,Τέιλορ πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο.
Ξέχασε τον Σάιμπερτ σήμερα ο Σούλης.Και τον Κόνιαρη στο β ημίχρονο.
Πάνω από 25 λάθη κάναμε,δεν υπάρχει αυτό.
Κρατάω την άμυνα που κράτησε πολύ χαμηλά τον αντίπαλο και τον ανάγκασε σε 20+ λάθη.
Μιλιένοβιτς,Πέινερς,Τέιλορ πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο.
Ξέχασε τον Σάιμπερτ σήμερα ο Σούλης.Και τον Κόνιαρη στο β ημίχρονο.
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif,25/10,19:00,Novasports2,ΕΡ
Ο Πεινερς πάντως μικρός πρέπει να έτρωγε πολύ μπούλινγκ...Το γνήσιο το παλιό...
Του τύπου ''ψηλέ σπάσε μια σάδα (εκ του πεντακοσάδα για τους νεότερους) να μην σε κεράσω κανα ντούμπλεξ ή κανα ζίλι...''
Πολύ φοβισμένος δείχνει τρέχει λες και τον κυνηγάνε....
Του τύπου ''ψηλέ σπάσε μια σάδα (εκ του πεντακοσάδα για τους νεότερους) να μην σε κεράσω κανα ντούμπλεξ ή κανα ζίλι...''
Πολύ φοβισμένος δείχνει τρέχει λες και τον κυνηγάνε....
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Εμπρός Αετέ Δικέφαλε!!!!
Υ.Γ. Ξεχάστηκα πριν...Λίίνοοοο...Λίίνοοοο...Λίίνοοοο!!!!

Υ.Γ. Ξεχάστηκα πριν...Λίίνοοοο...Λίίνοοοο...Λίίνοοοο!!!!
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Το μόνο που κρατάω από το ματς είναι ότι πρώτη φορά βλέπω παιχνίδι με Οβερ 50 λαθη
Απο κει και πέρα όταν έχεις σαν καλύτερους παίκτες τον τσοχλα και τον λινο καταλαβαίνει κανείς το επίπεδο των αμερικανών και των κοινοτικών
Απο κει και πέρα όταν έχεις σαν καλύτερους παίκτες τον τσοχλα και τον λινο καταλαβαίνει κανείς το επίπεδο των αμερικανών και των κοινοτικών
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif,25/10,19:00,Novasports2,ΕΡ
agios έγραψε:Ο Πεινερς πάντως μικρός πρέπει να έτρωγε πολύ μπούλινγκ...Το γνήσιο το παλιό...
Του τύπου ''ψηλέ σπάσε μια σάδα (εκ του πεντακοσάδα για τους νεότερους) να μην σε κεράσω κανα ντούμπλεξ ή κανα ζίλι...''
Πολύ φοβισμένος δείχνει τρέχει λες και τον κυνηγάνε....
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif,25/10,19:00,Novasports2,ΕΡ
painkiller4 έγραψε:agios έγραψε:Ο Πεινερς πάντως μικρός πρέπει να έτρωγε πολύ μπούλινγκ...Το γνήσιο το παλιό...
Του τύπου ''ψηλέ σπάσε μια σάδα (εκ του πεντακοσάδα για τους νεότερους) να μην σε κεράσω κανα ντούμπλεξ ή κανα ζίλι...''
Πολύ φοβισμένος δείχνει τρέχει λες και τον κυνηγάνε....![]()
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 968
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Οι δύο καλύτερες άμυνες του πλανήτη ήρθαν σήμερα αντιμέτωπες στο Παλατάκι, αλλά εμείς είχαμε καλύτερη επίθεση και κερδίσαμε 
Πέρυσι κάναμε την πρώτη νίκη στο ch.l. στο βόλλει, σήμερα στο μπάσκετ, άντε κάποια στιγμή να παίρνουν σειρά και οι υπόλοιποι.
Πέρυσι κάναμε την πρώτη νίκη στο ch.l. στο βόλλει, σήμερα στο μπάσκετ, άντε κάποια στιγμή να παίρνουν σειρά και οι υπόλοιποι.
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Odi έγραψε:59-52,εξαντλήθηκαν τα κολλύρια σήμερα.TRUE!!!!
Πάνω από 25 λάθη κάναμε,δεν υπάρχει αυτό.27 για την ακρίβεια και οι άλλοι 24![]()
![]()
![]()
![]()
Κρατάω την άμυνα που κράτησε πολύ χαμηλά τον αντίπαλο και τον ανάγκασε σε 20+ λάθη.άμυνα ειδικά στο τελευταίο 10λεπτο!!!!
Μιλιένοβιτς,Πέινερς,Τέιλορ πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο.παίζει να παίζω καλύτερα από αυτούς και ας είμαι 1,69 και 52 ετών![]()
![]()
![]()
Ξέχασε τον Σάιμπερτ σήμερα ο Σούλης.Και τον Κόνιαρη στο β ημίχρονο.και τον Γλυνιαδάκη!!![]()
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Καποια στιγμη στην μεταδοση ειπε οτι υπαρχει ενα θεμα με τις μπαλες που χρησιμοποιουνται στο ΤΣΟΥΛΟΥ και γλιστρανε....διαμαρτυρηθηκαν ηδη αρκετες ομαδες....δεν ξερω αν αυτο εκανε και τις 2 ομαδες να εχουν τοσα λαθη.
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
Δηλώνω απερίφραστα ότι όσον αφορά την Κ.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ., είμαι απλά..."πανηγυρτζής"!!!!
... 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Π.Α.Ο.Κ-Muratbey Usak Sportif 59-52,Σχόλια &Παραλειπόμεν
O Μιλιένοβιτς είχε καλά στατιστικά πάντως, αν και με λίγες προσπάθειες.Odi έγραψε: Μιλιένοβιτς,Πέινερς,Τέιλορ πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο.
