Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική για όλους τους ευρωπαϊκούς αγώνες του Δικεφάλου και όλων των παραλειπομένων...
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από fossa »

Oπότε με τα εισιτήρια φτιάχνουμε μπάτζετ.
Με τα εισιτήρια φέρνουμε παίκτες.
Ωραία. Να γίνει πρόεδρος η θεία μου τότε και να λέει ''πρώτα αγοράστε εισιτήρια και μετά θα δω τι ομάδα θα κάνω''.
Οπότε...λα'ι'κή βάση.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

paokpantou έγραψε:που ο ρωσος δεν δινει φραγκα
ΟΚ καταλαβα.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Ale »

Αφού δεν δίνει φράγκα αφού.
Εξ άλλου το 99 από τα διαρκείας το πληρώσαμε.
Τί, όχι;
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Guitarman »

fossa έγραψε:Oπότε με τα εισιτήρια φτιάχνουμε μπάτζετ.
Με τα εισιτήρια φέρνουμε παίκτες.
Ωραία. Να γίνει πρόεδρος η θεία μου τότε και να λέει ''πρώτα αγοράστε εισιτήρια και μετά θα δω τι ομάδα θα κάνω''.
Οπότε...λα'ι'κή βάση.
Τώρα πλάκα κάνεις έτσι? Έχεις ακούσει ποτέ τον Μπάνε να μιλάει? Σου είπε ποτέ πως έχει φράγκα να χώσει? Διαχείριση κάνει ο άνθρωπος. ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ κάθε χρόνο για διαρκείας, γιατί είναι η μόνη πηγή εσόδων. Επίσης έχει πει πως ΜΑΚΑΡΙ να ρθει επενδυτής αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

fossa έγραψε:Oπότε με τα εισιτήρια φτιάχνουμε μπάτζετ.
Με τα εισιτήρια φέρνουμε παίκτες.
Ωραία. Να γίνει πρόεδρος η θεία μου τότε και να λέει ''πρώτα αγοράστε εισιτήρια και μετά θα δω τι ομάδα θα κάνω''.
Οπότε...λα'ι'κή βάση.
χωρις εσοδα δηλαδη πως να τους πληρωσει?Τι λετε, καταλαβαινετε?
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Ale »

Ο ΠΑΟΚτσής έχει χάσει το δικαίωμα να έχει απαιτήσεις από το μπάσκετ εδώ και χρόνια.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από fossa »

Guitarman έγραψε:
fossa έγραψε:Oπότε με τα εισιτήρια φτιάχνουμε μπάτζετ.
Με τα εισιτήρια φέρνουμε παίκτες.
Ωραία. Να γίνει πρόεδρος η θεία μου τότε και να λέει ''πρώτα αγοράστε εισιτήρια και μετά θα δω τι ομάδα θα κάνω''.
Οπότε...λα'ι'κή βάση.
Τώρα πλάκα κάνεις έτσι? Έχεις ακούσει ποτέ τον Μπάνε να μιλάει? Σου είπε ποτέ πως έχει φράγκα να χώσει? Διαχείριση κάνει ο άνθρωπος. ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ κάθε χρόνο για διαρκείας, γιατί είναι η μόνη πηγή εσόδων. Επίσης έχει πει πως ΜΑΚΑΡΙ να ρθει επενδυτής αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Εσύ τι δεν καταλαβαίνεις. Να γίνει και η θεία μου πρόεδρος τότε.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Guitarman »

fossa έγραψε:
Guitarman έγραψε:
fossa έγραψε:Oπότε με τα εισιτήρια φτιάχνουμε μπάτζετ.
Με τα εισιτήρια φέρνουμε παίκτες.
Ωραία. Να γίνει πρόεδρος η θεία μου τότε και να λέει ''πρώτα αγοράστε εισιτήρια και μετά θα δω τι ομάδα θα κάνω''.
Οπότε...λα'ι'κή βάση.
Τώρα πλάκα κάνεις έτσι? Έχεις ακούσει ποτέ τον Μπάνε να μιλάει? Σου είπε ποτέ πως έχει φράγκα να χώσει? Διαχείριση κάνει ο άνθρωπος. ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ κάθε χρόνο για διαρκείας, γιατί είναι η μόνη πηγή εσόδων. Επίσης έχει πει πως ΜΑΚΑΡΙ να ρθει επενδυτής αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Εσύ τι δεν καταλαβαίνεις. Να γίνει και η θεία μου πρόεδρος τότε.
ΕΝΤΙΤ. Το σβήνω γιατί δεν αξίζει να γίνομαι εριστικός.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Guitarman την Πέμ 20 Οκτ 2016, 01:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Ale »

Ειρήνη υμίν.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από fossa »

Ναι αλλά η θεία μου μπορεί να έπαιζε και καλύτερα από αυτούς τους αστείους ξένους.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Guitarman »

Ε ρε μανία με τη θεία του.

Δηλαδή κάνει και για Πρόεδρος και για 3αρι η θεία? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Ale »

Είμαι με τον κιθαρωδό και τον κατ5 σε αυτήν την περίπτωση.

Είναι ζόρικο να βλέπουμε το μπάσκετ σε αυτήν την κατάσταση, αλλά είναι δική μας ως οπαδών η αποκλειστική ευθύνη.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από goran 64 »

Ale έγραψε:Ο ΠΑΟΚτσής έχει χάσει το δικαίωμα να έχει απαιτήσεις από το μπάσκετ εδώ και χρόνια.
Κι απ το ποδόσφαιρο το έχει απολέσει μετά το 2010, αλλά ας έχουμε χάρη που εντός μόλις δύο ετών από τότε...... εμφανίστηκε ο "από μηχανής Ιβάν" και δεν πρόλαβε να "ολοκληρώσει" το έργο του ο...κυρ Νίκος... :oops:


Υ.Γ. Γενικώς...ξεχνάμε πολύ εύκολα και πολλά γεγονότα ως λαός... :(
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Πέμ 20 Οκτ 2016, 01:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από fossa »

Guitarman το είδες το ματς ?
Αle αποκλειστική ευθύνη των οπαδών δεν υπάρχει. Έχω κράξει το κόσμο μας άπειρες φορές αλλά εδώ οι τύποι θα διώξουν και τους 500.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Rosa Radom-Π.Α.Ο.Κ. 93-85,Σχόλια & Παραλειπόμενα

Δημοσίευση από goran 64 »

Πέρυσι στις 19 Οκτωβρίου πάλι "σιχτίρια" ρίχνανε πολλοί... :oops:

Όχι ότι ήταν καμιά σούπερ ντούπερ χρονιά, αλλά είχε τις περήφανες στιγμές της όπως και τις ντροπιαστικές!!!!


Υ.Γ. Πάρτε το χαμπάρι παιδιά ότι στον επαγγελματικό αθλητισμό, αν δεν υπάρχει μαλλί τσαρές δεν γίνεται... ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Champions League”