Απ οτι φαινεται πεθαναν ολοι γιατι το Σαββατο ημασταν 400 ατομα, τα 100 και βαλε ηταν παιδακια.Αμα βγαλεις διοικουντες ,συγγενεις και γκομενες κατω απο 200.Ποια ειναι η μεγαλυτερη ξεφτιλα?paokpantou έγραψε:ακομα μια ντροπη ακομα μια ξεφτιλα στο αθλημα που μας εχει προσφερει σαν συλλογο ευρωπαικο στο αθλημα που γεννησε παοκτσηδες...
Αν δε το μπορειτε ασχοληθειτε με το βολευ που θα παρουμε και τιτλο και θα χει καλη λεζαντα.Το μπασκετακι χρονια φωναζει βοηθειστε κι εμεις γυρναμε πλατη κι απαιτουμε μονο.Τελικα ρε Buffalo ειχες μεγαλο δικιο.
Παρατα τα ρε Μπανε να γλιτωσεις.Δε σου αξιζει κατι τετοιο.slidar έγραψε:Στο μπασκετ έχουν φτιαξει μια όμορφη παρέα 4-5 ατόμων,πίνουν τα ουζακια τους και νομίζουν διοικουν-προπονουν μια ομάδα γειτονιάς.8 χρόνια εξυγίανση και κανεις δεν λέει ποσά χρωστάμε ακόμα.Απίστευτες ξεφτιλες απο κάθε λογής καφενείο και ένας προπονητης,που τον ευχαριστουμε φυσικά για όσα πρόσφερε,αλλά ας κανει στην άκρη γιατί το ίδιο το μπασκετ τον έχει ξεπεράσει.Και τα γράφω τώρα και ας κερδίσουμε και μέσα στο Παλέ.Μια απο τα ίδια κάθε χρονο.ΦΤΑΝΕΙ