Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Πηγαίνετε για κανένα κατουρημα ρε μαυρογατες...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpangr77 την Κυρ 02 Οκτ 2016, 16:40, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
paokovios1974 έγραψε:Να δουμε πως θα διαχειριστουμε την βεβαιη ισοπαλία .
[youtube]A-VNRKU1FJA[/youtube]
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Χαλια οι χαφ και ο Τζαλμα. Επρεπε Κιτσιου δεξια αντι Κρεσπο πιστευω.
Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Γιατί ρε πιλότε, τι είναι η Βέροια; Βλέπεις να είσαι πολύ καλύτερος δηλαδή;pilotos έγραψε:Εντάξει, αν δεν μπορείς να κερδίσεις την Βέροια με ένα μικρό ροτεσιο... Άστα
SM-G935F
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2155
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Αδούλευτη ομάδα επιθετικά , 3ο συνεχόμενο παιχνίδι που η ομάδα δεν παιζει μπαλα , το ακυρωμένο γκολ ακυρωμένω γκολ βεβαια .
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Λιγο καθυστερημενα αλλα παιζει κανα λινκ
(απο Σουηδια)
(απο Σουηδια)
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
-
mbison
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Η διαιτησια παιζει τη Βεροια σαν να ειναι η Μπορουσια Μοενχεν Γκλαντμπαχ!
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Ο γνωστόν ΠΑΟΚ που από κόμπλεξ δεν μπορεί να κάνει την υπέρβαση,ιβιτς με διακοπή γιατί να κ;νεις ροτεισον ?φατην τωρα