Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από obanebane »

Τραγική εικόνα, βάλε επιθετικούς μέσα ρε βλαντο.
Ο Περειρα είναι τραγικός.
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Η αμηχανη στιγμη οπου ενα απο τα καλυτερα δεκαρια που ειχες ποτε παιζει συστημα χωρις επιτελικο χαχα
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Όχι ρε Στέλιο

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από STRAFNIK »

aoratos έγραψε:
STRAFNIK έγραψε:μεγάλη Τότεναμ ήδη 2 μπαλάκια στη σίτι
κ μπορούσε κι άλλα
Στα @@ μας στο site του ΠΑΟΚ η Τοτεναμ ρε ταγαρε
συγγνωμη κοπτοράπτη αλλά δεν σε εβρισα,
άντε σε παρακαλώ
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Έλα αλλάζει σύστημα, αφού χάσαμε 1 ώρα τζάμπα

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Μπισεσβαρ στη θέση του φακού σε λίγο
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από The_Stalker »

Ελπίζω να μην ξαναδώ 4-4-2. Για 3-5-2 με επιτελικό το συζητάμε.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Μπράβο αλανι για το γκολ!
giannina4
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιαν 2015, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από giannina4 »

πιστευω πολυ μπισεσβαρ.και για σημερα και γενικοτερα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ωχ
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Εντάξει θα αρχίσει καθυστέρηση τώρα σιγά σιγά...
Καληνύχτα

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Μεγάλη φάση η Βέροια

SM-G935F
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Δυστυχως ολα.ξεκινανε απο το.κεντρο και τα πλαγια. Κανενα κρατημα μπαλας και καθολου διεμβολισμος απο τα εξτρεμ. Αυτο.θα ειναι προβλημα και ο.καμπος παλι εκτος ματς
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Οντως 4-4-2 με χαφ τον Τσιμιροτ και Χαριση ειναι πονοματος
Άβαταρ μέλους
ramolimendo
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από ramolimendo »

Είχαμε τον ήλιο κόντρα στο πρώτο.....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”