Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Και έβλεπες την κουλα στη Βέροια με τα 2 στοπερ της μπροστα απτο κεντρο με 8 ατομα να κανει επίθεση και να βγαζει 10+ευκαιριες με πολλα μάτια ..δε φοβιζουμε τα λιμα, τους δινουμε θαρρος..
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Απροσπελαστος ο Βαρέλα
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

STRAFNIK έγραψε:μεγάλη Τότεναμ ήδη 2 μπαλάκια στη σίτι
κ μπορούσε κι άλλα
Στα @@ μας στο site του ΠΑΟΚ η Τοτεναμ ρε ταγαρε
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Φορ έχουμε; η άμυνα της Βέροιας ξεκούραστο το βγάζει το ματς.
2 ώρες να κατέβουμε και μόνιμα λάθη.
Έλα να ξυπναμε

SM-G935F
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μπισε τιαμ μεσα αμεσα και εξω μυστακιδης περειρα
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Α ρε χαρη γμτ...

Τιαμ εκτος αποστολης....
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ντιμ ο Τιαμ εκτός αποστολής
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

simba έγραψε:Α ρε χαρη γμτ...

Τιαμ εκτος αποστολης....
Σοβαρα?
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από joshua »

Βαλε ρε Βλανταν μεσα Μπισεσβαρ και Κιτσιου που παιζουμε χωρις χαφ και με 3 στοπερ απεναντι στην Βεροια,ΕΛΕΟΣ.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Πρεπει να μπει ο μπισεσβαρ αμεσα μπας και βγαλει καμια μπαλια. Εχουμε μηδενική αναπτυξη...
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μαυρο Χιονι έγραψε:Ντιμ ο Τιαμ εκτός αποστολής
Α ναι ξεχασα. Τεσπα οπωσδηποτε μπισε μεσα
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Στο 60 θα κάνει αλλαγή Μπισεσβαρ

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

Οι παικτες μας δειχνουν να μην εχουν ιδεα τι να κανουν με τη μπαλα στην επιθεση.

Αρχιζω να σχηματιζω την αποψη οτι ο Ιβιτς εχτισε ομαδα πανω στην αντεπιθεση και την αμυνα, με βλεμα και την Ευρωπη, και δεν εχουμε δουλεψει καθολου σχεδον παιχνιδι κατοχης.
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

Βάζει Μπισε
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Χαρισης και Τσιμιροτ δεν μπορουν να αλλαξουν την μπαλα απο το δεξι στο αριστερο και μας πειραζει ο φορ;;;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”