Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από vs40 »

ρε τα κορακια... 2 μετρα το κοψανε. τι να σχολιασουμε
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

pilotos έγραψε:Μπήκε ο Καμπος στην θέση Γκαρυ
Με εσωτερική αλλαγή
SM-G935F
:shock:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Εντάξει η μπάλα γαμιεται... Όπου να ναι πάει

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Ale »

Δώστε ένα λινκ για Αγγλία!!!
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Sekeris4 έγραψε:3ο παιχνιδι που μας αδικουν αλλα δεν ανησυχω.Σε λιγο θα κανει σχολιο ο κυριακος για Σαββιδη.Ποιος ΠΑΟΚ τωρα :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Σοβαρα τωρα?
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

Άρχισε το ξύλο στον Καμπος

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από simba »

Τεσπα, ας ελπίσουμε οτι.τους μπριζωσε/ξύπνησε γιατι πολυ νωθροτητα στο 1ο
ΠΑΜΕ
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

Ωραια κερκιδα
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

20 άτομα πήγαν καροτσάκι το διαιτητή με αστέρα - σε φάση που είχαν 100% άδικο - και δεν άνοιξε ρουθούνι.
Φάε μια κίτρινη τώρα για διαμαρτυρία για φάση που είχες 150% δίκιο.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

pilotos έγραψε:Τα στημένα του Περειρα, χειρότερα του πελκα

SM-G935F
Συνεχίζει...

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Πολλά λάθη γαμωτο
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pilotos »

354234 αβίαστα λάθη, έλεος

SM-G935F
Dimg4

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Χωρις επιτελικο και.με 2 εξτρεμ χωρις ατομικη ενεργεια.πως ακριβως θα βαλουμε.γκολ?
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από STRAFNIK »

Κακό 1ο ημι
το κορακι τον παίρνει
ελπίζω έστω νίκη
επειδη τα βλέπω μαζι ,μεγάλη Τότεναμ ήδη 2 μπαλάκια στη σίτι
κ μπορούσε κι άλλα
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Ο Τσιμιροτ ειναι παλι σε αλλο γηπεδο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”