Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
ρε τα κορακια... 2 μετρα το κοψανε. τι να σχολιασουμε
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
pilotos έγραψε:Μπήκε ο Καμπος στην θέση Γκαρυ
Με εσωτερική αλλαγή
SM-G935F
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Εντάξει η μπάλα γαμιεται... Όπου να ναι πάει
SM-G935F
SM-G935F
-
Dimg4
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Σοβαρα τωρα?Sekeris4 έγραψε:3ο παιχνιδι που μας αδικουν αλλα δεν ανησυχω.Σε λιγο θα κανει σχολιο ο κυριακος για Σαββιδη.Ποιος ΠΑΟΚ τωρα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Τεσπα, ας ελπίσουμε οτι.τους μπριζωσε/ξύπνησε γιατι πολυ νωθροτητα στο 1ο
ΠΑΜΕ
ΠΑΜΕ
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
20 άτομα πήγαν καροτσάκι το διαιτητή με αστέρα - σε φάση που είχαν 100% άδικο - και δεν άνοιξε ρουθούνι.
Φάε μια κίτρινη τώρα για διαμαρτυρία για φάση που είχες 150% δίκιο.
Φάε μια κίτρινη τώρα για διαμαρτυρία για φάση που είχες 150% δίκιο.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Συνεχίζει...pilotos έγραψε:Τα στημένα του Περειρα, χειρότερα του πελκα
SM-G935F
SM-G935F
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
Dimg4
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Χωρις επιτελικο και.με 2 εξτρεμ χωρις ατομικη ενεργεια.πως ακριβως θα βαλουμε.γκολ?
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Κακό 1ο ημι
το κορακι τον παίρνει
ελπίζω έστω νίκη
επειδη τα βλέπω μαζι ,μεγάλη Τότεναμ ήδη 2 μπαλάκια στη σίτι
κ μπορούσε κι άλλα
το κορακι τον παίρνει
ελπίζω έστω νίκη
επειδη τα βλέπω μαζι ,μεγάλη Τότεναμ ήδη 2 μπαλάκια στη σίτι
κ μπορούσε κι άλλα