Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Μπίσεσβαρ μέσα από το ημίχρονο..
ΣΚΑΝΔΑΛΟ το οφσάιντ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ το οφσάιντ
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Πεναλντι φαντασμα εις βαρος μας στην Τριπολη, πεναλντι την προηγουμενη αγωνιστικη υπερ μας με την Ξανθη δεν δωθηκε, ακυρωμενο γκολ ως offside σημερα με την Βεροια. Ωραια αρχισαμε..
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Τι ακυρωσε ρε το κορακι???? Και μετα μας ζητουν να ασχολουμαστε μονο με την μπαλα! Φυγετε απο τις Κυριακες μας!!
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Καμία ευκαιρία θα κάνουμε;
Δύναμη θα βγάλουμε;
Σαν κοιμησμενοι ήταν οι περισσότεροι
SM-G935F
Δύναμη θα βγάλουμε;
Σαν κοιμησμενοι ήταν οι περισσότεροι
SM-G935F
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
στα σχόλια του sdna γράφουν ότι ήταν ο Χουσκόγλουsimba έγραψε:Δν ξερω αλλα Κατι μου λεει οτι ηταν ο κρητικος..
Βοηθοί: Αϊχάν Χουσκόγλου (Θράκης) και Γεώργιος Σταυρουλάκης (Ρεθύμνου).
-
christos.paok.folegandros
- Δημοσιεύσεις: 73
- Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2016, 12:35
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
πρεπει να μπει ο μπισε εχει χημεια και με το φακουντο , το στησιμο στο πρωτο της ομάδας ήταν λάθος με μπισε τρελλη μπάλα και πολλα τεμάχια στο δευτερο ημίχρονο
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Κακώς το ακύρωσε. Επρεπε να μετρήσει.
Κατά τ' άλλα χάλια.
Κατά τ' άλλα χάλια.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Για να το λενε ετσι θαναι, απλά υπέθεσα λογω καταγωγης..
Δν πειράζει, εμεις θα πάρουμε το πρωτάθλημα ήθους, παρακολουθούμε διακριτικα κ το παιζουμε ανωτεροι..
Δν πειράζει, εμεις θα πάρουμε το πρωτάθλημα ήθους, παρακολουθούμε διακριτικα κ το παιζουμε ανωτεροι..
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
ε καλα τώρα
φάε Παπα, Αρετόπουλο, Βοσκάκη, Μήτσιο κλπ και μη μιλάς
καμαρωσε τους να βαθμολογούνται με "αριστα"
φάε Παπα, Αρετόπουλο, Βοσκάκη, Μήτσιο κλπ και μη μιλάς
καμαρωσε τους να βαθμολογούνται με "αριστα"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος anekfrastos την Κυρ 02 Οκτ 2016, 16:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Μπήκε ο Καμπος στην θέση Γκαρυ
Με εσωτερική αλλαγή
SM-G935F
Με εσωτερική αλλαγή
SM-G935F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 02 Οκτ 2016, 16:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
