Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
-
Dimg4
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Κλασικο παοκτσηδικο στυλ. Θα το φαμε και θα τρεχουμε και θα γκρινιαζουμε στον διαιτητη στο δευτερο. Μυστακιδης Περειρα δεν αρπαξαν την.ευκαιρια
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Παιδια καλο το σοβαρεμα της ομαδας (και της αμυνας) απο τον Ιβιτς αλλα εχουμε ΠΑΡΑ πολυ ψωμι και δουλεια μπροστα μας μεχρι να γινουμε ομαδα η οποια παιζει πραγματικα καλο ποδοσφαιρο.
Η ομαδα ειναι ακομα αρκετα ασυνδετη. Δυσκολευωμαστε να δημιουργησουμε αυτη τη στιγμη απεναντι σε μια ομαδα που ουτε πιεζει ιδιαίτερα και αρκετο χωρο μας δινει.
Η ομαδα ειναι ακομα αρκετα ασυνδετη. Δυσκολευωμαστε να δημιουργησουμε αυτη τη στιγμη απεναντι σε μια ομαδα που ουτε πιεζει ιδιαίτερα και αρκετο χωρο μας δινει.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Ο καημένος ο Κλάους τρέχει πάλι πολύ χωρίς λόγο
SM-G935F
SM-G935F
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
δεν ανησυχω, ειναι απο τα ματς που παιρνουμε και μονο με τη φανελα.πολυ ασυνδετη η αμυνα με το κεντρο μας παντως.απαξ και περασουν το κεντρο, μου φαινεται οτι φτανουν ανενοχλητοι μεχρι την περιοχη μας.
-
Perestroika_G4
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:57
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Κανα λινκ που να μη κολλάει συνέχεια? Εχω βαρεθει να κανω ρεφρες και να αλλαζω λινκς για να βλεπω μια σουπα 
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Έλα για τον πούτσο παίζουμε, χωρίς ένταση, χωρίς πάθος, με οκνηρία, με δεύτερες και τρίτες σκέψεις για το πως και το γιατί. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έτσι, η εμφάνιση είναι απαράδεκτη
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Εντάξει μερικοί είναι σε άλλο γήπεδο
Φταίει ο ήλιος που είναι απέναντι
SM-G935F
Φταίει ο ήλιος που είναι απέναντι
SM-G935F
-
Dimg4
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Αμυντικα κανενα προβλημα αλλα δυστυχως χαρισης μυστακιδης περειρα εκτος τοπου και.χρονου γαμωτο
-
Dimg4
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Αυτο. Παθος μηδενSick Bastard έγραψε:Έλα για τον πούτσο παίζουμε, χωρίς ένταση, χωρίς πάθος, με οκνηρία, με δεύτερες και τρίτες σκέψεις για το πως και το γιατί. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έτσι, η εμφάνιση είναι απαράδεκτη
-
mbison
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
3 αλλαγες στο ημιχρονο και τους πηραμεanekfrastos έγραψε:χωρίς καμπος-μπισε-σαχοφ που είναι τα πιο επιθετικογενή χαφ μας, από το κέντρο δεν κάνουμε τίποτα.
Προβλέψιμοι είτε με γκάρι από αριστερά είτε με μυστα από δεξιά.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3225
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Καταλαβαίνουμε όλοι γιατί το 4-4-2 έχει ξεπεραστεί από το σύγχρονο ποδόσφαιρο.