Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Έληξε;
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

Εληξε
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Ναι.
Τώρα αυτό λέγεται ατυχία ή... αστοχία? Τα νεύρα μουυυυ
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Τιαμ δωσε την ευκολη πασα στον Ροντριγκες
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μαυρο Χιονι έγραψε:
lamosas έγραψε:Πέλκας. ΙQ 80

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Πολύ δεν είναι;
Μην ειρωνευεστε. Οτι μπορει κανει ο καθενας.
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από tsou »

-5
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από black death »

Άντε, του χρόνου πάλι. Πάμε για το κύπελλο.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από paok87 »

Ωρα να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.
Πλειοφ και ουεφάκι και πάλι
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Δεν υπαρχει επιςημο παιχνιδι που να δωσαμε φετος και να μην φανηκε ξεκαθαρα οτι η μεςοεπιθετικη μας γραμμη δεν εχει το ευκολο γκολ.
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Pr.Jon »

νοοτροπία αρχοντοχοριάτη ρε!
Καλά μας λένε άτιτλους!
Πολλή αμπαλία.
άντε του χρόνου πάλι!
υγ: άμα δεν μπορείς να κερδίσεις την ξάνθη, ΔΕΝ πας πουθενά
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από painkiller4 »

Mαγκες οσοι δεν ειδατε τις φασεις ειναι πραγματικα να σε στειλουνε για ψυχοφαρμακα δεν ξερω τι να πω αστοχια η βλακεια η και τα δυο :shock: :oops:
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Bye bye πρωτάθλημα,μια ζωή κομπλεξική ομάδα.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από gergeo4 »

0 ηγετες-0 προσωπικοτητα!ιβιτς 2 αμυντικά χαφ με ξανθη :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

Δε χρειαζόμαστε σεντερ φορ αφού.
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Ο τιαμ πάει για πάσα εκεί..
Ο κουλουρης δεν πήγε στο πρώτο,όπως και ο ροντριγκεζ.
Με πέλκα αλλαγή για να αλλάξει το παιχνίδι ασχολίαστο,είναι απλά αστείο. Όπως και για Κλάους.
Η ομάδα είναι καλή,θέλει δουλίτσα και φορ.
Χίλιες φορές ο Περέιρα από τους άλλους δύο.
Εάν χάνεις βαθμούς στην Τούμπα,μην έχεις απαιτήσεις για κάτι καλό
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”