Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Ναι.
Τώρα αυτό λέγεται ατυχία ή... αστοχία? Τα νεύρα μουυυυ
Τώρα αυτό λέγεται ατυχία ή... αστοχία? Τα νεύρα μουυυυ
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Μην ειρωνευεστε. Οτι μπορει κανει ο καθενας.Μαυρο Χιονι έγραψε:Πολύ δεν είναι;lamosas έγραψε:Πέλκας. ΙQ 80
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Ωρα να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.
Πλειοφ και ουεφάκι και πάλι
Πλειοφ και ουεφάκι και πάλι
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Δεν υπαρχει επιςημο παιχνιδι που να δωσαμε φετος και να μην φανηκε ξεκαθαρα οτι η μεςοεπιθετικη μας γραμμη δεν εχει το ευκολο γκολ.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
νοοτροπία αρχοντοχοριάτη ρε!
Καλά μας λένε άτιτλους!
Πολλή αμπαλία.
άντε του χρόνου πάλι!
υγ: άμα δεν μπορείς να κερδίσεις την ξάνθη, ΔΕΝ πας πουθενά
Καλά μας λένε άτιτλους!
Πολλή αμπαλία.
άντε του χρόνου πάλι!
υγ: άμα δεν μπορείς να κερδίσεις την ξάνθη, ΔΕΝ πας πουθενά
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Mαγκες οσοι δεν ειδατε τις φασεις ειναι πραγματικα να σε στειλουνε για ψυχοφαρμακα δεν ξερω τι να πω αστοχια η βλακεια η και τα δυο

- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
0 ηγετες-0 προσωπικοτητα!ιβιτς 2 αμυντικά χαφ με ξανθη

- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Ο τιαμ πάει για πάσα εκεί..
Ο κουλουρης δεν πήγε στο πρώτο,όπως και ο ροντριγκεζ.
Με πέλκα αλλαγή για να αλλάξει το παιχνίδι ασχολίαστο,είναι απλά αστείο. Όπως και για Κλάους.
Η ομάδα είναι καλή,θέλει δουλίτσα και φορ.
Χίλιες φορές ο Περέιρα από τους άλλους δύο.
Εάν χάνεις βαθμούς στην Τούμπα,μην έχεις απαιτήσεις για κάτι καλό
Ο κουλουρης δεν πήγε στο πρώτο,όπως και ο ροντριγκεζ.
Με πέλκα αλλαγή για να αλλάξει το παιχνίδι ασχολίαστο,είναι απλά αστείο. Όπως και για Κλάους.
Η ομάδα είναι καλή,θέλει δουλίτσα και φορ.
Χίλιες φορές ο Περέιρα από τους άλλους δύο.
Εάν χάνεις βαθμούς στην Τούμπα,μην έχεις απαιτήσεις για κάτι καλό