Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Τα βαζέλια στο sdna γράφουν για "εκτός φάσης χτυπήματα των ΠΑΟΚτσήδων"... Επιστήμονες λέμε.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
αν βει κανα λινκ που ν μην ειναι 10 λεπτα πισω ενημερωστε
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Αφελής η ομάδα σήμερα
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Εντάξει θα το βάλει ο Τιαμ. Με λιγο άγχος σήμερα αλλά τι να κάνουμε στο προγραμμα ειναι
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Κατι τετοια ματς κρινουν πρωταθλημαlamosas έγραψε:Αφελής η ομάδα σήμερα
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
μολίς μιλήσουμε για τίτλο και χαρούμε λίγο,
χωριό κανονικά!
Ο αρχοντοχοριάτης ΠΑΟΚ
χωριό κανονικά!
Ο αρχοντοχοριάτης ΠΑΟΚ
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Και βγαινει ο Τσιμιροτ. Επιτελους κατι που αλλαζει ισως τα πργματα.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Σε παιχνιδια με κλειστες άμυνες χρειάζεται ο Περέιρα.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Πεναλτι ηταν. Περνει τη μπαλα απο τον επιθετικο με το χερι.