Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από tsou »

κάτι πρέπει να αλλάξει άμεσα.
η κούλα 4 μπάλες έβαλε στην ξανθούλα.
το πρόβλημα δεν είναι στο φορ τζάμπα αλλαγή κουλούρη.
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από anekfrastos »

Μόνο με Σαχοφ μπορεί να αλλάξει την εικόνα. Είναι ο καλύτερος πασερ εκεί και σαφώς πιο επιθετικογενής από Τσίμιροτ και Κάνιας.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από black death »

Άνοιξε και το άλλο.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από nothu »

Ε τι γίνεται ρε μλκς. Δεν βλέπω δεν ακούω τπτ έχω γαμο. Δεν πάμε καλά;
Asimos

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από Asimos »

Κατι δεν παει καθολου καλα
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Τα λινκ είναι κανένα 10λεπτο πίσω...
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Η πρωτη αλλαγη του Ιβιτς ειναι ο καλυτερος παικτης του γηπεδου μεχρι τωρα.Οποιος δεν το βλεπει ειναι μυρωδιας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aoratos την Κυρ 25 Σεπ 2016, 16:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από paoktzis »

15 λεπτα πισω παει αυτο ρε
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από paok87 »

Απλα δεν επρεπε να βγάλει Μπισεσβαρ
Υπαρχουν αλλοι πολυ χειροτεροι που ειναι ακομα μεσα
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από CCCP »

Κοκκινη η Ξανθη
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κοκκινη ξανθη
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από paok87 »

Η εξεδρα αργα θυμηθηκε οτι παιζουμε με την Ξανθη
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Με 10 η Ξάνθη. Ας ελπίσουμε να είναι καλό.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από navigator11 »

Να δούμε. Αν θέλει το κοράκι, το κάνει χαλαρά πλεονέκτημα για τους βρωμιάρηδες.
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)

Δημοσίευση από aoratos »

Καλα για πιο λογο τον εβγαλε??? Εγω νομιζα οτι μπορουν να παιζουν οσο ξυλο θελουν τα λιμα και ατιμωρητα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”