Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
κάτι πρέπει να αλλάξει άμεσα.
η κούλα 4 μπάλες έβαλε στην ξανθούλα.
το πρόβλημα δεν είναι στο φορ τζάμπα αλλαγή κουλούρη.
η κούλα 4 μπάλες έβαλε στην ξανθούλα.
το πρόβλημα δεν είναι στο φορ τζάμπα αλλαγή κουλούρη.
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Μόνο με Σαχοφ μπορεί να αλλάξει την εικόνα. Είναι ο καλύτερος πασερ εκεί και σαφώς πιο επιθετικογενής από Τσίμιροτ και Κάνιας.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Ε τι γίνεται ρε μλκς. Δεν βλέπω δεν ακούω τπτ έχω γαμο. Δεν πάμε καλά;
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Η πρωτη αλλαγη του Ιβιτς ειναι ο καλυτερος παικτης του γηπεδου μεχρι τωρα.Οποιος δεν το βλεπει ειναι μυρωδιας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aoratos την Κυρ 25 Σεπ 2016, 16:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Απλα δεν επρεπε να βγάλει Μπισεσβαρ
Υπαρχουν αλλοι πολυ χειροτεροι που ειναι ακομα μεσα
Υπαρχουν αλλοι πολυ χειροτεροι που ειναι ακομα μεσα
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Να δούμε. Αν θέλει το κοράκι, το κάνει χαλαρά πλεονέκτημα για τους βρωμιάρηδες.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Καλα για πιο λογο τον εβγαλε??? Εγω νομιζα οτι μπορουν να παιζουν οσο ξυλο θελουν τα λιμα και ατιμωρητα.