Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Αυτοί οι βρωμιάρηδες οι Σοβιετικοί (Ρώσοι πρέπει να είναι βσκ) έχουν μέχρι και τοπικό Ιταλίας αλλά ΠΑΟΚ όχι...
Ευτυχώς δουλεύει ο άκλαυτος. Στα του ματς τι χάνουμε ρε πστ?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Βάλτο ρε Κουλ, να κουλάρουμε από νωρίς!!
Μάνιακ, είσαι μεγάλη λέρα!!

Μάνιακ, είσαι μεγάλη λέρα!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Ειμαστε επικυνδυνοι παντα οταν βγαινουμε μπροστα αλλα λιγα πραγματα απο πλευρας αναπτυξης προς το παρων
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Τσιμιροτ, Κάμπος ωσει παροντες
Θα εχουμε δυσκολο απογευμα
Θα εχουμε δυσκολο απογευμα
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Εχω να δω εκτελεστη στα τετ α τετ απο το πρωτο εξαμηνο του Μουσλιμοβιτς.
Παντως κ Κουλουρης με εντυπωσιαζει για το potential που εχει για να γινει μεγαλος φορ. Ηδη εχει τρομερη σωματοδομη
Παντως κ Κουλουρης με εντυπωσιαζει για το potential που εχει για να γινει μεγαλος φορ. Ηδη εχει τρομερη σωματοδομη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Παιζουμε λες και ειμαστε "φοβισμενοι" σημερα. Ειδικα στο απο πισω μπροστα. Λες και αμα κανουμε κανα 1-2 στο κεντρο θα μας κανει ντα η Ξανθη.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Μεχρι και γιωμα απο την περιοχη μας στο κεντρο εχουμε κανει. Λες και η Ξανθη ασκει καμια φοβερη πιεση.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
MANIAKOS έγραψε:Ας κανουν καμια ανακοίνωση απο τα μεγάφωνα οτι ενοχλει το αμάξι του ιβαν να βάλουνε δυο γκολ κ μετα ερχεται
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
-
Phoenixgrg
- Δημοσιεύσεις: 619
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιούλ 2016, 14:52
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Ποιον να βγάλουμε όμως ;anekfrastos έγραψε:Χρειάζεται Σαχοφ στο κέντρο.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ξάνθη 25/09 16:00 (Novasports 2)
Iσως να ηταν οντως λαθως επιλογη να μην ξεκινησει ο Σακχοφ. Δεν υπαρχει απολυτος κανενας λογος να μην κυριαρχουμε στο κεντρο.