Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Φοβάμαι πως θα ξαναξεσαλώσει το μουνόπανο όσο περνάει η ώρα.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
ενα τεταρτο εμεινε
γερα
και μετα θα φανει ο βασσαρας τι και πως,αν δεν παραπεμφθει ο αρετοπουλος για τα οσα εκανε σημερα,μιλαμε για φαρσα
γερα
και μετα θα φανει ο βασσαρας τι και πως,αν δεν παραπεμφθει ο αρετοπουλος για τα οσα εκανε σημερα,μιλαμε για φαρσα
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Ελα.ρε σαχωφ, τοσο ωραιο.ειχε γινει...πολυ καλος ο μπισε!
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
βουτια και φαουλ... αντε γαμησου ρε μουνοπανο μας αρρωστησες
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
καλυτερα παμε,αλλα πλησιαζει το 90 και πλεον ολα πιθανα! 
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Παιζουμε σαφως καλυτερη μπαλα το τελευταιο δεκαλεπτο
Re: Αστέρας Τρ. - Π.Α.Ο.Κ. ,19/09,19:30, NS1&HD
Μπες.μωρη πουτανααααα..
Καλη κινηση απο κουλου, ηθελε πιο χαλαρη πάσα ρε γμτ..
Καλη κινηση απο κουλου, ηθελε πιο χαλαρη πάσα ρε γμτ..
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23