Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αποδείξεις μεγάλη κουβέντα για τον σπάθα απόδειξη είναι αυτό που βλέπουμε όπως και για τον κάθε Μητσιο βοσκακη παπα κλπ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Απλα καταλαβαινεις οτι
Γιατι
Τελος, σιγουρα, ειναι χαζο να τσιμπας με κοκκινες και να την πληρωνεις σε αλλα (εως ενα σημειο βεβαια, γτ οταν γυριζει το ματι, δν υπαρχει επιστροφη, εγω πχ θα τους δαγκωνα στην καρωτιδα).
ΟΜΩΣ, η αντιδραση μας στο περσινο με τον γκει, η ατεγκτη σταση κ η αφαιρεση βαθμων, ηταν το εφαλτηριο για ολες τις ζυμωσεις που εγιναν μετα, τις οποιες αλλαγες (με κοντονη,ντογιακο αλλα κ τους λυκοφιλους) κ σημερα υπαρχει ενα φως στον οριζοντα και ελπιζουμε.
Υ.Γ. Sick, ετσι ειναι
κ οτι επιχειρηματα του στυλ δεν ειχε προθεση, ειδικα με τετοια σφυριγματα κ σ'αυτο το ποδοσφαιρο, οσο κ ναναι προκαλουν και χτυπαν ασχημα..ηταν τελειως άστοχο κ ασχημο γτ δεν παραδέχτηκες οτι ο εν λογω τυπος μας ξεσκισε τοτε (εστω κ ανευ προθεσης)
Το "χεστηκε αν προκειται για κακη βραδια" το ειπα, γτ δυστυχως αυτες οι βραδιες μονο σε μας συμβαινουν με τετοια συχνοτητα εις βαρος μας (βαζελοχανουμα εχουν μικροτερη και το σιχαμα μηδενικη), και 1 αντε 2 φορες να γινουν υπερ μας (που εν τελει θα καταληξουν μπουμεραγκ στις επομενες αγωνιστικες)διαφωνω με το ο ΠΑΟΚτσης χεστηκε αν η αδικια ειναι θεμα λαθους ή θεμα στησιματος. μια απο τις σημαιες μας, ειναι η διψα για δικαιοσυνη και ισονομια.το στησιμο θελουμε (ιδανικα) να παταξουμε, το λαθος δεν προκειται να εξαλειφθει προφανως ποτε. απλα κι αυτο πρεπει να μοιραστει ισοποσα.
Γιατι
Εξαλλου το λες κ μονος σου, σ'αυτο που εβαλα με μπολντ..Οταν γινει αυτο, ΟΚ να συζητησουμε αν προκειται για θεμα λαθους ή προθεσης.Δυστυχως δεν ειμαστε ακομη σ'ενα ευνομουμενο ποδοσφ. σύστημα που θα υπάρχουν ισα μετρα κ ισα σταθμα (τουλαχιστον μεταξυ των μεγαλων, γτ παντού οι ισχυροί παιρνουν 1-2σπορακια) και που τα ανθρωπινα "λαθη" δε θαναι πάντα υπερ κάποιου κ κατα των αντιπαλων τους..
Τελος, σιγουρα, ειναι χαζο να τσιμπας με κοκκινες και να την πληρωνεις σε αλλα (εως ενα σημειο βεβαια, γτ οταν γυριζει το ματι, δν υπαρχει επιστροφη, εγω πχ θα τους δαγκωνα στην καρωτιδα).
ΟΜΩΣ, η αντιδραση μας στο περσινο με τον γκει, η ατεγκτη σταση κ η αφαιρεση βαθμων, ηταν το εφαλτηριο για ολες τις ζυμωσεις που εγιναν μετα, τις οποιες αλλαγες (με κοντονη,ντογιακο αλλα κ τους λυκοφιλους) κ σημερα υπαρχει ενα φως στον οριζοντα και ελπιζουμε.
Υ.Γ. Sick, ετσι ειναι
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αν είναι δυνατόν να κάνουμε όλη αυτή τη συζήτηση για ένα τρυπιο π#_):!?νας γιο ακα μητσιος. Ελεος. Το αρ#(δι που έκανε όσα έκανε ΚΑΙ πέρυσι. Που θα μου τον πείτε και καλό παιδί τον κπασταρδο.
Τέλος. Παιζει ΠΑΟΚ και με μπαγλαμαδες δεν ασχολούμαι.
Τέλος. Παιζει ΠΑΟΚ και με μπαγλαμαδες δεν ασχολούμαι.
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Με εφαγες στη στροφή ρε μπαγασα! Πάνω που μπήκα να μανουριασω για εγκαθετους που είναι στο πεηρολ της βερνιλάκ.ΑποστόληςΑ έγραψε:Ελήφθη!anekfrastos έγραψε:Να μη γράφει με μπλε ο ΑποστοληςΑ. Εμείς που έχουμε το ταπαταλκ σε dark mode δε βλέπουμε τίποτα.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Βασικα η κουβεντα δεν αρχισε/εγινε για το @ τον μητσιο αλλα για τους χαρακτηρισμους περι "γαυρου" κ αλλοθρησκου Γιαννιωτη.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πεντακοσάρισε και αυτό..Πολλά προβλήματα,από λύσεις μέτρια πράγματα..Προβλημάτων συνέχεια εδώ.