ο χοντρος πειναει?pilotos έγραψε:πω ρε φίλε, σκέψου να τα είχες 2άδα με τον gay σήμερα...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
νταξει με τη γρια οσο ειδα δεν φαινοτανε για στημενο. αυτο που εβγαλε ο χουαντερσον ηταν καθαρη κωλοφαρδια πχ
ο χοντρος πειναει?pilotos έγραψε:πω ρε φίλε, σκέψου να τα είχες 2άδα με τον gay σήμερα...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
με τα αδερφο σωματειο παιζουν την αλλη αγωνιστικη ρε λογικοAlastor έγραψε:Αυτος που εφαγε την κοκκινη στο ματς του Ηρακλη παντως,η στημενος ηταν η ο πιο ηλιθιος παικτης στον κοσμο.Το τακλιν λες και το εκανε επιτηδες για να αποβληθει ειναι
Ούτε το να βλέπω, να διαβάζω και να σχολιάζω και του λόγου μου είναι κακό όμως φαντάζομαι!!!!john4serres έγραψε:Μπορείς απλά να μην μπαίνεις να το διαβάσεις.goran 64 έγραψε:"Με το έτσι, με το θέλωωω, το ΠρωΚτάθλημα το έχουνε στημένοοοο...
γι αυτό Π.Α.Ο.Κ. παίξε τόπιιιι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπηηηη!!!!
Σας τα πα μάγκες...Τζάμπα και βερεσέ μολύνετε τις ψυχάρες σας και μικραίνετε το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Για πάντα μόνο![]()
Επίσης το να βλέπουμε και να σχολιάζουμε τους αντιπάλους δεν είναι κακό, είναι ένας τύπος scouting.
Οσο για το μεγαλειο του ΠΑΟΚ το εχεις μέσα σου και το βγάζεις στους δρόμους και σε κερκίδες, όχι στα ιντερνέτια και στα ράδια.