Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από buffalobill4 »

pilotos έγραψε:πω ρε φίλε, σκέψου να τα είχες 2άδα με τον gay σήμερα... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ο χοντρος πειναει? :lol:

νταξει με τη γρια οσο ειδα δεν φαινοτανε για στημενο. αυτο που εβγαλε ο χουαντερσον ηταν καθαρη κωλοφαρδια πχ
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

με το σκορ ν'ανοιγει ο "αμπαλος" Vellios
[dailymotion]x4t8kq7[/dailymotion]

μολις 1 βδομαδα μετα απ'αυτο
[dailymotion]x4swhvd[/dailymotion]
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

χαβαλέ κάνω. ;)
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paoktzis »

συμφωνα με πληροφοριες απο την αθηνα τελος αναμενεται να αποτελεσουν απο τις ομαδες τους οι δελλας,αναστασιαδης. 2/3 εκανα γαμωτο δεν εδιωξαν και τον λουτσεσκου να κανω 3/3
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tasso85 »

για να καταλαβουμε ποτε ενα χερι ειναι ακουσιο, εκουσιο κλπ, ας βαλει καποιος το τριπλο χερι-μπλοκαρισμα μπαλλας εντος περιοχης απο τον καπετανο στο ματς γριες-ΠΑΟΚ 1-0 του 2004-05
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

αυτός την άλλη βδομάδα μετά το 6-1 στην τούμπα
;)
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paoktzis »

:evil: :evil: :evil: :x :x :x παλι clean sheet δεν θα κανουμε?
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Μπρικτς μεσ απο τ ποδα
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33952
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

απο κακο γυρισμα του Βαρέλα ;
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

μαλεζα
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

Αυτος που εφαγε την κοκκινη στο ματς του Ηρακλη παντως,η στημενος ηταν η ο πιο ηλιθιος παικτης στον κοσμο.Το τακλιν λες και το εκανε επιτηδες για να αποβληθει ειναι
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paoktzis »

Alastor έγραψε:Αυτος που εφαγε την κοκκινη στο ματς του Ηρακλη παντως,η στημενος ηταν η ο πιο ηλιθιος παικτης στον κοσμο.Το τακλιν λες και το εκανε επιτηδες για να αποβληθει ειναι
με τα αδερφο σωματειο παιζουν την αλλη αγωνιστικη ρε λογικο
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Γριές με εμάς με το μαχαίρι στα δόντια όπως πάντα ,αύριο ρεπορτάζ "πλήρωσε ο μοντεκαλβο τους παίκτες" ε ρε Γέλια στο τοπικό να πέσουν γίνεται? Μόνο ζημια μας κανουν
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

john4serres έγραψε:
goran 64 έγραψε:"Με το έτσι, με το θέλωωω, το ΠρωΚτάθλημα το έχουνε στημένοοοο...
γι αυτό Π.Α.Ο.Κ. παίξε τόπιιιι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπηηηη!!!!



Σας τα πα μάγκες...Τζάμπα και βερεσέ μολύνετε τις ψυχάρες σας και μικραίνετε το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!


Για πάντα μόνο :pano: :nairepaok:
Μπορείς απλά να μην μπαίνεις να το διαβάσεις.
Επίσης το να βλέπουμε και να σχολιάζουμε τους αντιπάλους δεν είναι κακό, είναι ένας τύπος scouting.

Οσο για το μεγαλειο του ΠΑΟΚ το εχεις μέσα σου και το βγάζεις στους δρόμους και σε κερκίδες, όχι στα ιντερνέτια και στα ράδια.
Ούτε το να βλέπω, να διαβάζω και να σχολιάζω και του λόγου μου είναι κακό όμως φαντάζομαι!!!!
Η Τούμπα είναι η προσωπική μου Εκκλησία και η πάρτη μου ούτε καν ένας κόκκος άμμου μέσα στην έρημο της Σαχάρας μπροστά στο μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!


Υ.Γ. Ένα πολύ μικρό, ελαχιστότατο μάλιστα μέρος απ το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ., δύο κόκκοι άμμου της Σαχάρας δηλαδή, θα μπορούσε να ήταν και ο Ρονάλντο (το φαινόμενο), αν ποτέ όμως είχε φορέσει την μαυρόασπρη με τον Δικέφαλο Αετό στο στήθος, βοηθώντας μας τουλάχιστον για κάναν τίτλο σε Ελλάδα ή Ευρώπη...
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Ας μας πει και κάνας που ξέρει λοιπόν:

Στην φάση του γκολ της πουτ@νόγριας, πριν ακόμα φτάσει η μπάλα στον Περόνε, δεν υπάρχει πέναλτι και κόκκινη για τον Βούρο που διώχνει πεσμένος την μπάλα με το χέρι (θωρακική και απόκρουση με μανσέτα θα ήταν στο βόλει απ όσα γνωρίζω) μέσα στην περιοχή??? :x

Στο 5ο λεπτό μάλιστα, έτσι? :twisted:

Ας το έδινε κι εκείνο λοιπόν το νεοφώτιστο κοράκι απ τις Σέρρες, ας έπαιζε ο πουστόγαυρος με 10 παίχτες απ το 5ο λεπτό όλο το ματσάκι, για να μην "μιρλιάζαμε" μερικοί μερικοί εδώ μέσα και όχι μόνο... :roll: :oops:


Υ.Γ. Γεια σου ρε @kataramenos5 "δικαιωμένε", απ τους πρώτους αγώνες μάλιστα...

Υ.Γ. 2...Τρέμουν τον Π.Α.Ο.Κ. όλοι τους... :nairepaok: Σε ΤΡΕΜΟΥΝ οι κιοτήδες!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”