Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Παιδια δεν ειναι εχθρικη η διαιτησια. Το πεναλτι δινεται οτι και να λεμε. Βρισκει στο χερι η μπαλα και απο πισω ερχεται παικτης του γαυρου. 50-50 δεν το λες πηρε καποια σφυριγματα ο γαυρος αλλα σφαγη κτλ δεν υπαρχει.
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μάλιστα Κύριε!ramboutla έγραψε:Αυτό το χέρι για να δοθεί πέναλτι πρέπει να αποκτάει εμφανές πλεονέκτημα ο αμυνόμενος, καθώς πρόθεση δεν υπάρχει. Παίκτης του Ολυμπιακού τριγύρω που να περιμένει την μπάλα δεν υπάρχει, παρά μόνο ένας παίκτης του Ηρακλή που θα μάζευε την μπάλα εάν περνούσε. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.KOSTAS54 έγραψε:Γιατί δεν είναι πέναλτι?
Επειδή δεν τους χωνεύουμε?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
o Δe la Bella γτ εγινε αλλαγη στο 1ο? τραυματισμος?
το βαλε κ ο ιντεγιε..
το βαλε κ ο ιντεγιε..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κώστα δεν σε ειρωνεύτηκα. Το "ελπίζω να έγινα κατανοητός" το έγραψα για το συντακτικό.
Αν διαφωνείς στο ουσιαστικό κομμάτι ευχαρίστως να το ακούσω.
Αν διαφωνείς στο ουσιαστικό κομμάτι ευχαρίστως να το ακούσω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ramboutla την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
δεν ηταν πεναλντι διοτι εχει προθεση να διωξει την μπαλα με το ποδι και πιανει αερα..
τα χερια τα εχει κατω στο χορτο...
τα χερια τα εχει κατω στο χορτο...
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αλοιμονο...ΑποστόληςΑ έγραψε:1-2
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
μην βιαζεστε οι γριες δεν εχουν πει την τελευταια τους λεξη
θα φανε και τριτο...

θα φανε και τριτο...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και οι παίκτες της γριάς πρώτοι από όλους θα δουν ζεστό χρήμα μετά από καιρόMīngus έγραψε:Πληρώνεται όλη η Ελλάδα.
it's a win-win situation που θα λέγαν και στο Νότιγχαμ του Φόρεστ
εεε οοοο άσσος το ημίχρονο - διπλό το τελικό
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Banksy την Κυρ 18 Σεπ 2016, 21:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τωρα για να αφησουμα τα του γαυρου.Τον Ουαρντα θα τον περνατε εσεις? Εγω και μονο για τις σχεσεις με τον Κωστουλα,τοσους και τοσους εχουμε πληρωσει θα του εδινα μια ευκαιρια,ασε που κανει και κρα το παλικαρι για να ερθει.Δηλωσεις,επισκεψεις παλατακι τι αλλο να κανει?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τεράστια εμφάνιση, είχε ψυχικά αποθέματα και γύρισε το ματς μπλα μπλα μπλα, στην επόμενη ψηφοφορία ότι πει ο κύριος Βαγγέλης.
Μια ζωή γριες
SM-G935F
Μια ζωή γριες
SM-G935F