Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τι γινεται ρε πουστη,βαζελος πρωτο παιχνιδι κανει τακλιν πεναλτυ στο πουθενα ο αμυντικος,κουλα χτες ο Λοπεζ πετα χαρταετο σε φαουλ απο 30 μετρα που παει στο κεντρο της εστιας,βαζελος ξανα ο τερματοφυλακας πιανει την μπαλα εκτος περιοχης χωρις κανεναν λογο,γαυρος βαραει ζεμπεκια ο αμυντικος και κανει χερι,φταιω εγω να γινω καχυποπτος?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μάγκες, μία απο τα ίδια και φέτος.
Δέκα λεπτά βλέπω και μου έχουν γυρισει τα μυαλα.
Πεναλτι που δεν δίνεται με την καμία και πεντακάθαρο κόρνερ υπερ Ηρακλή μπροστά στον επόπτη που έγινε αουτ...
Δέκα λεπτά βλέπω και μου έχουν γυρισει τα μυαλα.
Πεναλτι που δεν δίνεται με την καμία και πεντακάθαρο κόρνερ υπερ Ηρακλή μπροστά στον επόπτη που έγινε αουτ...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θέλει να "αγιάσει" η πτάνα ... η χαρά δεν την αφήνει ...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
josh
ή απλα να πεις je suis kataramenos
, γτ τετοια σε μας 1 στις 10 γινονται και μετα μας επιστρεφεται εις διπλουν σε γκαντεμια
ή απλα να πεις je suis kataramenos
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 18 Σεπ 2016, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στην Ευρώπη το καλύτερο σιρόπι........
Δεν αξίζει καν να ασχολείσαι
SM-G935F
Δεν αξίζει καν να ασχολείσαι
SM-G935F
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αρχή της σεζόν είναι. Και με εμάς, όμως, τα ίδια θα κάνουν. Έτσι, για την υπηρετηση των ίσων αποστάσεων! Δε φαντάζομαι να αμφισβητείς, Τζος;;;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κοιτα καποιος θα μπορουσε να τραβιξει πολυ το σεναριο, στα ορια της επιστημονικης φαντασιας και να προσθεσει το διωξιμο του αμυντικου στο δικο μας πρωτο γκολ με αγρινιο και αν δουμε και τιποτα περιεργο αυριο να πει βροχη τα γκολ και τα εκατομμυρια,νεα ηθη και εθιμα,4 ομαδες στα ισα το πρωταθλημα...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
"Με το έτσι, με το θέλωωω, το ΠρωΚτάθλημα το έχουνε στημένοοοο...
γι αυτό Π.Α.Ο.Κ. παίξε τόπιιιι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπηηηη!!!!
Σας τα πα μάγκες...Τζάμπα και βερεσέ μολύνετε τις ψυχάρες σας και μικραίνετε το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Για πάντα μόνο

γι αυτό Π.Α.Ο.Κ. παίξε τόπιιιι, να παραμιλάει όλη η Ευρώπηηηη!!!!
Σας τα πα μάγκες...Τζάμπα και βερεσέ μολύνετε τις ψυχάρες σας και μικραίνετε το μεγαλείο του Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Για πάντα μόνο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 18 Σεπ 2016, 20:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Γιατί δεν είναι πέναλτι?
Επειδή δεν τους χωνεύουμε?
Επειδή δεν τους χωνεύουμε?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για μενα αυτα δεν ειναι πεναλτυ,δεν υπαρχει καμια απολυτως προθεση,ουτε κερδιζει καποιο πλεονεκτημα,δεν υπαρχει παικτης του γαυρου στα 5 μετρα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Παιδιά Πεναλντυ ήταν
Διακοπή γιατί οι γριές έχουν αντικοινωνικό πανό
Διακοπή γιατί οι γριές έχουν αντικοινωνικό πανό
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτό το χέρι για να δοθεί πέναλτι πρέπει να αποκτάει εμφανές πλεονέκτημα ο αμυνόμενος, καθώς πρόθεση δεν υπάρχει. Παίκτης του Ολυμπιακού τριγύρω που να περιμένει την μπάλα δεν υπάρχει, παρά μόνο ένας παίκτης του Ηρακλή που θα μάζευε την μπάλα εάν περνούσε. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.KOSTAS54 έγραψε:Γιατί δεν είναι πέναλτι?
Επειδή δεν τους χωνεύουμε?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
karlat85 έγραψε:Διακοπή γιατί οι γριές έχουν αντικοινωνικό πανό
Για
και για