ε καλά μωρέ για να περνάει η ώραsimba έγραψε:Μ'αρεσει π σχολιαζετε κ το ματς..1 ημιχρονο-2 τελικο κ ματς μουτς.
Απ'ο,τι διάβασα, ο βαζελος παλι με ομορφιές προηγήθηκε κ πηρε τη νικη..![]()
Γμω τον πάτο τους μεσα δλδ...εδω ακομα κ με αγιαξ θα τους εκανε τη χαρη με το γκολ απτο πουθενα λογω της αποκρουσης του αλλου του πουλιου..
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φαντάζομαι το φορτώσατε...
Γω Gay δεν παίζω
SM-G935F
Γω Gay δεν παίζω
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα πρωτα λεπτα δε τα ειδα ουτε το γκολ. Τωρα την αγκωνιά του Ρέτσου το λες κ διεκδίκηση. Το οφσάιντ ηταν οφσάιντ και εμφανέστατο μαλιστα και νομιζω ηταν και το επόμενο που δε το σφύριξε παλι υπερ του Ηρακλή αν και για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος.denyparxeisalio έγραψε:Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Αν και μισώ τις γριές και ποτέ δεν είχα όρεξη να τις υποστηρίξω πάρε 2-3 φάσεις καραμπαμ..aquila έγραψε:Είδα μισο ημιχρονο και ο διαιτητης δεν παιζει γαυρο! Μπορω να πω οτι παιζει κ λιγο έδρα μαλιστα, τι εγινε ρε παιδια;
3 λεπτό Μποτία γλυτώνει μαρσ κίτρινη
στην φάση του γκολ αν είδα καλά ο Μποτία κάνει χέρι - πέναλτυ και το κοράκι δεν βλέπει τπτ (άρα και άλλη κίτρινη)
αγκωνία του Ρέτσου ούτε καν το φάουλ σφύριξε
έκοψε και ένα οφσαίντ ο λαιντσμαν
και γενικά σφυρίζει γαύρο ο κόρακας . τώρα που το είδες ότι παίζει έδρα τι να σου πω δεν ξέρω (παραδέχομαι ότι δεν είδα και 5-10 λεπτά σε διάφορους χρόνους γιατί είχα κάτι δουλειές)
Αυτο που λεω ομως ειναι οτι δε βλεπω να σφυρίζει φάουλ υπερ γαύρου στο παραμικρό οπως εχουμε συνηθίσει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτοί ρε νουμοπανα, γιατί τρέχουν να πάρουν την μπάλα;;;;;;; με τον Κλάους θυμάστε το έλεγαν;
SM-G935F
SM-G935F
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Έτσι εξηγήτεaquila έγραψε:Τα πρωτα λεπτα δε τα ειδα ουτε το γκολ. Τωρα την αγκωνιά του Ρέτσου το λες κ διεκδίκηση. Το οφσάιντ ηταν οφσάιντ και εμφανέστατο μαλιστα και νομιζω ηταν και το επόμενο που δε το σφύριξε παλι υπερ του Ηρακλή αν και για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος.denyparxeisalio έγραψε:Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Αν και μισώ τις γριές και ποτέ δεν είχα όρεξη να τις υποστηρίξω πάρε 2-3 φάσεις καραμπαμ..aquila έγραψε:Είδα μισο ημιχρονο και ο διαιτητης δεν παιζει γαυρο! Μπορω να πω οτι παιζει κ λιγο έδρα μαλιστα, τι εγινε ρε παιδια;
3 λεπτό Μποτία γλυτώνει μαρσ κίτρινη
στην φάση του γκολ αν είδα καλά ο Μποτία κάνει χέρι - πέναλτυ και το κοράκι δεν βλέπει τπτ (άρα και άλλη κίτρινη)
αγκωνία του Ρέτσου ούτε καν το φάουλ σφύριξε
έκοψε και ένα οφσαίντ ο λαιντσμαν
και γενικά σφυρίζει γαύρο ο κόρακας . τώρα που το είδες ότι παίζει έδρα τι να σου πω δεν ξέρω (παραδέχομαι ότι δεν είδα και 5-10 λεπτά σε διάφορους χρόνους γιατί είχα κάτι δουλειές)
Αυτο που λεω ομως ειναι οτι δε βλεπω να σφυρίζει φάουλ υπερ γαύρου στο παραμικρό οπως εχουμε συνηθίσει.
Στα πρώτα αρκετά λεπτά έβγαζε το ματς μία από τα ίδια όσο αφορά τα θέματα διαιτησίας
Για το οφσαίντ που σου λέω δεν είναι η φάση του Λάμπρου που λες αλλά του άλλου παλικαριού που παίζει αριστερά (αυτός που έφαγε καιτην αγκωνιά), τους έκοψε καλή φάση ο πλάγιος
-
Asimos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
μας σφάζουνε, μας ξεκοιλιάζουνε, μας τσακίζουνε
αβαβαβα πεναλτι
Στανταρτ διπλο, 1-3 τελικο
αβαβαβα πεναλτι
Στανταρτ διπλο, 1-3 τελικο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ο justin λαμπρου καλος στο 1ο?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 18 Σεπ 2016, 20:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.