Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

simba έγραψε:Μ'αρεσει π σχολιαζετε κ το ματς.. :mrgreen: 1 ημιχρονο-2 τελικο κ ματς μουτς.

Απ'ο,τι διάβασα, ο βαζελος παλι με ομορφιές προηγήθηκε κ πηρε τη νικη.. :evil:
Γμω τον πάτο τους μεσα δλδ...εδω ακομα κ με αγιαξ θα τους εκανε τη χαρη με το γκολ απτο πουθενα λογω της αποκρουσης του αλλου του πουλιου..
ε καλά μωρέ για να περνάει η ώρα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Φαντάζομαι το φορτώσατε...
Γω Gay δεν παίζω
SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Και διώχνει μπεντο;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Χαχαχα πέναλτι

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από karlat85 »

Πεναλντυ νομίζω ήταν
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Ισοφάριση...

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από aquila »

denyparxeisalio έγραψε:
aquila έγραψε:Είδα μισο ημιχρονο και ο διαιτητης δεν παιζει γαυρο! Μπορω να πω οτι παιζει κ λιγο έδρα μαλιστα, τι εγινε ρε παιδια;
Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Αν και μισώ τις γριές και ποτέ δεν είχα όρεξη να τις υποστηρίξω πάρε 2-3 φάσεις καραμπαμ..
3 λεπτό Μποτία γλυτώνει μαρσ κίτρινη
στην φάση του γκολ αν είδα καλά ο Μποτία κάνει χέρι - πέναλτυ και το κοράκι δεν βλέπει τπτ (άρα και άλλη κίτρινη)
αγκωνία του Ρέτσου ούτε καν το φάουλ σφύριξε
έκοψε και ένα οφσαίντ ο λαιντσμαν
και γενικά σφυρίζει γαύρο ο κόρακας . τώρα που το είδες ότι παίζει έδρα τι να σου πω δεν ξέρω (παραδέχομαι ότι δεν είδα και 5-10 λεπτά σε διάφορους χρόνους γιατί είχα κάτι δουλειές)
Τα πρωτα λεπτα δε τα ειδα ουτε το γκολ. Τωρα την αγκωνιά του Ρέτσου το λες κ διεκδίκηση. Το οφσάιντ ηταν οφσάιντ και εμφανέστατο μαλιστα και νομιζω ηταν και το επόμενο που δε το σφύριξε παλι υπερ του Ηρακλή αν και για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος.
Αυτο που λεω ομως ειναι οτι δε βλεπω να σφυρίζει φάουλ υπερ γαύρου στο παραμικρό οπως εχουμε συνηθίσει.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Αυτοί ρε νουμοπανα, γιατί τρέχουν να πάρουν την μπάλα;;;;;;; με τον Κλάους θυμάστε το έλεγαν;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από karlat85 »

Ο Κλάους έδειξε κ το σήμα
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

aquila έγραψε:
denyparxeisalio έγραψε:
aquila έγραψε:Είδα μισο ημιχρονο και ο διαιτητης δεν παιζει γαυρο! Μπορω να πω οτι παιζει κ λιγο έδρα μαλιστα, τι εγινε ρε παιδια;
Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Αν και μισώ τις γριές και ποτέ δεν είχα όρεξη να τις υποστηρίξω πάρε 2-3 φάσεις καραμπαμ..
3 λεπτό Μποτία γλυτώνει μαρσ κίτρινη
στην φάση του γκολ αν είδα καλά ο Μποτία κάνει χέρι - πέναλτυ και το κοράκι δεν βλέπει τπτ (άρα και άλλη κίτρινη)
αγκωνία του Ρέτσου ούτε καν το φάουλ σφύριξε
έκοψε και ένα οφσαίντ ο λαιντσμαν
και γενικά σφυρίζει γαύρο ο κόρακας . τώρα που το είδες ότι παίζει έδρα τι να σου πω δεν ξέρω (παραδέχομαι ότι δεν είδα και 5-10 λεπτά σε διάφορους χρόνους γιατί είχα κάτι δουλειές)
Τα πρωτα λεπτα δε τα ειδα ουτε το γκολ. Τωρα την αγκωνιά του Ρέτσου το λες κ διεκδίκηση. Το οφσάιντ ηταν οφσάιντ και εμφανέστατο μαλιστα και νομιζω ηταν και το επόμενο που δε το σφύριξε παλι υπερ του Ηρακλή αν και για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος.
Αυτο που λεω ομως ειναι οτι δε βλεπω να σφυρίζει φάουλ υπερ γαύρου στο παραμικρό οπως εχουμε συνηθίσει.
Έτσι εξηγήτε :mrgreen:
Στα πρώτα αρκετά λεπτά έβγαζε το ματς μία από τα ίδια όσο αφορά τα θέματα διαιτησίας
Για το οφσαίντ που σου λέω δεν είναι η φάση του Λάμπρου που λες αλλά του άλλου παλικαριού που παίζει αριστερά (αυτός που έφαγε καιτην αγκωνιά), τους έκοψε καλή φάση ο πλάγιος
Asimos

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Asimos »

μας σφάζουνε, μας ξεκοιλιάζουνε, μας τσακίζουνε

αβαβαβα πεναλτι

Στανταρτ διπλο, 1-3 τελικο
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Τώρα αυτό ήταν άουτ;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

:lol: δες εδω πεναλτι, ουτε προθεση, ουτε καμια τρανταχτη αλλοιωση της μπαλας (οσο καταλαβα απ'το στριμ)..


ο justin λαμπρου καλος στο 1ο?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Κυρ 18 Σεπ 2016, 20:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από karlat85 »

Άστο ρε πιλοτε,δες κατέβασμα ο μαυρουλης
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”