Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κι άλλη ευκαιρια από Λάμπρου ,με σουτ μόνος του μέσα στην περιοχή
Η μπάλα άουτ πάνω από το οριζόντιο
Η μπάλα άουτ πάνω από το οριζόντιο
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ο περονε δεν τους βλεπει ουτε καν τους γαυρους αμυντικους. γενικα ο γαυρος μεσοαμυντικα ειναι ανυπαρκτος. καλος και ο λαμπρου
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αλλά αν τρέξει άλλη μια αντεπίθεση θα φτύσει το πνευμονη του
4 λεπτά καθυστερήσεις!!!!!!!
4 λεπτά καθυστερήσεις!!!!!!!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν δε το γυρίσει βλέπω μέχρι το πρωί να παιζουν
- Επισκέπτης
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
τα χει κλασει ο περρονε αλλα πραγματικα φαινεται σαν να παιζει στην αυλη του σπιτιου του με τα παιδια του
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Είδα μισο ημιχρονο και ο διαιτητης δεν παιζει γαυρο! Μπορω να πω οτι παιζει κ λιγο έδρα μαλιστα, τι εγινε ρε παιδια;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σύνοψη
Μέσο αμυντικά δεν υπάρχει ο γαύρος οποτε θέλει η γριά βγαίνει αντεπίθεση
Καρντοσο δεν υπάρχει
Ο ντομιγκεζ κουρασμένος σε συγκεκριμένο μέρος στο γήπεδο λες και είναι καρφωμένος
Όσες φορές πήγε πλάγια δημιουργίας ριγματα
Πλάγια μπακ Ο γαύρος γιοκ ,βρεντζος και ο άλλος ο πορτογάλος τι σκατα.ειναι για γελια
Μέσο αμυντικά δεν υπάρχει ο γαύρος οποτε θέλει η γριά βγαίνει αντεπίθεση
Καρντοσο δεν υπάρχει
Ο ντομιγκεζ κουρασμένος σε συγκεκριμένο μέρος στο γήπεδο λες και είναι καρφωμένος
Όσες φορές πήγε πλάγια δημιουργίας ριγματα
Πλάγια μπακ Ο γαύρος γιοκ ,βρεντζος και ο άλλος ο πορτογάλος τι σκατα.ειναι για γελια
- Επισκέπτης
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Βλεπω το ματς στο κερατσινι. οι γαυροι τα χωνουν στον χοντρο συνεχεια. τους φταινε: βαγγελας,μπεντο ,παιχτες,αλαφουζος, διαιτιτης ... μονο ο Ιβαν τους εχει γλυτωσει!
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Αν και μισώ τις γριές και ποτέ δεν είχα όρεξη να τις υποστηρίξω πάρε 2-3 φάσεις καραμπαμ..aquila έγραψε:Είδα μισο ημιχρονο και ο διαιτητης δεν παιζει γαυρο! Μπορω να πω οτι παιζει κ λιγο έδρα μαλιστα, τι εγινε ρε παιδια;
3 λεπτό Μποτία γλυτώνει μαρσ κίτρινη
στην φάση του γκολ αν είδα καλά ο Μποτία κάνει χέρι - πέναλτυ και το κοράκι δεν βλέπει τπτ (άρα και άλλη κίτρινη)
αγκωνία του Ρέτσου ούτε καν το φάουλ σφύριξε
έκοψε και ένα οφσαίντ ο λαιντσμαν
και γενικά σφυρίζει γαύρο ο κόρακας . τώρα που το είδες ότι παίζει έδρα τι να σου πω δεν ξέρω (παραδέχομαι ότι δεν είδα και 5-10 λεπτά σε διάφορους χρόνους γιατί είχα κάτι δουλειές)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μ'αρεσει π σχολιαζετε κ το ματς..
1 ημιχρονο-2 τελικο κ ματς μουτς.
Απ'ο,τι διάβασα, ο βαζελος παλι με ομορφιές προηγήθηκε κ πηρε τη νικη..
Γμω τον πάτο τους μεσα δλδ...εδω ακομα κ με αγιαξ θα τους εκανε τη χαρη με το γκολ απτο πουθενα λογω της αποκρουσης του αλλου του πουλιου..
Απ'ο,τι διάβασα, ο βαζελος παλι με ομορφιές προηγήθηκε κ πηρε τη νικη..
Γμω τον πάτο τους μεσα δλδ...εδω ακομα κ με αγιαξ θα τους εκανε τη χαρη με το γκολ απτο πουθενα λογω της αποκρουσης του αλλου του πουλιου..