Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν θυμάμαι καλά 6
Πάντως ο σεμπα το τέρμα το βλέπει σαν τέρμα Ράγκμπι έως τωρα
Πάντως ο σεμπα το τέρμα το βλέπει σαν τέρμα Ράγκμπι έως τωρα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
καθαρα το κορακι σφυριζει γαυρο
ο μποτια επρεπε να εχει κοκκινη ηδη
μια κιτρινη στην φαση του φαουλ εκτοσ περιοχης και μια στο γκολ που χτυπησε πεσμενος την μπαλα με το χερι
ο μποτια επρεπε να εχει κοκκινη ηδη
μια κιτρινη στην φαση του φαουλ εκτοσ περιοχης και μια στο γκολ που χτυπησε πεσμενος την μπαλα με το χερι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εντάξει ανύπαρκτο φάουλ έξω από την περιοχή της γριάς
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
έχει πλάκα ο κόρακας...
δεν του είπαν ότι αλλάζουν τα κόζα; αν και...ειλικρινά εύχομαι ΚΑΛΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ στο δεκανίκι της ΕΟ, γριακλή
δεν του είπαν ότι αλλάζουν τα κόζα; αν και...ειλικρινά εύχομαι ΚΑΛΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ στο δεκανίκι της ΕΟ, γριακλή
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Όσο περνάει η ώρα, η απόδοση του άσου ανεβαίνει αντί να πέφτει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Με Ρεάλ Μαδρίτης να έπαιζε, λιγότερο θα έδινε ο άσος τώρα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οχι οτι ελπιζω σε νικη της γριας, αλλα μια ενδεχομενη γκελα γαυρου σημερα ειναι ιδανικη... εχουμε και ενα μαμημενο -3 να διορθωσουμε!Μεχρι στιγμης ολοι εχουν ευνοηθει απο την περσινη μας επανασταση και οι μονοι που την φαγαμε ειμαστε εμεις!
Αντε λοιπον να ερθουμε στα ισια μας σιγα σιγα!
Οσο για βαζελο και κουλα, οσο κωλοφαρδοι κι αν ειναι θα γκελαρουν σιγουρα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αντε λοιπον να ερθουμε στα ισια μας σιγα σιγα!
Οσο για βαζελο και κουλα, οσο κωλοφαρδοι κι αν ειναι θα γκελαρουν σιγουρα!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Χαχαχαχαχαχα. Καθαρό φάουλ αγκωνιά, στην γριά έξω από την περιοχή του γκευ κ δε δίνει τίποτα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Όταν μπήκε το γκολ και κοίταξα ο άσος ήταν στο 6. Τώρα παίζει στο 7.50-8.50.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σορυ ρε συ μπερδεύτηκα εγώ τελικά νομίζα για τον γαύρο λέτε
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
απλα φετος περα απο τον γαυρο θα ευνοουνται και οι αλλοι δυο...
ετσι για να σλλαξει το κλιμα λιγο πριν τις εκλογες!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ετσι για να σλλαξει το κλιμα λιγο πριν τις εκλογες!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk