Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ζω για τη στιγμή που θα δω τον σεμπα να κυνηγάει το Ροντρίγκεζ 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καθάρισε ο βαζελος.
Ο μουρινιο δεν βγάζει παρέλαση όμως
SM-G935F
Ο μουρινιο δεν βγάζει παρέλαση όμως
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Βλέπωντας ΑΕΚ και ΠΑΟ την δεύτερη αγωνιστική και τον μεγάλο αριθμό χαμένων ευκαιριών και των δύο, θέλω να σταθώ στην επιπολαιότητα με την οποία για μια ακόμα φορά η πλειοψηφεία των δημοσιογράφων εσπευσε να συμπεραίνει ότι οι τρεις του ΠΟΚ έχουν το εύκολο γκολ σε σχέση με τον ΠΑΟΚ. Γελάω για μία ακόμα φορά με την βιασύνη και την προχειρότητα με την οποία βγάζει ο Έλληνας προωρα συμπεράσματα. Γνωστό κουσούρι όλων η βιασύνη και δεν βγάζω τον Παοκτση έξω από αυτήν την κουβέντα...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
μετα την κουλα και ο βαζελος ενα ξεκουραστο τριποντακι,μετα μαλιστα απο ευρωπαικο παιχνιδι
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ειναι πολυ νωρις ακομα.
Το θεμα ομως ειναι να μη χασουμε ποντους γιατι εχουμε το -3.
Βλεπω στην bet την κατοχη.
36-64 υπερ του πας..!!!!
Κουλο αλλα ισως λεει κατι.
Το θεμα ομως ειναι να μη χασουμε ποντους γιατι εχουμε το -3.
Βλεπω στην bet την κατοχη.
36-64 υπερ του πας..!!!!
Κουλο αλλα ισως λεει κατι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
3-0 οι ζέλες, που δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους, τυχεροί που έκανε την μαλακία ο Πασχαλάκης στο πρώτο ημίχρονο και έμεινε ο ΠΑΣ με 10, και τώρα παίζει με 9
είναι φανερό ότι με 3 παιχνίδια την εβδομάδα δεν μπορούν
είναι φανερό ότι με 3 παιχνίδια την εβδομάδα δεν μπορούν
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ιδωμεν παιδια. καλοι ειναι. και η κουλα κυνικη οπως παντα αλλα χθες και καλη
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θα τους δούμε μετά την πρώτη γκέλα εντός συνόρων.
Πάντως μετά την πρώτη εκτός συνόρων, άδειο σχεδόν το γήπεδο κι ας φωνάζουν για πρωτάθλημα
Σουρμενε, τα στατιστικά των live είναι λάθος, έχουν πέσει τα δίκτυα της betradar
SM-G935F
Πάντως μετά την πρώτη εκτός συνόρων, άδειο σχεδόν το γήπεδο κι ας φωνάζουν για πρωτάθλημα
Σουρμενε, τα στατιστικά των live είναι λάθος, έχουν πέσει τα δίκτυα της betradar
SM-G935F
- Επισκέπτης
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ολος ο βαζελος ενας Μπεργκ και ενας Ζεκα είναι. Μεχρι το δευτερο γκολ (που μετα το παρατησε ο Πας) μονο σεντρες απο δεξια και γιομες πισω απο την σεντρα. ελαχιστα 1-2 και καθολου παιχνιδι απο αριστερα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτος ο Σαμπα που ειναι πιο αργος και απο βετερανο, μου το επαιζε και ηγετης..αλλα εχω απογοητευτει με τις ομαδες της σουπας λιγκ, η μια χειροτερη απο την αλλη, δεν προκειται να κοψει βαθμους καμια ομαδα, μονο κανενας πανιωνιος.Οποτε πρπει να παμε καλα σε ολα τα ντερμπι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Με εμάς κίτρινη θα ήταν.GoMaRoS έγραψε:νομίζω είναι κόκκινη
Θυμάται κανείς ο ΠΑΟΚ να παίζει με αντίπαλο κοκκινισμένο από το 20'??? Θυμάται κανείς ένα αγώνα στην 90χρονη ιστορία μας να έχουμε αντίπαλο με 9 παικτες? Όσο παρακολουθώ εγώ δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Αντίθετα, για ομάδες του ΠοΚ, είναι κάτι πολύ συχνό. Την αεκ κάμποσες φορές τη θυμάμαι να αντιμετωπίζει 9 παίκτες. Καλά σε ντέρμπι έχουμε ποτέ κερδίσει κόκκινη σε 1ο ημιχρονο? Θυμάμαι μία μονο με βάζελο το 2002/3, αλλά ήταν στο 45' αν θυμάμαι καλά. Αν μετρήσουμε τις κόκκκινες κατά, θα πρέπει να γράψουμε 2σελιδο σεντόνι
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ναι γινοταν χαμος απ οτι ειδα...pilotos έγραψε:Θα τους δούμε μετά την πρώτη γκέλα εντός συνόρων.
Πάντως μετά την πρώτη εκτός συνόρων, άδειο σχεδόν το γήπεδο κι ας φωνάζουν για πρωτάθλημα
Σουρμενε, τα στατιστικά των live είναι λάθος, έχουν πέσει τα δίκτυα της betradar
SM-G935F