Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
κοκκινη ο ΠΑΣ από μαλακία του Πασχαλάκη, έπιασε την μπάλα εκτός περιοχής
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλα που έφυγε ο Κουγιας. Πάλι χαστουκια θα ειχαμε
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν δεν μπορέσει ο βάζελος θα το καθαρίσει ο κόρακας
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
1/2 το ματς και με 10 παίχτες, δεν θα χάσω εγώ τα 500 ευρώ από μαλακίες

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μπορεί να λέω μ@λακία, όταν πιάνει ο τερματάς τη μπάλα εκτός περιοχής κίτρινη δεν είναι?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κι εγώ έτσι ξέρω αδερφέ.ABALAEA2 έγραψε:Μπορεί να λέω μ@λακία, όταν πιάνει ο τερματάς τη μπάλα εκτός περιοχής κίτρινη δεν είναι?
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
έχει τόσα στόπερ μέσα ο βάζελος που κοπανάνε μεταξύ τους
κάτι μου λέει ότι αν βγάλει στόπερ, και βάλει χαφ, θα βάλει γκολ αλλά και θα φάει, πολύ αργή η άμυνα του βάζελου
στο β' θα τους κάνει κουδούνια ο Ζάιρο
κάτι μου λέει ότι αν βγάλει στόπερ, και βάλει χαφ, θα βάλει γκολ αλλά και θα φάει, πολύ αργή η άμυνα του βάζελου
στο β' θα τους κάνει κουδούνια ο Ζάιρο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλη ομαδα ο ΠΑΣ. Αλλα κλασικη κωλοφαρδη ομαδα ο βαζελος. Λειπουν Τζημοπουλος Μιχαηλ και κοκκινη απο το πρωτο ημιχρονο.....νταξ...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
αν μείνει το 1-0 θέλει Ζάιρο το παιχνίδι, στην κόντρα τον Σάμπα θα τον κάνει πλάκα