Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
φυσικα ρε συ, επειδη ολοι κανουμε ομως και επειδη το ποδοσφαιρακι εχει κ καποια υποκειμενικοτητα μεσα του, καλως ή κακως, για ποιο λογο να την λεμε ο ενας στο αλλον και να υπαρχει τοση μνησικακια?
Πχ καμια 125 φορες αναφερθηκε το ονομα του αφοτου εφυγε, αποθεωση σε ξενη ομαδα ενω τον δικο μας συνεχεια στη μπουκα, εμμονη με τις εξοδους του, τα πλαγια με την κλιση ή καποια που πανε αραουτ και κατι τυπικα καλος ησουν οταν μας σωζει.
Τα ιδια κ με πελκες-κατσηδες κλπ..Οταν δε γουσταρουμε ή δεν πιστευουμε καποιον δε μας ενδιαφερει αν τρεχει, αν ειναι εργαλειο, αν κανει αθορυβη δουλεια, αλλα σε αλλη περιπτωση αυτα ειναι το κυριο επιχειρημα..
Και οπως ειπα, αδημονω για τη στιγμη που (δικαιως) θα ριξω το τζιφακι για τον κανιας, δεν κρυβομαι ουτε ανακαλυπτω μετριες αποδοσεις.
πχ, ηδη εχω σημειωσει 2 πολυ καλες στιγμες του μεχρι οσα ειδα κ οταν ολοκληρωσω το ματς, θα τα ποσταρω.
Ειδικα στη φαση του 1ου λεπτου που μας σωζει στην κυριολεξια μετα το λαθος του τζαβελα.
Πχ καμια 125 φορες αναφερθηκε το ονομα του αφοτου εφυγε, αποθεωση σε ξενη ομαδα ενω τον δικο μας συνεχεια στη μπουκα, εμμονη με τις εξοδους του, τα πλαγια με την κλιση ή καποια που πανε αραουτ και κατι τυπικα καλος ησουν οταν μας σωζει.
Τα ιδια κ με πελκες-κατσηδες κλπ..Οταν δε γουσταρουμε ή δεν πιστευουμε καποιον δε μας ενδιαφερει αν τρεχει, αν ειναι εργαλειο, αν κανει αθορυβη δουλεια, αλλα σε αλλη περιπτωση αυτα ειναι το κυριο επιχειρημα..
Και οπως ειπα, αδημονω για τη στιγμη που (δικαιως) θα ριξω το τζιφακι για τον κανιας, δεν κρυβομαι ουτε ανακαλυπτω μετριες αποδοσεις.
πχ, ηδη εχω σημειωσει 2 πολυ καλες στιγμες του μεχρι οσα ειδα κ οταν ολοκληρωσω το ματς, θα τα ποσταρω.
Ειδικα στη φαση του 1ου λεπτου που μας σωζει στην κυριολεξια μετα το λαθος του τζαβελα.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
δε νομιζω οτι ο ντεσπεραντο εχει την αποψη που λες για το γλυκο (στη μπουκα, εμμονη κτλ).
Ειδικά για παράδειγμα στο βαθμό όσων εχουμε διαβάσει κατα καιρούς και απο εσένα για μερικούς παίχτες με τζιφακια, μιλφακια και γενικότερα.
κατα τα αλλα, θεωρω οτι οταν εχουμε -κατα βαση- αρνητικη αποψη πριν τον ερχομο καποιου παιχτη ή στα πρωτα του ματς καλό ειναι να παραδεχόμαστε ότι οκ, μπορεί και να σφάλουμε, άλλωστε άνθρωποι είσαστε.
Ειδικά για παράδειγμα στο βαθμό όσων εχουμε διαβάσει κατα καιρούς και απο εσένα για μερικούς παίχτες με τζιφακια, μιλφακια και γενικότερα.
κατα τα αλλα, θεωρω οτι οταν εχουμε -κατα βαση- αρνητικη αποψη πριν τον ερχομο καποιου παιχτη ή στα πρωτα του ματς καλό ειναι να παραδεχόμαστε ότι οκ, μπορεί και να σφάλουμε, άλλωστε άνθρωποι είσαστε.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Φυσικα κ δεν εννοουσα τον Ντεσπε για το θεμα του Γλυκου..
Για το αλλο που λες, εγραψα μετα τα ματς τους τομεις που ηταν καλος κ αλλους που ηταν μετριος..
Για να γραψω παικταρας για μια τοσο απαιτητικη θεση (οκ, πες το κολλημα, ηθελα κατι πιο ολοκληρωμενο) ή να βαλω το τζιφακι κωλοτουμπας, χρειαζονται πολυ περισσοτερα δειγματα κ σταθεροτητα, οχι 2-3 ματς..
Και αν εξανισταμαι για κατι, ειναι που δεχομαι τετοιες κριτικες απο ατομα που εχουν δειξει οτι εχουν κολληματα κ ποτε δεν παραδεχθηκαν κατι ουτε εκαναν κριτικη, κατι το οποιο απαιτουν απ΄τους αλλους, με ειρωνειες κιολας.
Anw, εχει κ ματσακι τωρα, το μαμωacestream δουλευει τωρα..
http://arenavision.in/av27
Για το αλλο που λες, εγραψα μετα τα ματς τους τομεις που ηταν καλος κ αλλους που ηταν μετριος..
Για να γραψω παικταρας για μια τοσο απαιτητικη θεση (οκ, πες το κολλημα, ηθελα κατι πιο ολοκληρωμενο) ή να βαλω το τζιφακι κωλοτουμπας, χρειαζονται πολυ περισσοτερα δειγματα κ σταθεροτητα, οχι 2-3 ματς..
Και αν εξανισταμαι για κατι, ειναι που δεχομαι τετοιες κριτικες απο ατομα που εχουν δειξει οτι εχουν κολληματα κ ποτε δεν παραδεχθηκαν κατι ουτε εκαναν κριτικη, κατι το οποιο απαιτουν απ΄τους αλλους, με ειρωνειες κιολας.
Anw, εχει κ ματσακι τωρα, το μαμωacestream δουλευει τωρα..
http://arenavision.in/av27
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Παρ 16 Σεπ 2016, 21:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Πετρο, που πας με οσκαρ ρε συ...
Ο μονος π προσπαθει ειναι ο μπισ...ε ο willian
Ο μονος π προσπαθει ειναι ο μπισ...ε ο willian
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
pgetsos έγραψε:Τυχερό
Τι τυχερο,βλεπω να γραφει 4 το κοντερ.
Μια ταχυτητα κατω η τσελσι,δεν ξερω αν θα αλλαξει κατι μεσα στη σεζον,αυτη τη στιγμη ουτε για 5αδα δεν ειναι.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Δε βλεπω καν το παιχνιδι λογω αρκετης δουλειας
το 1-2 παντως https://www.youtube.com/watch?v=WxYE3SQqLzw
το 1-2 παντως https://www.youtube.com/watch?v=WxYE3SQqLzw
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Βλεπω απο τα στατιστικα πολυ καλυτερη στο Β παντως απο την μισητη λουζερπουλ