Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οχι οτι θα εκανε καμια διαφορα αλλα ο διαιτητης το σφυριξε στα μισα της φασης, θα ειχε πλακα να εμπαινε το σουτ που εκανε ο αλλος. Επισης ειχαν διακοπη 2-3 λεπτα για φωτια στο γηπεδο και ειχε 1 λεπτο καθυστερησεις. Οτι ναναι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το γκολ του Ολυμπιακού έδειξε την ποιότητα κάποιων παικτών του, όπως ο Cambiaso. Πολύ καλός είναι ο Ελιονούτσι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
θέλω να νικησει ο γαύρος σήμερα, η Ελβετία είναι πάνω από την Ελλάδα στην βαθμολογία
ναι Αποστόλη έχει ποιότητα ο Καμπιάσο να κάνει κόντρα η μπάλα στον αμυντικό και να πηγαίνει πάσα στον συμπαίχτη του
ναι Αποστόλη έχει ποιότητα ο Καμπιάσο να κάνει κόντρα η μπάλα στον αμυντικό και να πηγαίνει πάσα στον συμπαίχτη του
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η πάσα του ήταν όπως η περυσινή στο εκτός έδρας γκολ του Finbogasson, στην Arsenal.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
δεν ξέρω πόσο καφενές είναι αυτα τα γιούνγκ μπόις ,
αλλά όσο βλέπω( απ το 25΄και μετά) για ομάδα που φτιάχτηκε προχθές
δεν τον βλέπω τόσο χάλια τον γκει
άρα με την σωστη διαχείρηση/βοήθεια απ το σύστημα
παίζει σαν πρώτο φαβορι και φέτος για σούπα λιγκ,
επιφανειακά μιλάμε τώρα ,συμφωνα με τα σημερινά που βλέπω
αλλά όσο βλέπω( απ το 25΄και μετά) για ομάδα που φτιάχτηκε προχθές
δεν τον βλέπω τόσο χάλια τον γκει
άρα με την σωστη διαχείρηση/βοήθεια απ το σύστημα
παίζει σαν πρώτο φαβορι και φέτος για σούπα λιγκ,
επιφανειακά μιλάμε τώρα ,συμφωνα με τα σημερινά που βλέπω
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πολύ άμπαλοι οι Ελβετοί επιθετικά. Ο Μποτία δείχνει σεντερμπακάρα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τιποτα το ιδιαιτερο δεν ειναι και με σοβαρη ομαδα ακομα δεν εχει παιξει ΑΛΛΑ και κανονικο προπονητη εχει και κανονικο ροστερ οποτε οποιος νομιζει οτι ο γαυρος ειναι "διαλυμενος" και χάλια και τετοια ειναι το λιγοτερο αφελης.STRAFNIK έγραψε:δεν ξέρω πόσο καφενές είναι αυτα τα γιούνγκ μπόις ,
αλλά όσο βλέπω( απ το 25΄και μετά) για ομάδα που φτιάχτηκε προχθές
δεν τον βλέπω τόσο χάλια τον γκει
άρα με την σωστη διαχείρηση/βοήθεια απ το σύστημα
παίζει σαν πρώτο φαβορι και φέτος για σούπα λιγκ,
επιφανειακά μιλάμε τώρα ,συμφωνα με τα σημερινά που βλέπω
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Είναι ποιοτικός στο ........ μπιλιάρδο!GoMaRoS έγραψε:θέλω να νικησει ο γαύρος σήμερα, η Ελβετία είναι πάνω από την Ελλάδα στην βαθμολογία
ναι Αποστόλη έχει ποιότητα ο Καμπιάσο να κάνει κόντρα η μπάλα στον αμυντικό και να πηγαίνει πάσα στον συμπαίχτη του
.
.
.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κι αν ως στην έβδομη αγωνιστική έχουν κάνει 7/7; για ποιο άθλημα να πάμε;trelopaoki444 έγραψε:Αν αυτον το γαυρο δεν τον εχουμε 6 βαθμους απο κατω ως την 7η αγωνιστικη καλυτερα να παμε για τενις...
ΥΓ Οσοι τον βλεπετε προσεξτε το ψηλο παλικαρι τον Ζακαρια στο κεντρο της Γιουγκ Μποις. Αυτο λεμε οταν εννοουμε ΤΑΛΕΝΤΟ
http://www.transfermarkt.com/denis-zaka ... ler/334526
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Nαι οντως να μας πει ο φιλος απο ποιον θα χασει βαθμο ο γαυρος στην καφενεςλιγδ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
1-2
α γαμηθείτε κωλοβαζέλια
και να δω πόσες θλάσεις θα μετράτε την Κυριακή
α γαμηθείτε κωλοβαζέλια
και να δω πόσες θλάσεις θα μετράτε την Κυριακή
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
είναι που θα τον κερδίζαν μέσα έξω τον Άγιαξ, έτσι μας έλεγε γνωστός αρδάκος
άντε και γ@αμ....
άντε και γ@αμ....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ελ επιζώ φετος που μιλάνε για πρωταθλημα να καταστραφούν στο τελος