ΧαχαχαχαχαΚαλά αμα διαβασετε τι λένε οι κάτω θα χαζεψετε. Ο τσιγρινσκι έγινε με τη μια το καλυτερο cb του πρωταθλήματος. Ο μαρίν Ρικέλμε κι ο βαζελος Μπαρτσελόνα.
Γουστάρω που δε μας υπολογίζουν.
ΕΓΩ πάλι που τους γράφω όλους στα @@πάρια μου κοιτάζοντας μόνο την Π.Α.Ο.Κ.άρα μας να το κοιτάξω?