Το σαπρόπολις, ή εγώ;
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ξέρω 'γω;
Ίσως επειδή είναι γνωστή η συμπάθειά μου για τον ατσαλάκωτο.
Ίσως επειδή είναι γνωστή η συμπάθειά μου για τον ατσαλάκωτο.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μου αρέσουν και εμένα τα "σωστά ελληνικά" όπως και στον goran. Τα "σωστά ελληνικά" όμως του goran, μου θυμίζουν κάπως το "Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια". Ο goran "σωστά ελληνικά" δεν ξέρει. Τα μισοξέρει και αυτό κάνει "μπαμ" στα γραπτά του. Απλά γνωρίζει πράγματι 10 λέξεις και 10 εκφράσεις παραπάνω, μα δεν γνωρίζει πως και που να τις χρησιμοποιεί. Πολλές φορές μάλιστα μιλάει με πολύπλοκο τρόπο για να πει απλά πράγματα, κουράζοντας τον δύσμοιρο που τον διαβάζει.
Το ζητούμενο είναι να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο. Στον γραπτό λόγο, ούτε τη φωνή σου μπορείς να χρωματίσεις, ούτε εκφράσεις να πάρεις, ούτε να φανεί η γλώσσα του σώματός σου. Να μιλάμε σωστά, μα κυρίως να μιλάμε κατανοητά. Όταν θέλεις για παράδειγμα να πεις "την χούφτωσα στο πάρκινγκ", θα πεις "την χούφτωσα στο πάρκινγκ". Αν πείς "την χούφτωσα στον χώρο στάθμευσης" ε ακούγεται κάπως γελοίο...
Το ζητούμενο είναι να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο. Στον γραπτό λόγο, ούτε τη φωνή σου μπορείς να χρωματίσεις, ούτε εκφράσεις να πάρεις, ούτε να φανεί η γλώσσα του σώματός σου. Να μιλάμε σωστά, μα κυρίως να μιλάμε κατανοητά. Όταν θέλεις για παράδειγμα να πεις "την χούφτωσα στο πάρκινγκ", θα πεις "την χούφτωσα στο πάρκινγκ". Αν πείς "την χούφτωσα στον χώρο στάθμευσης" ε ακούγεται κάπως γελοίο...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μ αυτα και μ αυτα πρωτη φιρμα τον κανατε τον Γκοραν.Ζηλευω..


Emoticon και ξερο ψωμι ρε.
Emoticon και ξερο ψωμι ρε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
... δεν ήταν ήδη φίρμα ο Γκόραν?
κατ, πες τι έλεγε τουλάχιστον ο Παπαγιαννόπουλος για το πάρκινγκ?
κατ, πες τι έλεγε τουλάχιστον ο Παπαγιαννόπουλος για το πάρκινγκ?
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
οχι ειλικρινα.Ale έγραψε:Με εργάζεσαι ρε;
να μου κοπει το ανω ακρο.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
κατ, επειδή έγραψες κάτω από εδώ σε προέτρεψαGI4NNEN4 έγραψε:Όταν θέλεις για παράδειγμα να πεις "την χούφτωσα στο πάρκινγκ", θα πεις "την χούφτωσα στο πάρκινγκ". Αν πείς "την χούφτωσα στον χώρο στάθμευσης" ε ακούγεται κάπως γελοίο...
χούφτωστην, χούφτωστην!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ο ζβ ρε συ.
Που ό,τι και να γινόταν, την έβγαζε ακυνήγητος και ατσαλάκωτος.
Έχει μάστερ στην κάλυψη/απόκρυψη, όταν γίνεται της πόρνης γύρω του.
Που ό,τι και να γινόταν, την έβγαζε ακυνήγητος και ατσαλάκωτος.
Έχει μάστερ στην κάλυψη/απόκρυψη, όταν γίνεται της πόρνης γύρω του.