Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
http://www.uefa.com/under21/season=2017 ... ch=2016184
εδω ειναι σε λιγο καλυτερη ποιοτητα απ'το ουκρανικο
http://sport06.sportlemonstv.eu/?watch= ... 2kmWOgnaqZ
εδω ειναι σε λιγο καλυτερη ποιοτητα απ'το ουκρανικο
http://sport06.sportlemonstv.eu/?watch= ... 2kmWOgnaqZ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
ξερει κανεις αν το παιχνιδι της εθνικης το δειχνει το κρατικο? των αντρων
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
ωπ, τι κολπα ειναι αυτα? χαχαχα
ωραιος Τζελα, ευχαριστω!
ωραιος Τζελα, ευχαριστω!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
θα δωσεις κλικ στην επο? ντροπη
ωραια κινηση απ'τον ιωαννιδη.
http://www.transfermarkt.de/nikolaos-io ... ler/182685
εν τω μεταξυ τι under 21 ειναι, τοσοι παικτες εχουν κλεισει τα 22 (σιωπης,τσιλιανιδης,ιωαννιδης)
ωραια κινηση απ'τον ιωαννιδη.
http://www.transfermarkt.de/nikolaos-io ... ler/182685
εν τω μεταξυ τι under 21 ειναι, τοσοι παικτες εχουν κλεισει τα 22 (σιωπης,τσιλιανιδης,ιωαννιδης)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Άμα ο παίχτης ήταν μεχρι 21 χρονών όταν αρχισε το τουρνοά, έχει δικαίωμα να συμμετέχει μέχρι την ολοκλήρωσή του, ακόμα και αν κλείσει τα 21...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
ντροπη και παλι ντροπη αλλα εχει χαρη που το χρειαζομαι για το στοιχημα
Αν και η 365 δεν εχει σκορερ μπετ ντεμμιτ 
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η βαθμολογία μετά τα σημερινά. Ο κηπουρός δεν τα πάει καλά, ώρα για τον κήπο του.
Portugal 8 γαμες 22 ποιντς
Israel 8 γαμες 15 ποιντς
Albania 9 γαμες 12 ποιντς
Hungary 8 γαμες 11ποιντς
Greece 8 αγαμες 10 ποιντς
Liechtenstein 9 αγαμες 0 ποιντς
6/10 Israel - Greece
10/10 Greece-Hungary, Israel-Albania
Portugal 8 γαμες 22 ποιντς
Israel 8 γαμες 15 ποιντς
Albania 9 γαμες 12 ποιντς
Hungary 8 γαμες 11ποιντς
Greece 8 αγαμες 10 ποιντς
Liechtenstein 9 αγαμες 0 ποιντς
6/10 Israel - Greece
10/10 Greece-Hungary, Israel-Albania
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Thanx touboflo!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μιας και εχει βρωμοσουτ ο Μπακασετας, αυτον ειχα στο μυαλο μου να σκοραρει anytime. Λογικα θα το επιδιωξει κιολας μιας και ειναι προκριματικα και ακομα στις πρωτες του συμμετοχες. Μην ξεχνας το συνδρομο του "ηρωα" που αρεσει σε πολλους απο αυτους 
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Έξυπνο..θα τον βαλεις anytime μιας κ η 365 δε θαχει σκορερ live?
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Μανιάτης έχει ομάδα;
Ναι παίζει στην εθνική
SM-G935F
Ναι παίζει στην εθνική
SM-G935F
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βασικα, τα λεφτα θα "πεσουν σε πεφτουνι" (τυχαιο?) και σε μιτρογλου για σκορερ ενω ο μπακασετας δεν ειναι γνωστος στο εξωτερικο για το σουτ του, οποτε λογικα θα ειχε καλη αποδοση. Εκει που παιζω παντως δεν εχει σκορερς γενικα, οποτε τζιφος
Ισως βρω κατι αλλο λαιβ να παιξω
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)