Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το να είναι πλασματικό το ποσό των 300 χιλ μόνο για το συμβόλαιο και τα υπόλοιπα να κατατεθούν "δια της πλαγίας" ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με το ffp το αποκλείουμε;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ρε ο άνθρωπος ηταν ενα χρονο εξω με δισκοκήλη. Τι πλασματικό; και πολλά του είναι τα 300
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πως γινεται τωρα αυτος ο Σαμπα απο τα 2+ να πεσει στα 300 χιλιαρικα , ενας θεος ξερει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το είχα ξεχάσει αυτό.nothu έγραψε:Ρε ο άνθρωπος ηταν ενα χρονο εξω με δισκοκήλη. Τι πλασματικό; και πολλά του είναι τα 300
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ήρθε για αποθεραπεία στην Βούλα που έχει το καλύτερο κλίμα, στο Ασκληπιείο ειδικάSpiros_S έγραψε:Το είχα ξεχάσει αυτό.nothu έγραψε:Ρε ο άνθρωπος ηταν ενα χρονο εξω με δισκοκήλη. Τι πλασματικό; και πολλά του είναι τα 300
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
vs40 έγραψε:Καλά αν πιστέψουμε το τι γραφεται, τότε η αεκ αρνήθηκε προτάσεις 5Μ για τον παικταρά της το Σιμάο
Παραμθυι δηλαδη το αρθρο;
Και ο λογος για κατι τετοιο ποιος ειναι;
Ο Τυπος ειναι ο ορισμος του σακατεμενου ποδοσφαιριστη,εχει να παιξει σοβαρη μπαλα 2 χρονια.
Ποσα επρεπε να του δωσουν δηλαδη;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εγώ ξέρω όταν στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ γράφαμε για αυτόν, τον θεωρούσαμε ιδανικό παίκτη που όμως έχει κασέ τσουχτερό και για αυτό δε μπορούμε να τον πάρουμε. Τσουχτερό για εμάς σημαίνει πάνω από 1Μ. Θα δεχτώ ότι έπεσε η τιμή του, αλλά δε γίνεται να πέσει κάτω από τα 600Κ. Τόσες μεγάλες ομάδες υπάρχουν. Τέσπα δε με τρομάζει ο Σαμπά, γιατί θα έχουν αργή άμυνα. Μπροστά μπορείς να τρυπήσεις και να τους πάρεις Εμποκού? Στο sdna λέει οψιόν αγοράς στα 5Μ. Αυτό σημαίνει ότι ο παίκτης πωλείται. Πας από τώρα τους σκας 4-5Μ και τον αγοράζεις. Ούτε δανεισμούς ούτε χαζά. Φυσικά μπορούμε και με δανεισμό με καλύτερους για αυτούς όρους (μισθός) και τη ρήτρα των 5Μ την πληρώνουμε την επόμενη χρονιά αν μας άρεσε. Είναι σούπερ κίνηση και στην καλύτερη ηλικία. Τον θυμάμαι στα 21 του με την εθνική και έλεγα όταν ο ΠΑΟΚ θα μπορεί να έχει τέτοια ταλέντα στο ρόστερ του, δε θα παίζεται. Μόνο στο μάνατζερ είχα την τύχη να βλέπω τέτοια ταλέντα στον ΠΑΟΚ. Τώρα να κάτσω να μειώσω τον παίκτη επειδή θα πάει στο βάζελο? Εμενα χρόνια με τρέχαν τα σάλια μου για τον συγκεκριμένο - ψέμματα να πω?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Δευ 29 Αύγ 2016, 14:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στο paokmania εχουμε γραψει οτι ερχετε ο Κρεσπο ο Ροναλντινιο ο Μμποκανι ο Κονοπλιανκα και μας φαινοταν ακριβος ο Σαμπα;

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ξεχνας? Πριν πάρουμε Βαρέλα και κλείσουμε στους DC λέγαμε για 2 παίκτες από Ρωσία που είναι ελεύθεροι και ακριβοι:
1. Douglas
2. Samba
Να σου θυμίσω ότι όλοι είχαμε κόλλημα με το ύψος που δεν έχουμε και για αυτό θέλαμε 1 από αυτούς. Μη με κάνεις τώρα να ψάχνω ποστ.
1. Douglas
2. Samba
Να σου θυμίσω ότι όλοι είχαμε κόλλημα με το ύψος που δεν έχουμε και για αυτό θέλαμε 1 από αυτούς. Μη με κάνεις τώρα να ψάχνω ποστ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δηλαδη ο Σαμπα δεν στριβει ;nothu έγραψε:Ρε ο άνθρωπος ηταν ενα χρονο εξω με δισκοκήλη. Τι πλασματικό; και πολλά του είναι τα 300
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν τελικά πάρει Εμποκού ο Παναθηναικός γίνεται το αδιαφιλονίκητο φαβορί για πρωτάθλημα..Απορώ τί του λέει όλους ο Στραματσιόνι και τους κλείνει με ψιλά..Έχει υπερπληρότητα σε όλες τις θέσεις, έχει ηγέτες έχει τα πάντα και προπαντώς έχει Μπέργκ...Δυστυχώς αν δεν κάνει 2 μεταγραφές πολύ μεγάλες ο ΠΑΟΚ, μας βλέπω με το ζόρι να προσπαθούμε για την 2η θέση...
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εγώ λέω να μη κατέβουμε...
ΥΣ. Αν κάναμε τις μεταγραφές που έκανε η ζέλα εδώ μέσα το top σχόλιο θα ήταν "Με γερόντια, σακατεμένους, δανεικούς και στοιχήματα δεν πας πουθενά!!! Ιβάν μας κοροϊδεύεις!!! ΠΟΥΛΑ!!!"
ΥΣ. Αν κάναμε τις μεταγραφές που έκανε η ζέλα εδώ μέσα το top σχόλιο θα ήταν "Με γερόντια, σακατεμένους, δανεικούς και στοιχήματα δεν πας πουθενά!!! Ιβάν μας κοροϊδεύεις!!! ΠΟΥΛΑ!!!"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Δευ 29 Αύγ 2016, 14:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ωρε τι έχουμε να διαβάσουμε παλι εδω μεσα και θα γινόμαστε κακοι....
-
Asimos
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εξαιρετικός ο Στραματσονι στα deals για παίχτες.
Αν κλείσει κι εναν μετριο προπονητή θα κανει πλακα στο πρωταθλημα μας.
Αν κλείσει κι εναν μετριο προπονητή θα κανει πλακα στο πρωταθλημα μας.