Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτοί που το κόψανε και δεν βλέπουν ΠΑΟΚ καλά κάνανε vs 40 αλλά στις χαρές όμως δεν θα πρέπει και τοτε να ασχολούνται ούτε να βγαίνουν στα ραδια τότε ναι θα τους παραδεχτώ .....ας αφήσουν τους 18000 που γουστάρουν και όσους θέλουν αλλά δεν μπορούν να πάνε λόγω απόστασης κλπ να χαίρονται και να λυπούνται για τον ΠΑΟΚ. .....ο ΠΑΟΚ θέλει αντοχές όταν τον επιλέγεις σαν ομάδα σου αυτό το ξέρεις δεν σε έκανε κανένας με το ζόρι ΠΑΟΚ
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε 4 αγώνες, 16 κίτρινες ο gay.
Τόσες έπαιρνε σε 4 πρωταθλήματα στο ελλαντα
SM-G935F
Τόσες έπαιρνε σε 4 πρωταθλήματα στο ελλαντα
SM-G935F
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο βαζελος θα ξεφουσκωσει,γιατι δεν εχει παγκο(ασχετα αν βοηθηθει απο την διαιτησια),φετος θα εχει και 6 αγωνες παραπανω ευρωπη,σε σχεση με εμας που εχουμε καλυτερο παγκο και ας ξεκιναμε με -3 βαθμους.
Ειναι ευκαιρια φετος με την αλλαγη της επο,να επιτυχουμε αυτο που δεν καναμε τα τελευταια 32 χρονια,ακομη και με κοντρα διαιτησια που θα εχουμε.
Απλως φετος θα παιρνουν και οι τρεις του ποκ μοιρασμενα μεταξυ τους σφυριγματα και οχι μονοπατα γ@@ρος.
Θα δειξει στα πρωτα παιχνιδια τι θα γινει.
Ειναι ευκαιρια φετος με την αλλαγη της επο,να επιτυχουμε αυτο που δεν καναμε τα τελευταια 32 χρονια,ακομη και με κοντρα διαιτησια που θα εχουμε.
Απλως φετος θα παιρνουν και οι τρεις του ποκ μοιρασμενα μεταξυ τους σφυριγματα και οχι μονοπατα γ@@ρος.
Θα δειξει στα πρωτα παιχνιδια τι θα γινει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν ειναι κακό να κρίνουμε τους αντιπάλους αντικειμενικά.Υπαρει διαφορα ανάμεσα στην αντικειμενική κρίση και στο να εκθειαζουμε την κάθε κινηση του αντιπάλου.
Με την λογική που πολλοί γράφουν "μετα τον Τζαλμα και τον Γκαρι,δεν υπάρχει καποιος να κανει την διαφορα,οποτε πάρτε εξτρέμ,γιατι μπορει να τραυματιστεί καποιος",εγω μπορώ να γράψω "μετα τον Αλμειδα,στην ΑΕΚ δεν υπάρχει φορ" η "αν τραυματιστεί ο Μπεργκ στον βαζελο,ποιος θα παιξει".
Εμεις σε κάθε θέση εχουμε περισσότερες επιλογές.Ακομη και στην θέση του φορ,δεν υπάρχει παιχνίδι στην λίγδα που δεν μπορούν να καθαρίσουν ο Κλαους η ο Φακουντο,άσχετα αν εμεις θελουμε καποιον να κανει την διαφορα.
Και στα στόπερ ισχύει το ίδιο.Στο 50% των παιχνιδιών τουλάχιστον,ο Μαλεζάς μας υπερκαλύπτει.
Όσο για τον γαύρο..Αυτα τα 15 εκατομμύρια για τον Πουλιδο δεν τα πιστεύει ουτε ο Τσουκαλας.
Με την λογική που πολλοί γράφουν "μετα τον Τζαλμα και τον Γκαρι,δεν υπάρχει καποιος να κανει την διαφορα,οποτε πάρτε εξτρέμ,γιατι μπορει να τραυματιστεί καποιος",εγω μπορώ να γράψω "μετα τον Αλμειδα,στην ΑΕΚ δεν υπάρχει φορ" η "αν τραυματιστεί ο Μπεργκ στον βαζελο,ποιος θα παιξει".
Εμεις σε κάθε θέση εχουμε περισσότερες επιλογές.Ακομη και στην θέση του φορ,δεν υπάρχει παιχνίδι στην λίγδα που δεν μπορούν να καθαρίσουν ο Κλαους η ο Φακουντο,άσχετα αν εμεις θελουμε καποιον να κανει την διαφορα.
Και στα στόπερ ισχύει το ίδιο.Στο 50% των παιχνιδιών τουλάχιστον,ο Μαλεζάς μας υπερκαλύπτει.
Όσο για τον γαύρο..Αυτα τα 15 εκατομμύρια για τον Πουλιδο δεν τα πιστεύει ουτε ο Τσουκαλας.
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ετσι ακριβως,αν συγκρινουμε την καθε θεση παικτη μας,με αυτη του βαζελου(την κουλα δεν τη βαζω καν στη συγκριση),εμεις εχουμε συνολικα καλυτερο ροστερ.Odi έγραψε:Δεν ειναι κακό να κρίνουμε τους αντιπάλους αντικειμενικά.Υπαρει διαφορα ανάμεσα στην αντικειμενική κρίση και στο να εκθειαζουμε την κάθε κινηση του αντιπάλου.
Με την λογική που πολλοί γράφουν "μετα τον Τζαλμα και τον Γκαρι,δεν υπάρχει καποιος να κανει την διαφορα,οποτε πάρτε εξτρέμ,γιατι μπορει να τραυματιστεί καποιος",εγω μπορώ να γράψω "μετα τον Αλμειδα,στην ΑΕΚ δεν υπάρχει φορ" η "αν τραυματιστεί ο Μπεργκ στον βαζελο,ποιος θα παιξει".
Εμεις σε κάθε θέση εχουμε περισσότερες επιλογές.Ακομη και στην θέση του φορ,δεν υπάρχει παιχνίδι στην λίγδα που δεν μπορούν να καθαρίσουν ο Κλαους η ο Φακουντο,άσχετα αν εμεις θελουμε καποιον να κανει την διαφορα.
Και στα στόπερ ισχύει το ίδιο.Στο 50% των παιχνιδιών τουλάχιστον,ο Μαλεζάς μας υπερκαλύπτει.
Όσο για τον γαύρο..Αυτα τα 15 εκατομμύρια για τον Πουλιδο δεν τα πιστεύει ουτε ο Τσουκαλας.
Οι δικοι μας αναπληρωματικοι ειναι σαφως καλυτεροι σε σχεση με των αλλων 2.
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο πριν 6μηνες κωλογαυρος ήταν ο καλύτερος της τελευταίας 20ετίας όπως μας λέγανε
Και τώρα δεν προλαβαίνουν να τους διώξουν όλους αν και θα το ήθελαν
Εντωμεταξύ ο χοντρός παίζει σε ένα καλοκαίρι να «ασπρισε» καμια 20
Και μεσα σόλα τον κολκα τον έπιασε πανικός τι θα γίνουμε χωρίς 6αρι
Και τώρα δεν προλαβαίνουν να τους διώξουν όλους αν και θα το ήθελαν
Εντωμεταξύ ο χοντρός παίζει σε ένα καλοκαίρι να «ασπρισε» καμια 20
Και μεσα σόλα τον κολκα τον έπιασε πανικός τι θα γίνουμε χωρίς 6αρι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ακουγεται λεει οτι το πουλιδο θα πουληθει στο μεξικο για 15 μυρια,πραγματοποιοντας την ποιο ακριβη μεταγραφη στην ιστορια του μέχικο.και ερχεται να προστεθει σε μια μακρα λιστα ανεξηγητων μεταγραφων μετριων παικτων για εξωφρενικα ποσα.10 μυρια ο σαμαρης.5 ο φεισα.15 μυρια ο μητρογλου στη φουλαμ(?!),4 μυρια ο φετφατζιδης.
ακουγεται οτι ο ολυμπιακος προσφερει μαζι με παικτες και το καλυτερο καλγκον για να μη χαλανε οι αντιστασεις.
ακουγεται οτι ο ολυμπιακος προσφερει μαζι με παικτες και το καλυτερο καλγκον για να μη χαλανε οι αντιστασεις.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φαρμακόγλωσσος όπως πάντα. Γιατί δε δέχεσαι απλά ότι οι παίκτες του γαύρου δουλεύουν σκληρά και παίρνουν υπεραξία ;;
PS : Ξέχασες το Καστίγιο...
PS : Ξέχασες το Καστίγιο...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μονο σαν ανεκδοτο μπορω να το παρω.
Πηγε Λεβαδειακο σαν ελευθερος (απο γνωστή μεξικάνικη ομαδα) για να μην μπορεσουν να ακουμπησουν τον γαυρο, τοτε με το σιριαλ ιδιοκτησιας.
Τον παιρνει ελευθερο ο γαυρος μεσα στο εξαμηνο.
Αντε πες βαζει κατι γκολακια στο ελληνικο πρωταθλημα ανεβαινει η αξια του.
Ποσο να ανεβει ομως ; Η χρηματιστηριακή αξια του στο ΤΜ ειναι 1,5 εκατομμύριο ευρω.
Aν ηταν ταλεντάρα 19-20 ετων ( πχ Malcom ) να πουμε ναι, ενταξει 10-15 εκατομμύρια αξιζει.
Αλλα ο 25χρονος Αλαν Πουλιδο ;;; Ποιος Πουλιδο βρε ;
2 εως 3 εκατομμύρια θα πουληθει και καλή όρεξη ΠΡΟΒΑΤΑ ΓΑΥΡΟΙ !
Πηγε Λεβαδειακο σαν ελευθερος (απο γνωστή μεξικάνικη ομαδα) για να μην μπορεσουν να ακουμπησουν τον γαυρο, τοτε με το σιριαλ ιδιοκτησιας.
Τον παιρνει ελευθερο ο γαυρος μεσα στο εξαμηνο.
Αντε πες βαζει κατι γκολακια στο ελληνικο πρωταθλημα ανεβαινει η αξια του.
Ποσο να ανεβει ομως ; Η χρηματιστηριακή αξια του στο ΤΜ ειναι 1,5 εκατομμύριο ευρω.
Aν ηταν ταλεντάρα 19-20 ετων ( πχ Malcom ) να πουμε ναι, ενταξει 10-15 εκατομμύρια αξιζει.
Αλλα ο 25χρονος Αλαν Πουλιδο ;;; Ποιος Πουλιδο βρε ;
2 εως 3 εκατομμύρια θα πουληθει και καλή όρεξη ΠΡΟΒΑΤΑ ΓΑΥΡΟΙ !
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Άλλη φορά να κρατάμε όλες τις μεταγραφές για το τέλος ώστε να κερδίζουμε τις εντυπώσεις όπως ο βαζελος...
Μακάρι να ζούσα Θεσσαλονίκη να είχα την δυνατότητα να ειμαι στον ναό κ στα τέτοια μου αν είχαμε παικταράδες η οχι...

Μακάρι να ζούσα Θεσσαλονίκη να είχα την δυνατότητα να ειμαι στον ναό κ στα τέτοια μου αν είχαμε παικταράδες η οχι...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Βασίλη δεν είσαι από αυτούς τους παοκτσηδες που δεν αντέχουν να βλέπουν πλέον τον ΠΑΟΚ? Μπράβο έχεις ακόμη αντοχές. ......αναρωτιέμαι αν έμενα Θεσσαλονίκη θα έφευγε και σε μένα και σε κάποιους σαν εσένα ή κάψα να δούμε ΠΑΟΚ και θα προτιμούσα καφε ? Μου φαίνεται αδύνατο να το έκανα αυτό
:(
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πάρα πολύ καλή μεταγραφή του N Gog στον Πανιωνιο. Πολύ άνετα θα έχει +10 γκολ φετος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η κάψα για ΠΑΟΚ και ΤΟΥΜΠΑ είναι αντιστρόφως ανάλογη του χρόνου που περνάς ακούγοντας ραδιοφωνατζήδες και στημένους στραβοστόμηδες...