Μάγος είσαι?obanebane έγραψε:ace79grpaok έγραψε:Simba απλα δεν γούσταρα να συνεχίσω και είπα ότι έχεις δίκιο για να τελειώνουμε .
Σιγα μην ειχε δικιο ο simba,ace ο Πάπας του φορουμ που ψοφαει για παπά αλλα βριζει τους αρδ που τον παπαδιαζουν.
Ξερω ξερω αν δε γουσταρω ignore.
Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Πέτρο, όταν βγάζω ειδήσεις γενικά αποκαλύπτω τις πηγές μου, είτε κυρίως μέσα απ το δικό μας site (γράφω π.χ. "στα δεξιά της κεντρικής" πολλές φορές), είτε κάποιες εκτός αυτού (έχω γράψει κάποιες φορές π.χ. για "το πουστ@σκυλο του πουστόγ@υρου", ή για τον πρώην αποτυχημένο τερματοφύλακα του πουστόγ@υρου, γνωρίζοντας μάλιστα οι περισσότεροι ποιες εννοώ), οπότε μήπως είναι άστοχη η τοποθέτηση σου?pgetsos έγραψε:Γρηγορη, γενικα παντως, δεν αποκαλυπτεις τις πηγες σουgoran 64 έγραψε: Περιμένω ακόμα απάντηση.
Υ.Γ. Ακόμα και τον μεγαλύτερο όλων Π.Α.Ο.Κ.ΑΡΔχη Δ. Μπούζ@ έχω αποκαλύψει σαν πηγή μου σε είδηση κάποια φορά, ψαξ το και θα το βρεις...Προσωπικές εκτιμήσεις πάλι γράφω πολλές, όπου η πηγή είναι προφανής.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Παρ 26 Αύγ 2016, 18:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
https://www.facebook.com/Official.Konoplyanka
ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;;
Να του δώσει πληροφορίες για την πόλη, την ομάδα, κτλ
ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
goran επειδη εγραψα και εγω οτι ο Βουλγαρος δε πηρε οσα νομιζουμε,εσυ μπορεις να μου αποδειξεις οτι πηρε περισσοτερα απο αυτα που εγραψε ο odi;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Στόχ ποιος κονοπλιανκ
Φέρτε το παοκσακι πΙσω ρεεεεεεεαααααα
Εις γραψε 31 Αυγούστου τ λεμε 12 η ωρα με τα ποστ απο το 15αυγουστο
Φέρτε το παοκσακι πΙσω ρεεεεεεεαααααα
Εις γραψε 31 Αυγούστου τ λεμε 12 η ωρα με τα ποστ απο το 15αυγουστο
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
GoMaRoS έγραψε:https://www.facebook.com/Official.Konoplyanka
ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;;Να του δώσει πληροφορίες για την πόλη, την ομάδα, κτλ
Ο στόχ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Εις μην αρχιζεις ρε και που γραφουμε οτι γραφουμε κι εσυ κι οι αλλοι τι εγινε; Θα αλλαξει κατι;
Εδω πιστευω ειναι να συζηταμε για τους παιχτες που ακουγοντε ή που και θα θελαμε (αν και οφ τοπικ) να κανουμε λιγο χουλιαμα.
Το να κραζεις την ΠΑΕ ή τον συνοπαδο σου δεν προσφερει τιποτα.
Παιζει να το εχω γραψει αυτο 10 φορες
Εδω πιστευω ειναι να συζηταμε για τους παιχτες που ακουγοντε ή που και θα θελαμε (αν και οφ τοπικ) να κανουμε λιγο χουλιαμα.
Το να κραζεις την ΠΑΕ ή τον συνοπαδο σου δεν προσφερει τιποτα.
Παιζει να το εχω γραψει αυτο 10 φορες
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Το γεγονός πάντως ότι η Φιορεντίνα θα έρθει στην Τούμπα σε λιγότερο από 20 ημέρες για κομβικό παιχνίδι περιορίζει -φαντάζομαι- ευτυχώς την αναζήτηση σε ενεργούς και έτοιμους ποδοσφαιριστές. Ξανασκέφτηκα το θέμα Κονοπλιάνκα και κατέληξα ότι όλα εξαρτώνται από τα νούμερα: Αν είναι να έρθει για 1 μύριο συνολικό κόστος είναι σούπερ, για 1,5 οριακά λογική μεταγραφή σε στυλ δώρου από Ιβάν, από εκεί και πάνω είναι άσκοπη σπατάλη γιατί με 2+ μύρια πχ μπορούμε να αγοράσουμε έναν αρκετά καλό παίχτη που δεν θα είναι περαστικός. Ή να κάνουμε ανανεώσεις, με πρώτη του Τσίμιροτ.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ο Σαββίδης είπε κάτι για το Μαρκιζ.che4 έγραψε:Στόχ ποιος κονοπλιανκ
Φέρτε το παοκσακι πΙσω ρεεεεεεεαααααα
Εις γραψε 31 Αυγούστου τ λεμε 12 η ωρα με τα ποστ απο το 15αυγουστο
Ξεκολλάτε με πρώην ποδοσφαιριστή
SM-G935F
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
έβαλα χθες ή προχθες το άρθρο δεν θυμάμαι, ο Ανβοκαατ θέλει να φέρει δανεικό από την Σαντερλαντ τον Pienaar και τότε θα τον δώσουν και πάλι δανεικόobanebane έγραψε:Σοβαρα, δε τον υπολογιζουν;GoMaRoS έγραψε:Αν δεν κάτσει ο Ουκρανός, δανεισμό τον Στοχ, μιας και είναι πάλι στην έξοδο
edit Λάθος μου για τον Pienaar, θα βρω το άρθρο και θα το βάλω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GoMaRoS την Παρ 26 Αύγ 2016, 18:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
mbison
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Δεν βλεπω παθος στα μουτρα του. Αυτος δεν ειναι ΠΑΟΚ (ενας απο μας).GoMaRoS έγραψε:https://www.facebook.com/Official.Konoplyanka
ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;;Να του δώσει πληροφορίες για την πόλη, την ομάδα, κτλ
Η γκομενα ναι, λεει.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ignore mode activated.Rizla έγραψε:Εις μην αρχιζεις ρε και που γραφουμε οτι γραφουμε κι εσυ κι οι αλλοι τι εγινε; Θα αλλαξει κατι;
Εδω πιστευω ειναι να συζηταμε για τους παιχτες που ακουγοντε ή που και θα θελαμε (αν και οφ τοπικ) να κανουμε λιγο χουλιαμα.
Το να κραζεις την ΠΑΕ ή τον συνοπαδο σου δεν προσφερει τιποτα.
Παιζει να το εχω γραψει αυτο 10 φορες
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
ΠΑΟΚ: Το συμβόλαιο του Μπερμπάτοφ
Απολαβές 500 χιλιάδων ευρώ, πολλά μπόνους επίτευξης στόχων και ρήτρα αποδέσμευσης με δική του πρωτοβουλία, προβλέπει το συμβόλαιο που υπέγραψε με τον ΠΑΟΚ ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ.
Το ποσό του 1,6 εκατομμυρίων ευρώ που ακούστηκε με τη συμφωνία του Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ με τον ΠΑΟΚ, φαίνεται πως έχει πολλές παραμέτρους. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Live Sport, τα νούμερα στο συμβόλαιο του Βούλγαρου είναι διαφορετικά και ξεκινώντας από τις 500 χιλιάδες ευρώ, μπορεί να βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό έως και 950 χιλιάδες «καθαρά».
Ο 34χρονος φορ φέρεται να έχει συμφωνήσει σε ποσό 500 χιλιάδων ευρώ για τη φετινή σεζόν, με την εφορία να καλύπτεται από τους Θεσσαλονικείς, ενώ μπορεί σχεδόν να διπλασιάσει τις απολαβές του, αν πετύχει κάποιον από τους στόχους που προβλέπονται στη συμφωνία.
Πιο συγκεκριμένα, η κατάκτηση του πρωταθλήματος, τον κάνει πλουσιότερο κατά 200 χιλιάδες ευρώ, η κατάκτηση του Κυπέλλου και η πρόκριση στους «32» του Europa League, κατά 50 χιλιάδες ευρώ έκαστο. Ακόμη, ο «Μπέρμπα» θα έχει χρηματικά μπόνους και με τις συμμετοχές του. Ξεκινώντας από τα 10 ματς, θα λαμβάνει από 50 χιλιάδες ευρώ, στις 15, στις 20 και στις 25 συμμετοχές. Με λίγα λόγια αν τις πραγματοποιήσει όλες, θα προσθέσει 200 χιλιάδες στο λογαριασμό του.
Όπερ σημαίνει, πως μία «γεμάτη» σεζόν για τον έμπειρο στράικερ, με πρωτάθλημα και πρόκριση στους «32» του Europa League θα αυξήσει τις απολαβές του στις 950 χιλιάδες ευρώ «καθαρά», ενώ ο μισθός του του είναι μικτά 1.261,15 ευρώ. Εντύπωση προκαλεί και η ύπαρξη ρήτρας, που του επιτρέπει να λύσει το συμβόλαιό του ανά πάσα στιγμή, έναντι 500 χιλιάδων ευρώ με δική του υπαιτιότητα, αν και μάλλον ο Μπερμπάτοφ ήθελε να είναι καλυμμένος σε κάθε περίπτωση.
Συνολικά, στο ποσό των 950 χιλιάδων ευρώ, αν υπολογιστεί η εφορία, οι μικτές αποδοχές του, η αμοιβή του κοστίζει στον ΠΑΟΚ 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Στο συμβόλαιο δεν υπάρχει το πριμ υπογραφής, κάτι που γνωρίζουν ο ΠΑΟΚ, ο παίκτης και ο ατζέντης, ποσό το οποίο δίνεται εφάπαξ και δεν είναι υποχρεωτικό να εμφανίζεται στη σύμβαση.
Απολαβές 500 χιλιάδων ευρώ, πολλά μπόνους επίτευξης στόχων και ρήτρα αποδέσμευσης με δική του πρωτοβουλία, προβλέπει το συμβόλαιο που υπέγραψε με τον ΠΑΟΚ ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ.
Το ποσό του 1,6 εκατομμυρίων ευρώ που ακούστηκε με τη συμφωνία του Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ με τον ΠΑΟΚ, φαίνεται πως έχει πολλές παραμέτρους. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Live Sport, τα νούμερα στο συμβόλαιο του Βούλγαρου είναι διαφορετικά και ξεκινώντας από τις 500 χιλιάδες ευρώ, μπορεί να βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό έως και 950 χιλιάδες «καθαρά».
Ο 34χρονος φορ φέρεται να έχει συμφωνήσει σε ποσό 500 χιλιάδων ευρώ για τη φετινή σεζόν, με την εφορία να καλύπτεται από τους Θεσσαλονικείς, ενώ μπορεί σχεδόν να διπλασιάσει τις απολαβές του, αν πετύχει κάποιον από τους στόχους που προβλέπονται στη συμφωνία.
Πιο συγκεκριμένα, η κατάκτηση του πρωταθλήματος, τον κάνει πλουσιότερο κατά 200 χιλιάδες ευρώ, η κατάκτηση του Κυπέλλου και η πρόκριση στους «32» του Europa League, κατά 50 χιλιάδες ευρώ έκαστο. Ακόμη, ο «Μπέρμπα» θα έχει χρηματικά μπόνους και με τις συμμετοχές του. Ξεκινώντας από τα 10 ματς, θα λαμβάνει από 50 χιλιάδες ευρώ, στις 15, στις 20 και στις 25 συμμετοχές. Με λίγα λόγια αν τις πραγματοποιήσει όλες, θα προσθέσει 200 χιλιάδες στο λογαριασμό του.
Όπερ σημαίνει, πως μία «γεμάτη» σεζόν για τον έμπειρο στράικερ, με πρωτάθλημα και πρόκριση στους «32» του Europa League θα αυξήσει τις απολαβές του στις 950 χιλιάδες ευρώ «καθαρά», ενώ ο μισθός του του είναι μικτά 1.261,15 ευρώ. Εντύπωση προκαλεί και η ύπαρξη ρήτρας, που του επιτρέπει να λύσει το συμβόλαιό του ανά πάσα στιγμή, έναντι 500 χιλιάδων ευρώ με δική του υπαιτιότητα, αν και μάλλον ο Μπερμπάτοφ ήθελε να είναι καλυμμένος σε κάθε περίπτωση.
Συνολικά, στο ποσό των 950 χιλιάδων ευρώ, αν υπολογιστεί η εφορία, οι μικτές αποδοχές του, η αμοιβή του κοστίζει στον ΠΑΟΚ 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Στο συμβόλαιο δεν υπάρχει το πριμ υπογραφής, κάτι που γνωρίζουν ο ΠΑΟΚ, ο παίκτης και ο ατζέντης, ποσό το οποίο δίνεται εφάπαξ και δεν είναι υποχρεωτικό να εμφανίζεται στη σύμβαση.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Τελικα ο Goran64 δε βλεπει ταινίες με θεωρίες συνομωσίας τα ελεγε λιγες μερες πριν.ron-swanson έγραψε:Στην Πενιαρολ ο Gaston Rodriguez οποτε βγαινει κι αυτος απο την λιστα.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Δε καταλαβες Γρηγορη. ΓΕΝΙΚΑ δεν αποκαλυπτεις τις πηγες σου, οχι εσυ σαν γρηγορηςgoran 64 έγραψε:
Πέτρο, όταν βγάζω ειδήσεις γενικά αποκαλύπτω τις πηγές μου, είτε κυρίως μέσα απ το δικό μας site (γράφω π.χ. "στα δεξιά της κεντρικής" πολλές φορές), είτε κάποιες εκτός αυτού (έχω γράψει κάποιες φορές π.χ. για "το πουστ@σκυλο του πουστόγ@υρου", ή για τον πρώην αποτυχημένο τερματοφύλακα του πουστόγ@υρου, γνωρίζοντας μάλιστα οι περισσότεροι ποιες εννοώ), οπότε μήπως είναι άστοχη η τοποθέτηση σου?
Υ.Γ. Ακόμα και τον μεγαλύτερο όλων Π.Α.Ο.Κ.ΑΡΔχη Δ. Μπούζ@ έχω αποκαλύψει σαν πηγή μου σε είδηση κάποια φορά, ψαξ το και θα το βρεις...Προσωπικές εκτιμήσεις πάλι γράφω πολλές, όπου η πηγή είναι προφανής.
Αν εμενα μου πει κατι ενας απο τη ΠΑΕ πχ, θα πω "ο ταδε μου ειπε αυτο"? Οχι βεβαια, γιατι θα ειναι και το τελευταιο που θα μαθω και θα φαω και ξυλο...