Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από ace79grpaok »

obanebane έγραψε:
ace79grpaok έγραψε:Simba απλα δεν γούσταρα να συνεχίσω και είπα ότι έχεις δίκιο για να τελειώνουμε .

Σιγα μην ειχε δικιο ο simba,ace ο Πάπας του φορουμ που ψοφαει για παπά αλλα βριζει τους αρδ που τον παπαδιαζουν.
Ξερω ξερω αν δε γουσταρω ignore.
Μάγος είσαι?
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από goran 64 »

pgetsos έγραψε:
goran 64 έγραψε: Περιμένω ακόμα απάντηση.
Γρηγορη, γενικα παντως, δεν αποκαλυπτεις τις πηγες σου ;)
Πέτρο, όταν βγάζω ειδήσεις γενικά αποκαλύπτω τις πηγές μου, είτε κυρίως μέσα απ το δικό μας site (γράφω π.χ. "στα δεξιά της κεντρικής" πολλές φορές), είτε κάποιες εκτός αυτού (έχω γράψει κάποιες φορές π.χ. για "το πουστ@σκυλο του πουστόγ@υρου", ή για τον πρώην αποτυχημένο τερματοφύλακα του πουστόγ@υρου, γνωρίζοντας μάλιστα οι περισσότεροι ποιες εννοώ), οπότε μήπως είναι άστοχη η τοποθέτηση σου?



Υ.Γ. Ακόμα και τον μεγαλύτερο όλων Π.Α.Ο.Κ.ΑΡΔχη Δ. Μπούζ@ έχω αποκαλύψει σαν πηγή μου σε είδηση κάποια φορά, ψαξ το και θα το βρεις...Προσωπικές εκτιμήσεις πάλι γράφω πολλές, όπου η πηγή είναι προφανής.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Παρ 26 Αύγ 2016, 18:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από GoMaRoS »

https://www.facebook.com/Official.Konoplyanka

ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;; :mrgreen: Να του δώσει πληροφορίες για την πόλη, την ομάδα, κτλ
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από obanebane »

goran επειδη εγραψα και εγω οτι ο Βουλγαρος δε πηρε οσα νομιζουμε,εσυ μπορεις να μου αποδειξεις οτι πηρε περισσοτερα απο αυτα που εγραψε ο odi;
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από che4 »

Στόχ ποιος κονοπλιανκ

Φέρτε το παοκσακι πΙσω ρεεεεεεεαααααα


Εις γραψε 31 Αυγούστου τ λεμε 12 η ωρα με τα ποστ απο το 15αυγουστο
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από che4 »

GoMaRoS έγραψε:https://www.facebook.com/Official.Konoplyanka

ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;; :mrgreen: Να του δώσει πληροφορίες για την πόλη, την ομάδα, κτλ

Ο στόχ
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από Rizla »

Εις μην αρχιζεις ρε και που γραφουμε οτι γραφουμε κι εσυ κι οι αλλοι τι εγινε; Θα αλλαξει κατι;
Εδω πιστευω ειναι να συζηταμε για τους παιχτες που ακουγοντε ή που και θα θελαμε (αν και οφ τοπικ) να κανουμε λιγο χουλιαμα.
Το να κραζεις την ΠΑΕ ή τον συνοπαδο σου δεν προσφερει τιποτα.
Παιζει να το εχω γραψει αυτο 10 φορες :mrgreen:
johnys999
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 21:39

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από johnys999 »

Το γεγονός πάντως ότι η Φιορεντίνα θα έρθει στην Τούμπα σε λιγότερο από 20 ημέρες για κομβικό παιχνίδι περιορίζει -φαντάζομαι- ευτυχώς την αναζήτηση σε ενεργούς και έτοιμους ποδοσφαιριστές. Ξανασκέφτηκα το θέμα Κονοπλιάνκα και κατέληξα ότι όλα εξαρτώνται από τα νούμερα: Αν είναι να έρθει για 1 μύριο συνολικό κόστος είναι σούπερ, για 1,5 οριακά λογική μεταγραφή σε στυλ δώρου από Ιβάν, από εκεί και πάνω είναι άσκοπη σπατάλη γιατί με 2+ μύρια πχ μπορούμε να αγοράσουμε έναν αρκετά καλό παίχτη που δεν θα είναι περαστικός. Ή να κάνουμε ανανεώσεις, με πρώτη του Τσίμιροτ.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από pilotos »

che4 έγραψε:Στόχ ποιος κονοπλιανκ

Φέρτε το παοκσακι πΙσω ρεεεεεεεαααααα


Εις γραψε 31 Αυγούστου τ λεμε 12 η ωρα με τα ποστ απο το 15αυγουστο
Ο Σαββίδης είπε κάτι για το Μαρκιζ.
Ξεκολλάτε με πρώην ποδοσφαιριστή

SM-G935F
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από GoMaRoS »

obanebane έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:Αν δεν κάτσει ο Ουκρανός, δανεισμό τον Στοχ, μιας και είναι πάλι στην έξοδο
Σοβαρα, δε τον υπολογιζουν;
έβαλα χθες ή προχθες το άρθρο δεν θυμάμαι, ο Ανβοκαατ θέλει να φέρει δανεικό από την Σαντερλαντ τον Pienaar και τότε θα τον δώσουν και πάλι δανεικό

edit Λάθος μου για τον Pienaar, θα βρω το άρθρο και θα το βάλω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GoMaRoS την Παρ 26 Αύγ 2016, 18:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
mbison

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από mbison »

GoMaRoS έγραψε:https://www.facebook.com/Official.Konoplyanka

ποιος θα τον ρωτήσει αν μιλάει με τον ΠΑΟΚ;; :mrgreen: Να του δώσει πληροφορίες για την πόλη, την ομάδα, κτλ
Δεν βλεπω παθος στα μουτρα του. Αυτος δεν ειναι ΠΑΟΚ (ενας απο μας).
Η γκομενα ναι, λεει.
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Rizla έγραψε:Εις μην αρχιζεις ρε και που γραφουμε οτι γραφουμε κι εσυ κι οι αλλοι τι εγινε; Θα αλλαξει κατι;
Εδω πιστευω ειναι να συζηταμε για τους παιχτες που ακουγοντε ή που και θα θελαμε (αν και οφ τοπικ) να κανουμε λιγο χουλιαμα.
Το να κραζεις την ΠΑΕ ή τον συνοπαδο σου δεν προσφερει τιποτα.
Παιζει να το εχω γραψει αυτο 10 φορες :mrgreen:
Ignore mode activated.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από obanebane »

ΠΑΟΚ: Το συμβόλαιο του Μπερμπάτοφ
Απολαβές 500 χιλιάδων ευρώ, πολλά μπόνους επίτευξης στόχων και ρήτρα αποδέσμευσης με δική του πρωτοβουλία, προβλέπει το συμβόλαιο που υπέγραψε με τον ΠΑΟΚ ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ.


Το ποσό του 1,6 εκατομμυρίων ευρώ που ακούστηκε με τη συμφωνία του Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ με τον ΠΑΟΚ, φαίνεται πως έχει πολλές παραμέτρους. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Live Sport, τα νούμερα στο συμβόλαιο του Βούλγαρου είναι διαφορετικά και ξεκινώντας από τις 500 χιλιάδες ευρώ, μπορεί να βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό έως και 950 χιλιάδες «καθαρά».

Ο 34χρονος φορ φέρεται να έχει συμφωνήσει σε ποσό 500 χιλιάδων ευρώ για τη φετινή σεζόν, με την εφορία να καλύπτεται από τους Θεσσαλονικείς, ενώ μπορεί σχεδόν να διπλασιάσει τις απολαβές του, αν πετύχει κάποιον από τους στόχους που προβλέπονται στη συμφωνία.

Πιο συγκεκριμένα, η κατάκτηση του πρωταθλήματος, τον κάνει πλουσιότερο κατά 200 χιλιάδες ευρώ, η κατάκτηση του Κυπέλλου και η πρόκριση στους «32» του Europa League, κατά 50 χιλιάδες ευρώ έκαστο. Ακόμη, ο «Μπέρμπα» θα έχει χρηματικά μπόνους και με τις συμμετοχές του. Ξεκινώντας από τα 10 ματς, θα λαμβάνει από 50 χιλιάδες ευρώ, στις 15, στις 20 και στις 25 συμμετοχές. Με λίγα λόγια αν τις πραγματοποιήσει όλες, θα προσθέσει 200 χιλιάδες στο λογαριασμό του.

Όπερ σημαίνει, πως μία «γεμάτη» σεζόν για τον έμπειρο στράικερ, με πρωτάθλημα και πρόκριση στους «32» του Europa League θα αυξήσει τις απολαβές του στις 950 χιλιάδες ευρώ «καθαρά», ενώ ο μισθός του του είναι μικτά 1.261,15 ευρώ. Εντύπωση προκαλεί και η ύπαρξη ρήτρας, που του επιτρέπει να λύσει το συμβόλαιό του ανά πάσα στιγμή, έναντι 500 χιλιάδων ευρώ με δική του υπαιτιότητα, αν και μάλλον ο Μπερμπάτοφ ήθελε να είναι καλυμμένος σε κάθε περίπτωση.

Συνολικά, στο ποσό των 950 χιλιάδων ευρώ, αν υπολογιστεί η εφορία, οι μικτές αποδοχές του, η αμοιβή του κοστίζει στον ΠΑΟΚ 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Στο συμβόλαιο δεν υπάρχει το πριμ υπογραφής, κάτι που γνωρίζουν ο ΠΑΟΚ, ο παίκτης και ο ατζέντης, ποσό το οποίο δίνεται εφάπαξ και δεν είναι υποχρεωτικό να εμφανίζεται στη σύμβαση.
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από aquila »

ron-swanson έγραψε:Στην Πενιαρολ ο Gaston Rodriguez οποτε βγαινει κι αυτος απο την λιστα.
Τελικα ο Goran64 δε βλεπει ταινίες με θεωρίες συνομωσίας τα ελεγε λιγες μερες πριν.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει

Δημοσίευση από pgetsos »

goran 64 έγραψε:
Πέτρο, όταν βγάζω ειδήσεις γενικά αποκαλύπτω τις πηγές μου, είτε κυρίως μέσα απ το δικό μας site (γράφω π.χ. "στα δεξιά της κεντρικής" πολλές φορές), είτε κάποιες εκτός αυτού (έχω γράψει κάποιες φορές π.χ. για "το πουστ@σκυλο του πουστόγ@υρου", ή για τον πρώην αποτυχημένο τερματοφύλακα του πουστόγ@υρου, γνωρίζοντας μάλιστα οι περισσότεροι ποιες εννοώ), οπότε μήπως είναι άστοχη η τοποθέτηση σου?



Υ.Γ. Ακόμα και τον μεγαλύτερο όλων Π.Α.Ο.Κ.ΑΡΔχη Δ. Μπούζ@ έχω αποκαλύψει σαν πηγή μου σε είδηση κάποια φορά, ψαξ το και θα το βρεις...Προσωπικές εκτιμήσεις πάλι γράφω πολλές, όπου η πηγή είναι προφανής.
Δε καταλαβες Γρηγορη. ΓΕΝΙΚΑ δεν αποκαλυπτεις τις πηγες σου, οχι εσυ σαν γρηγορης

Αν εμενα μου πει κατι ενας απο τη ΠΑΕ πχ, θα πω "ο ταδε μου ειπε αυτο"? Οχι βεβαια, γιατι θα ειναι και το τελευταιο που θα μαθω και θα φαω και ξυλο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”