+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Odi έγραψε:Αν φύγει ο Ζάιρο και έρθει ο Στοχ...Όνειρο.
Επιμένω πως ήταν ο καλύτερος εξτρέμ των τελευταίων ετών.Αν και βλάκας.
προσυπογραφω μεχρι τελειας
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Odi έγραψε:Αν φύγει ο Ζάιρο και έρθει ο Στοχ...Όνειρο.
Επιμένω πως ήταν ο καλύτερος εξτρέμ των τελευταίων ετών.Αν και βλάκας.
Είπα που δεν βγαίνει τίποτα από εξωτερικό όχι από τα δικά μας τα αρδακια.Odi έγραψε:Ace ρε φίλε την ίδια μέρα κοροιδεύεις τον πατριάχη τον Κονοπλιάνκα από την μία και από την άλλη γράφεις ισοπεδωτικό ποστ επειδή δεν ακούγεται κανένας παπάς.
Αντιφατικό.
pgetsos έγραψε:Α ναι, το ξεχασα
Ακομα τα 6 εκ. δε τα πηραμε.... Απλα λεω..
α) Με παρεξήγησες. Δεν υπάρχει κανένας επιθετικός τόνος από μέρους μου. Απλή αλλά μακρά αναμονή μόνο.Odi έγραψε:α)Δεν καταλαβαίνω τον επιθετικό τόνο.goran 64 έγραψε:Περιμένω ακόμα απάντηση.
Θεωρώ ότι αυτό που απαντάς δεν έχει καμία σχέση με την ερώτηση μου...
Έγραψες "απ ό,τι έμαθες" και σε ρώτησα να πεις και σε μας την πηγή σου, όχι αυτά που γράφεις, τα οποία αποτελούν ανάλυση των προχθεσινών με νούμερα...Από που προκύπτουν αυτά τα νούμερα δηλαδή, από ποιον τα έμαθες ώστε να θεωρούνται σωστή είδηση για κάποιον που θα τα διαβάσει κι όχι ανακρίβειες?
β)Όνομα δεν λέω.Αν θέλεις το πιστεύεις,αν όχι θεώρησε το ανακρίβεια,δεν με απασχολεί.
Εκανε check-in στο facebook?ace79grpaok έγραψε:pgetsos έγραψε:Α ναι, το ξεχασα
Ακομα τα 6 εκ. δε τα πηραμε.... Απλα λεω..
Ο λουκας είναι στο Λονδίνο ,τι θα χαλάσει?
Ναι και έγραψε " Να εδώ με τον αλσατο προπονηταρα"Kostas_Peraia4 έγραψε:Εκανε check-in στο facebook?ace79grpaok έγραψε:pgetsos έγραψε:Α ναι, το ξεχασα
Ακομα τα 6 εκ. δε τα πηραμε.... Απλα λεω..
Ο λουκας είναι στο Λονδίνο ,τι θα χαλάσει?
Κανεις μεταγραφη 2-3-5 εκ.ace79grpaok έγραψε:pgetsos έγραψε:Α ναι, το ξεχασα
Ακομα τα 6 εκ. δε τα πηραμε.... Απλα λεω..
Ο λουκας είναι στο Λονδίνο ,τι θα χαλάσει?
ace79grpaok έγραψε:Simba απλα δεν γούσταρα να συνεχίσω και είπα ότι έχεις δίκιο για να τελειώνουμε .
Σοβαρα, δε τον υπολογιζουν;GoMaRoS έγραψε:Αν δεν κάτσει ο Ουκρανός, δανεισμό τον Στοχ, μιας και είναι πάλι στην έξοδο
Οντως παιχταρα και εφικτος στοχος, 32 ετωνxristossidir έγραψε:γεια σας παιδια
παρακολουθω καιρο το φορουμ εγραψα και κανα δυο φορες
θα θελε να καταθεσω ενα ονομα για σεντερ φορ που ειναι η επιτομη της
θεσης αυτης
γκερερο περου
ο τυπος ειναι απιστευτος και αληταρας